Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 september 2016 om 00:36
vrijdag 9 september 2016 om 00:44
quote:khemam schreef op 09 september 2016 @ 00:39:
Daar kreeg uit uitslag op mijn tepels van. Zelfs na een nacht in de vriezer jeukten die krengen nog.
Was nog wel biologisch bij volle maan geplukte hypoalergeen alcalpawol. Had net zo goed naar de action kunnen gaan.Je had de compressen er ook in moeten leggen, niet je tepels.
Daar kreeg uit uitslag op mijn tepels van. Zelfs na een nacht in de vriezer jeukten die krengen nog.
Was nog wel biologisch bij volle maan geplukte hypoalergeen alcalpawol. Had net zo goed naar de action kunnen gaan.Je had de compressen er ook in moeten leggen, niet je tepels.
vrijdag 9 september 2016 om 01:11
vrijdag 9 september 2016 om 01:12
vrijdag 9 september 2016 om 01:22
quote:Courage-- schreef op 09 september 2016 @ 01:18:
[...]
Ai ai jai jai, het is echt spitsroeden lopen vanavond.
Moet ik hem kennen dan? * kijkt onschuldig om zich heen *
Nou je bent het zo met hem eens toch?
Wil nu dan wel weten hoe het zit. Anders moet ik door zijn telefoon en morgen een topic openen hoe ik jullie in de val ga lokken. Daar gaat je goede naam, geloof me!
[...]
Ai ai jai jai, het is echt spitsroeden lopen vanavond.
Moet ik hem kennen dan? * kijkt onschuldig om zich heen *
Nou je bent het zo met hem eens toch?
Wil nu dan wel weten hoe het zit. Anders moet ik door zijn telefoon en morgen een topic openen hoe ik jullie in de val ga lokken. Daar gaat je goede naam, geloof me!
vrijdag 9 september 2016 om 07:01
vrijdag 9 september 2016 om 07:28
Ik blijf me wel verbazen dat jullie maar zo 'grappig' door gaan over of het gepast is iemand zwart te noemen. Er zijn hele grote groepen mensen met een donkere huidskleur die dat echt niet op prijs stellen. Waarom dan toch zo? Omdat je het niet racistisch bedoelt? Maakt het dat minder vervelend voor die groep?
BarbaraC, tijdje terug reageerde jij op mijn gevloek. Dat zou 'mensen' kwetsen (waarmee je uiteindelijk vooral jouzelf bedoelde, maar dat 'mensen' zet het zo lekker kracht bij) Dat vond je erg, dit blijkbaar niet. Wat is het verschil?
BarbaraC, tijdje terug reageerde jij op mijn gevloek. Dat zou 'mensen' kwetsen (waarmee je uiteindelijk vooral jouzelf bedoelde, maar dat 'mensen' zet het zo lekker kracht bij) Dat vond je erg, dit blijkbaar niet. Wat is het verschil?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 9 september 2016 om 09:38
vrijdag 9 september 2016 om 09:38
quote:khemam schreef op 08 september 2016 @ 23:29:
[...]
Nee maar snap je mij ook als ik zeg dat er toch een soort van algemene naam gebruikt moet worden als je het over donkere mensen hebt en de afkomst is niet geheel duidelijk. Erger nog mijn antilliaanse buurman is blond met blauwe ogen maar al generaties lang van curacao. Als ik het over hem als antilliaan heb is de beeldvorming toch van een donkere man.
En zolang wij als gekleurde mensen er onderling niet uit zijn wat verwacht je dan van truus en piet die eigenlijk helemaal niet bezig hoeven te zijn met zulke kwesties. Ze willen niemand kwetsen maar krijgen geen duidelijk antwoord op hoe het dan wel moet. Snap best dat sommigen dan zeggen, ik ben bang om mijn mond open te doen want ik word bijna opgevreten.
Geweldige posting.
Zo is het, wat mij betreft, precies.
Ik wil niemand op de tenen staan en zou graag weten waar ik zo min mogelijk mensen mee beledig.
[...]
Nee maar snap je mij ook als ik zeg dat er toch een soort van algemene naam gebruikt moet worden als je het over donkere mensen hebt en de afkomst is niet geheel duidelijk. Erger nog mijn antilliaanse buurman is blond met blauwe ogen maar al generaties lang van curacao. Als ik het over hem als antilliaan heb is de beeldvorming toch van een donkere man.
En zolang wij als gekleurde mensen er onderling niet uit zijn wat verwacht je dan van truus en piet die eigenlijk helemaal niet bezig hoeven te zijn met zulke kwesties. Ze willen niemand kwetsen maar krijgen geen duidelijk antwoord op hoe het dan wel moet. Snap best dat sommigen dan zeggen, ik ben bang om mijn mond open te doen want ik word bijna opgevreten.
Geweldige posting.
Zo is het, wat mij betreft, precies.
Ik wil niemand op de tenen staan en zou graag weten waar ik zo min mogelijk mensen mee beledig.