Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 september 2016 om 22:56
quote:Cookielyon schreef op 08 september 2016 @ 22:55:
O iedereen moet maar accepteren dat het een grapjes wat een hypocrisie zeg. Het begint hier steeds meer en meer op actueel te lijken.Als het echt zo grappig was, dan zeg je toch gewoon tegen iemand met een donkere huidskleur dat hij zich beter moet wassen? En dan zeggen 'grapje hoor!'.
O iedereen moet maar accepteren dat het een grapjes wat een hypocrisie zeg. Het begint hier steeds meer en meer op actueel te lijken.Als het echt zo grappig was, dan zeg je toch gewoon tegen iemand met een donkere huidskleur dat hij zich beter moet wassen? En dan zeggen 'grapje hoor!'.
donderdag 8 september 2016 om 22:56
quote:barbaracartland schreef op 08 september 2016 @ 22:53:
[...]
Ik zou me richten op het heropvoeden van racisten, lijkt me zinvoller dan bakkeleien over een overduidelijk grappig bedoelde opmerking.Ik ga niemand heropvoeden. En al helemaal geen racist, over zinloos gesproken.
[...]
Ik zou me richten op het heropvoeden van racisten, lijkt me zinvoller dan bakkeleien over een overduidelijk grappig bedoelde opmerking.Ik ga niemand heropvoeden. En al helemaal geen racist, over zinloos gesproken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 8 september 2016 om 22:57
donderdag 8 september 2016 om 22:57
quote:khemam schreef op 08 september 2016 @ 22:53:
[...]
Huidskleurige panties voor wie?
Huid heb je van spierwit tot pikzwart alleen is huidskleur dan weer meer beige achtig.
Anyway, als iemand mij zwart noemt dan moeten ze niet boos worden als ik ze wit noem. Verder vind ik donker of gekleurd of bruin gewoon een stuk aardiger klinken.
Maar soms denk ik bij mezelf, god het was allemaal een stuk simpeler toen ik nog een negerin was.Precies. Schop onder de platte kont en daarna weer even goede vrienden
[...]
Huidskleurige panties voor wie?
Huid heb je van spierwit tot pikzwart alleen is huidskleur dan weer meer beige achtig.
Anyway, als iemand mij zwart noemt dan moeten ze niet boos worden als ik ze wit noem. Verder vind ik donker of gekleurd of bruin gewoon een stuk aardiger klinken.
Maar soms denk ik bij mezelf, god het was allemaal een stuk simpeler toen ik nog een negerin was.Precies. Schop onder de platte kont en daarna weer even goede vrienden
donderdag 8 september 2016 om 22:59
donderdag 8 september 2016 om 23:00
donderdag 8 september 2016 om 23:02
donderdag 8 september 2016 om 23:02
Ik ben echt intens wit, op het melkachtige af. Zeker in de winter.
En ik word ook 'wit' genoemd.
Niet 'wat heb jij een huidkleurige huid' of 'wat zie jij kleurloos', maar gewoon 'jeemig wat ben je wit'.
En ik word ook 'wit' genoemd.
Niet 'wat heb jij een huidkleurige huid' of 'wat zie jij kleurloos', maar gewoon 'jeemig wat ben je wit'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 8 september 2016 om 23:03
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 september 2016 @ 23:02:
Fstelletje zwartkijkers. Lopen jullie elkaar weer zwart te maken? De pot verwijt de ketel dattie zwart ziet.
Als jullie bang zijn schijten jullie allemaal zeven kleuren stront, hoor.Maar welke kleuren? Dat is nog maar de vraag...
Fstelletje zwartkijkers. Lopen jullie elkaar weer zwart te maken? De pot verwijt de ketel dattie zwart ziet.
Als jullie bang zijn schijten jullie allemaal zeven kleuren stront, hoor.Maar welke kleuren? Dat is nog maar de vraag...
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 8 september 2016 om 23:04
quote:doornroosje9 schreef op 08 september 2016 @ 23:03:
[...]
Maar welke kleuren? Dat is nog maar de vraag...Laten we iedereen en alles maar een RAL kleur benaming geven, dat is het meest objectief. Iedereen met zo'n waaier in zijn tas de straat op.
[...]
Maar welke kleuren? Dat is nog maar de vraag...Laten we iedereen en alles maar een RAL kleur benaming geven, dat is het meest objectief. Iedereen met zo'n waaier in zijn tas de straat op.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"