Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Kittens- schreef op 25 september 2016 @ 12:53:

[...]

Ge eens lekker buiten huppelen. In de zon!Waar denk je dat ik ben?
quote:Bugs_Bunny schreef op 25 september 2016 @ 12:54:

[...]

Waar denk je dat ik ben?Huppel je ook?
quote:Bugs_Bunny schreef op 25 september 2016 @ 12:45:

[...]

Kom maar vertellen als de zon binnen schijnt. Dat zou nog nieuws zijnTip: ramen lappen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 25 september 2016 @ 12:58:

[...]

Tip: ramen lappen
quote:-Kittens- schreef op 25 september 2016 @ 12:57:

[...]

Huppel je ook?Te warm om te huppelen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Marana_ schreef op 25 september 2016 @ 12:07:

[...]

En dan ben je nieuwsgierig he, dan wil je toch even kijken...Nu heb ik niemand onder de negeer maar ik kan me voorstellen dat af en toe de nieuwsgierigheid wint
quote:YellowDiamond schreef op 25 september 2016 @ 12:09:

[...]

En ook op dát knopje hoef je niet te klikken net zoals je niet hoeft te reageren als er iemand gequote wordt die je onder de negeerknop hebt.

Klopt

Eigen keuze etc

Maar dat was niet wat ik bedoelde

Negeren op dit forum heeft geen zin omdat de berichten van de genegeerde alsnog in de quotes tevoorschijn komen

En dat stomme knopje dan waar ik het over had

Maar eigen keuze idd
Maar je kunt toch ook negeren zonder knopje? Gewoon scannen en archieveren onder het tabblad 'dom gelul' in je persoonlijke archief en dan verder lezen wat je wel wilt lezen.
quote:sssssst schreef op 25 september 2016 @ 13:13:

Maar je kunt toch ook negeren zonder knopje? Gewoon scannen en archieveren onder het tabblad 'dom gelul' in je persoonlijke archief en dan verder lezen wat je wel wilt lezen.Dat is ook een optie
quote:sssssst schreef op 25 september 2016 @ 13:13:

Maar je kunt toch ook negeren zonder knopje? Gewoon scannen en archieveren onder het tabblad 'dom gelul' in je persoonlijke archief en dan verder lezen wat je wel wilt lezen.Niet als iemand zooo dom lult en 30x per dag gequote wordt in topics waar je zelf leest/schrijft. Dan is er geen ontkomen meer aan dat je je toch enorm ergert aan iemand.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 september 2016 @ 12:22:

[...]

Ik zit buiten Heerlijk!!Moeilijk forummen zo in de zon
quote:Jisjis schreef op 25 september 2016 @ 13:22:

[...]

Moeilijk forummen zo in de zon Nee hoor.
Af en toe heb ik het idee dat ook via een forum cycli kunnen synchroniseren.
quote:OmeHenk schreef op 25 september 2016 @ 13:27:

Af en toe heb ik het idee dat ook via een forum cycli kunnen synchroniseren.Is Roelie ongesteld?
quote:doornroosje9 schreef op 25 september 2016 @ 13:29:

[...]

Is Roelie ongesteld?

Zie topic wie doet het met wie. Ik heb het nirt met Roelie gedaan.

Wie het nou met wie heeft gedaan, word je ook niet veel wijzer van.
quote:doornroosje9 schreef op 25 september 2016 @ 13:29:

[...]

Is Roelie ongesteld? Das een andere Henk
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 25 september 2016 @ 12:22:

[...]

Ik hoop dat er nu niemand meer bijkomt, ik was het ook al eens met Marana en die was het eens met Missie. Straks zijn we weer een groepje ofzo.

Ja nee dat kan niet hoor! Ik zoek wel ff een onderwerp waarover we het niet eens kunnen zijn, ontkrachten we het groepsgevoel fijn

Waarmee ik overigens een mooie brug heb naar mijn mening over wat hier vrijdag gepost en wat ik gisteren allemaal teruglas maar toen was er geen directe aanleiding om erop terug te komen en leek het op oprakelen en toen deed ik het dus niet. En nu fijn wel

Ik krijg de indruk dat Cookie ongeveer zo denkt 'als je het met elkaar eens bent ergens, ben je het in principe overal met elkaar over eens.' Zij is het altijd eens met Hats en FV, en Khemam. Waardoor je dus krijgt dat ze soms iets post, en daarna iets anders wat er recht tegenin lijkt te gaan, als in de tussentijd 1 van die drie wijze dames een andere mening heeft gepost. En waardoor voor anderen het discussieren met Cookie heel lastig wordt, want ze is niet meer te volgen.

En waardoor je dus krijgt dat het voor Cookie voelt alsof iedereen een groep vormt tegen haar, als er hier 3 of meer personen in of meer hetzelfde negatieve over Cookie zeggen. Zoals nu bijv ook tegen Missie een hele rij mensen meent hetzelfde weer te moeten zeggen. Bij de denkwijze 'eens met elkaar eens en dan dus vriendinnen en altijd met elkaar eens' geeft dat een heel aanvallend gevoel. Dat zit in Cookie, dat gevoel, daar kunnen wij op zich niet veel aan doen.
Ooh nou was ik toch weer te laat, want het onderwerp was alweer een keer of wat gewijzigd. Sorry!

Ik zit ook buiten in de zo'n, ik heb het wel eens met iemand van het forum gedaan en ik heb niemand meer onder de negeer want ik werd er nieuwsgierig van, van 'klik hier als je het toch wilt lezen'
quote:MevrouwJack schreef op 25 september 2016 @ 13:32:

[...]

Das een andere Henk Ik weet het, dat was nav een ander topic.
quote:OmeHenk schreef op 25 september 2016 @ 13:31:

[...]

Zie topic wie doet het met wie. Ik heb het nirt met Roelie gedaan.

Wie het nou met wie heeft gedaan, word je ook niet veel wijzer van.Dit dus.
Eens met stomme Marana.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Denk dat je het precies goed omschrijft Marana .
quote:Pretzel66 schreef op 25 september 2016 @ 13:42:

Denk dat je het precies goed omschrijft Marana .Eens.
quote:feow schreef op 25 september 2016 @ 13:41:

Eens met stomme Marana.
quote:Marana_ schreef op 25 september 2016 @ 13:32:

[...]

Ja nee dat kan niet hoor! Ik zoek wel ff een onderwerp waarover we het niet eens kunnen zijn, ontkrachten we het groepsgevoel fijn

Waarmee ik overigens een mooie brug heb naar mijn mening over wat hier vrijdag gepost en wat ik gisteren allemaal teruglas maar toen was er geen directe aanleiding om erop terug te komen en leek het op oprakelen en toen deed ik het dus niet. En nu fijn wel

Ik krijg de indruk dat Cookie ongeveer zo denkt 'als je het met elkaar eens bent ergens, ben je het in principe overal met elkaar over eens.' Zij is het altijd eens met Hats en FV, en Khemam. Waardoor je dus krijgt dat ze soms iets post, en daarna iets anders wat er recht tegenin lijkt te gaan, als in de tussentijd 1 van die drie wijze dames een andere mening heeft gepost. En waardoor voor anderen het discussieren met Cookie heel lastig wordt, want ze is niet meer te volgen.

En waardoor je dus krijgt dat het voor Cookie voelt alsof iedereen een groep vormt tegen haar, als er hier 3 of meer personen in of meer hetzelfde negatieve over Cookie zeggen. Zoals nu bijv ook tegen Missie een hele rij mensen meent hetzelfde weer te moeten zeggen. Bij de denkwijze 'eens met elkaar eens en dan dus vriendinnen en altijd met elkaar eens' geeft dat een heel aanvallend gevoel. Dat zit in Cookie, dat gevoel, daar kunnen wij op zich niet veel aan doen.Nog effe, Ik moet nu op mijn handen zitten om niet die quote op te halen. Dat had helemaal niks te maken met een gevoel van Cookie maar met een "gevoel" van iemand anders.

ps. Ik heb met Cookie best wel meningsverschillen gehad, en zij met mij, dat was nooit een probleem.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven