Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nee, het lijkt me beter om het dan sowieso maar niet op het forum te bespreken. Dus voor degenen die nog wel gereageerd hadden in de vijf minuten dat het er stond: dank jullie wel.
Am Yisrael Chai!
Heb je wel kunnen lezen dan wat er zoals stond? Aangezien ze zo snel de boel weghaalden?
Ik kan ook 'random facts' droppen over PND's in de hoop dat Fashionvictim iemand daar wat aan heeft Wist-je-datjes- !
quote:fashionvictim schreef op 08 september 2016 @ 12:25:

Nee, het lijkt me beter om het dan sowieso maar niet op het forum te bespreken. Dus voor degenen die nog wel gereageerd hadden in de vijf minuten dat het er stond: dank jullie wel.FV, wat vervelend dat je er zo overstuur door raakt.
Sterkte FV
quote:Goede-Fee schreef op 08 september 2016 @ 12:27:

Heb je wel kunnen lezen dan wat er zoals stond? Aangezien ze zo snel de boel weghaalden?Ja, ik was al aan het reageren op sommigen.
Am Yisrael Chai!
Heel triest dit. Ik schrok al toen ik het topic opende en zag dat jij het was en dan zó afgeserveerd worden, bah.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 08 september 2016 @ 12:29:

[...]

FV, wat vervelend dat je er zo overstuur door raakt. Ach ja, ik was al overstuur, weet van ellende niet waar ik het zoeken moet. Een deel van mij vindt het wel ironisch: ik hoor altijd en overal dat ik niet vaak/snel/goed/duidelijk genoeg om hulp vraag, maar elke keer dat ik het dan na enorm veel twijfelen wel doe gebeuren er dus dit soort dingen. Helpt niet mee, kan ik zeggen. Maar goed, this too shall pass zullen we maar zeggen.
Am Yisrael Chai!
Ik hoop dat het teruggeplaatst wordt, FV. Wat naar voor jou.
Life is short. Eat dessert first.
Nee, ik wil niet dat het terug geplaatst wordt. Dit forum is duidelijk geen veilige plek om dit soort dingen te bespreken. Dat was al onderdeel van mijn twijfel om überhaupt een topic te openen, dus wellicht hebben de mods me wel tegen mijzelf beschermd.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 08 september 2016 @ 12:35:

[...]

Ach ja, ik was al overstuur, weet van ellende niet waar ik het zoeken moet. Een deel van mij vindt het wel ironisch: ik hoor altijd en overal dat ik niet vaak/snel/goed/duidelijk genoeg om hulp vraag, maar elke keer dat ik het dan na enorm veel twijfelen wel doe gebeuren er dus dit soort dingen. Helpt niet mee, kan ik zeggen. Maar goed, this too shall pass zullen we maar zeggen.Heb je professionele hulp in enige vorm? Van je huisarts ofzo?
Ik las 't topic net toen 't al weggehaald werd FV, raar en vervelend voor je.

Een leescursus voor de mods is geen overbodige luxe helaas.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Sterkte FV
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 08 september 2016 @ 12:41:

[...]

Heb je professionele hulp in enige vorm? Van je huisarts ofzo?Ja, heb ik. Maar ook daar lijkt het erop dat ik niet gehoord word of dat ik mezelf niet goed duidelijk kan maken ofzo, dat was ik net in dat topic aan het posten toen het werd weggehaald. Vandaar dat ik had gehoopt dat ik misschien op schrift wat verder zou komen, maar helaas.
Am Yisrael Chai!
Maar misschien met het nieuwe inzicht qua hormonen, dat de huisarts wel iets kan betekenen. Anders naar een andere huisarts?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 september 2016 @ 12:46:

Maar misschien met het nieuwe inzicht qua hormonen, dat de huisarts wel iets kan betekenen. Anders naar een andere huisarts?Ja, ik kijk wel. Zal het toch zelf moeten oplossen.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 08 september 2016 @ 12:45:

[...]

Ja, heb ik. Maar ook daar lijkt het erop dat ik niet gehoord word of dat ik mezelf niet goed duidelijk kan maken ofzo, dat was ik net in dat topic aan het posten toen het werd weggehaald. Vandaar dat ik had gehoopt dat ik misschien op schrift wat verder zou komen, maar helaas.

Ach jeetje,misschien is het een idee om je door de huisarts naar een psycholoog door te laten verwijzen?

Wellicht begrijpt die je hulpvraag beter.

Sterkte
Sterkte Fash
Waarom2016 haalt een reactie van mij uit een heel ander topic vandaan en plaats dat in haar "is dit normaal"topic,

dat mag toch niet ?

gek genoeg had ik vanmorgen wel het idee dat Vrouwke2016 misschien Waarom2016 is,

Correctie ik heb t zelf verkeerd gelezen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Lief dat jullie wel even reageren, trouwens. Ik ga inderdaad de huisarts maar weer eens bellen. Maar ja, die heeft natuurlijk ook geen tijd om urenlang te luisteren en ik wilde vooral zo graag mijn verhaal eens kwijt.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 08 september 2016 @ 12:45:

[...]

Ja, heb ik. Maar ook daar lijkt het erop dat ik niet gehoord word of dat ik mezelf niet goed duidelijk kan maken ofzo, dat was ik net in dat topic aan het posten toen het werd weggehaald. Vandaar dat ik had gehoopt dat ik misschien op schrift wat verder zou komen, maar helaas.Heel veel sterkte!
quote:mamsvan schreef op 08 september 2016 @ 12:49:

Waarom2016 haalt een reactie van mij uit een heel ander topic vandaan en plaats dat in haar "is dit normaal"topic,

dat mag toch niet ?

gek genoeg had ik vanmorgen wel het idee dat Vrouwke2016 misschien Waarom2016 is, Nee dat mag idd niet,even staffen die duimzuigster..
quote:fashionvictim schreef op 08 september 2016 @ 12:09:

Ik zat net te posten dat een van de problemen die ik ervaar is dat ik me zo verschrikkelijk niet gehoord of begrepen voel, en toen kreeg ik een foutmelding. Zelfs het forum hoort me niet. Ach toch
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:mamsvan schreef op 08 september 2016 @ 12:49:

dat mag toch niet ?

gek genoeg had ik vanmorgen wel het idee dat Vrouwke2016 misschien Waarom2016 is, Als je heel veel lef hebt en niet bang ben door de grote gum zou je deze vraag ook in het modtopic kunnen stellen.
quote:YellowDiamond schreef op 08 september 2016 @ 12:51:

[...]

Nee dat mag idd niet,even staffen die duimzuigster..heb het verkeerd gelezen denk ik
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven