Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Regent t weer bannen?
quote:Philae schreef op 25 september 2016 @ 10:26:

[...]

Neee

Ik ging naar een club, maar toen ik de drukte zag, besloot ik naar huis te gaan Ik herken dat wel. Ik heb dat altijd als ik in de rij sta voor de ballenbak bij Ikea.
quote:feow schreef op 25 september 2016 @ 10:48:

Ik staf gewoon alle 'wat zijn de mods in hemelsnaam aan het dóén op het modtopic?!'-reacties hier.

En daar schrijf ik dan bij:

Omdat discussie niet mag op het modtopic en ik zo zeker weet dat jullie het lezen.

Ik ben het er mee eens.

De mods zijn vergeten na te denken over WAAROM ze iets doen, ze zijn alleen nog maar bezig met regels star houden om het zichzelf makkelijk te maken. Dat ze er onduidelijk van worden en het forum een stuk minder leuk maken zijn waarschijnlijk bijverschijnselen van hun vergaderbesluit waarbij ze het doel van hun functie volgens mij even vergeten waren.Zoiets schreef ik laatst ook. Weliswaar beduidend beknopter en met een metaforistische vergelijking, maar toch.
quote:1234512345 schreef op 25 september 2016 @ 11:46:

[...]

Neuh zit nog te mokken.
quote:doornroosje9 schreef op 25 september 2016 @ 11:55:

[...]

Maar de laatste berichten hier aan Cookie waren toch net heel 'lief'? Ik snap niet waarom ze nu weggaat?Waarschijnlijk omdat haar hrs een maandban heeft.
quote:feow schreef op 25 september 2016 @ 12:58:

[...]

Tip: ramen lappenTip: bedenk het verschil tussen binnen en naar binnen
quote:Nicotientje schreef op 25 september 2016 @ 14:03:

Regent t weer bannen?Nee
quote:Marana_ schreef op 25 september 2016 @ 13:32:

[...]

Ja nee dat kan niet hoor! Ik zoek wel ff een onderwerp waarover we het niet eens kunnen zijn, ontkrachten we het groepsgevoel fijn

Waarmee ik overigens een mooie brug heb naar mijn mening over wat hier vrijdag gepost en wat ik gisteren allemaal teruglas maar toen was er geen directe aanleiding om erop terug te komen en leek het op oprakelen en toen deed ik het dus niet. En nu fijn wel

Ik krijg de indruk dat Cookie ongeveer zo denkt 'als je het met elkaar eens bent ergens, ben je het in principe overal met elkaar over eens.' Zij is het altijd eens met Hats en FV, en Khemam. Waardoor je dus krijgt dat ze soms iets post, en daarna iets anders wat er recht tegenin lijkt te gaan, als in de tussentijd 1 van die drie wijze dames een andere mening heeft gepost. En waardoor voor anderen het discussieren met Cookie heel lastig wordt, want ze is niet meer te volgen.

En waardoor je dus krijgt dat het voor Cookie voelt alsof iedereen een groep vormt tegen haar, als er hier 3 of meer personen in of meer hetzelfde negatieve over Cookie zeggen. Zoals nu bijv ook tegen Missie een hele rij mensen meent hetzelfde weer te moeten zeggen. Bij de denkwijze 'eens met elkaar eens en dan dus vriendinnen en altijd met elkaar eens' geeft dat een heel aanvallend gevoel. Dat zit in Cookie, dat gevoel, daar kunnen wij op zich niet veel aan doen.Er is weinig dat mij minder interesseert dan de mening, het gevoel of de groepjesvorming voor, van, met of tegen Cookie.
Mooi. Hoe is het met je vissen?
quote:Marana_ schreef op 25 september 2016 @ 14:18:

Mooi. Hoe is het met je vissen?

Helemaal goed! Ze zijn zo blij als een vis in het water.

Gisteren bleek alleen dat het voer dat ik gebruik een beetje te groot was voor de nieuwelingen. Dat zag wel een beetje sielug uit.
Ohoh, wees nou toch voorzichtig met ze
quote:Marana_ schreef op 25 september 2016 @ 14:26:

Ohoh, wees nou toch voorzichtig met ze Idd!
quote:-Kittens- schreef op 25 september 2016 @ 11:17:

Ink, dank voor de uitleg.

5,5 week, wat heerlijk!

Niet netjes

Nee niet netjes nu weet iedereen dat ik gewoon 5,5 week op vakantie ben geweest

Graag gedaan hoor,
quote:Inkie12345 schreef op 25 september 2016 @ 15:30:

[...]

Nee niet netjes nu weet iedereen dat ik gewoon 5,5 week op vakantie ben geweest

Graag gedaan hoor, Nou en? Is toch lekker? Ik wil best ruilen hoor. Ik zit de komende twee weken met mijn been omhoog en ben het nu al zat. En dan nog zeker vier weken loopgips.Doe mij dan maar jouw vakantie! Ik ben nu nutteloos aan het zitten. En soms strompel ik even door huis.
quote:sssssst schreef op 25 september 2016 @ 15:47:

[...]

Nou en? Is toch lekker? Ik wil best ruilen hoor. Ik zit de komende twee weken met mijn been omhoog en ben het nu al zat. En dan nog zeker vier weken loopgips.Doe mij dan maar jouw vakantie! Ik ben nu nutteloos aan het zitten. En soms strompel ik even door huis.Ehhhh.... Ink maakte een grapje denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat ze echt moet huilen omdat ze 5,5 week vakantie heeft gehad .
quote:sssssst schreef op 25 september 2016 @ 15:47:

[...]

Nou en? Is toch lekker? Ik wil best ruilen hoor. Ik zit de komende twee weken met mijn been omhoog en ben het nu al zat. En dan nog zeker vier weken loopgips.Doe mij dan maar jouw vakantie! Ik ben nu nutteloos aan het zitten. En soms strompel ik even door huis.Achosie. Ik moet nog twee weken met mijn hand in het gips. Das pas kut.

Goffer! !!!! Zo dan maar even hier.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 25 september 2016 @ 17:04:

Goffer! !!!! Zo dan maar even hier.
quote:Grobbekuiken schreef op 25 september 2016 @ 17:10:

[...]

Dank je
quote:SaveAngie schreef op 25 september 2016 @ 17:04:

Goffer! !!!! Zo dan maar even hier.Gooi het eruit!
Wrom goffer?
Zie topic; Mijn vriend wil een kind, maar niet met mij.

Ik heb me laten opnaaien op een meest onfraaie manier.
quote:Philae schreef op 25 september 2016 @ 17:01:

[...]

Achosie. Ik moet nog twee weken met mijn hand in het gips. Das pas kut.

Dat is ook kut, maar dan kun je wel lopen met een kopje thee naar de bank.

Ik was net 20 minuten alleen thuis. Was naar de wc geweest, had de telefoon onder handbereik etc. Alles prima geregeld. Komen op dat moment schoonouders, die bellen aan. Kijken voor het raam en gebaren dat ze wel achterom komen. Maar daar was alles ook op slot. Ik schudde nee, want ik kan best bij de deur komen, liepen ze toch achterom en daar kon ik niet komen, afstapje in de tuin is te hoog. Dus ik naar buiten en vragen of ze toch voor om wilden komen.

Lekker handig allemaal.
quote:sssssst schreef op 25 september 2016 @ 17:27:

[...]

Dat is ook kut, maar dan kun je wel lopen met een kopje thee naar de bank.

Ik was net 20 minuten alleen thuis. Was naar de wc geweest, had de telefoon onder handbereik etc. Alles prima geregeld. Komen op dat moment schoonouders, die bellen aan. Kijken voor het raam en gebaren dat ze wel achterom komen. Maar daar was alles ook op slot. Ik schudde nee, want ik kan best bij de deur komen, liepen ze toch achterom en daar kon ik niet komen, afstapje in de tuin is te hoog. Dus ik naar buiten en vragen of ze toch voor om wilden komen.

Lekker handig allemaal.Maar op mijn werk is het wel een probleem.... Ik ben daar nu half gehandicapt namelijk.
quote:SaveAngie schreef op 25 september 2016 @ 17:23:

Zie topic; Mijn vriend wil een kind, maar niet met mij.

Ik heb me laten opnaaien op een meest onfraaie manier. Ach ze doet het erom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven