Napraattopic 67
donderdag 15 september 2016 om 13:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 september 2016 om 18:27
quote:Pinda-Kaas schreef op 15 september 2016 @ 18:23:
[...]
Van mij niet hoorIk ben even geweest en wat een slechte trol zeg. Ze geeft alles meteen weg. Dat hele OP-verhaal had ze langzaam en dramatisch op moeten bouwen, maar nu is er niks aan. Je zou inderdaad haast zeggen dat Sanoma er achter zit, want die hebben toch niet zo veel met forumdynamiek.
[...]
Van mij niet hoorIk ben even geweest en wat een slechte trol zeg. Ze geeft alles meteen weg. Dat hele OP-verhaal had ze langzaam en dramatisch op moeten bouwen, maar nu is er niks aan. Je zou inderdaad haast zeggen dat Sanoma er achter zit, want die hebben toch niet zo veel met forumdynamiek.
donderdag 15 september 2016 om 18:29
donderdag 15 september 2016 om 18:29
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 september 2016 @ 18:27:
[...]
Ik ben even geweest en wat een slechte trol zeg. Ze geeft alles meteen weg. Dat hele OP-verhaal had ze langzaam en dramatisch op moeten bouwen, maar nu is er niks aan. Je zou inderdaad haast zeggen dat Sanoma er achter zit, want die hebben toch niet zo veel met forumdynamiek.Pas op dat je geen ban krijgt LV. Je beschuldigt ze wel ergens van he
[...]
Ik ben even geweest en wat een slechte trol zeg. Ze geeft alles meteen weg. Dat hele OP-verhaal had ze langzaam en dramatisch op moeten bouwen, maar nu is er niks aan. Je zou inderdaad haast zeggen dat Sanoma er achter zit, want die hebben toch niet zo veel met forumdynamiek.Pas op dat je geen ban krijgt LV. Je beschuldigt ze wel ergens van he
donderdag 15 september 2016 om 18:57
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2016 @ 18:29:
Ik ben gegumd : " op de man " . Maar ipv een waarschuwing een mail van de mod-van-dienst dat ze er erg om hebben moeten lachen maar dat ze van de naam af willen dat ze voorkeursforummers hebben, maar dat ik vooral zo door moet gaan. Zo goed van je dat je meebouwt aan het immer correcte en sympathieke imago van de mods!
Ik ben gegumd : " op de man " . Maar ipv een waarschuwing een mail van de mod-van-dienst dat ze er erg om hebben moeten lachen maar dat ze van de naam af willen dat ze voorkeursforummers hebben, maar dat ik vooral zo door moet gaan. Zo goed van je dat je meebouwt aan het immer correcte en sympathieke imago van de mods!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 15 september 2016 om 19:03
[...]
Ik ben even geweest en wat een slechte trol zeg. Ze geeft alles meteen weg. Dat hele OP-verhaal had ze langzaam en dramatisch op moeten bouwen, maar nu is er niks aan. Je zou inderdaad haast zeggen dat Sanoma er achter zit, want die hebben toch niet zo veel met forumdynamiek.Ja dat dacht ik dus ook
[...]
Ik ben even geweest en wat een slechte trol zeg. Ze geeft alles meteen weg. Dat hele OP-verhaal had ze langzaam en dramatisch op moeten bouwen, maar nu is er niks aan. Je zou inderdaad haast zeggen dat Sanoma er achter zit, want die hebben toch niet zo veel met forumdynamiek.Ja dat dacht ik dus ook
donderdag 15 september 2016 om 19:10
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 18:59:
[...]
Beste bgb,
Hierbij een officiële waarschuwing.
Het is niet toegestaan om privé berichten van de mods openbaar maken.
Ga vooral zo door, met ons aan het lachen te maken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum.He, sturen ze mijn mail tegenwoordig per cc naar jou?
[...]
Beste bgb,
Hierbij een officiële waarschuwing.
Het is niet toegestaan om privé berichten van de mods openbaar maken.
Ga vooral zo door, met ons aan het lachen te maken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum.He, sturen ze mijn mail tegenwoordig per cc naar jou?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 15 september 2016 om 19:20
[...]
Ik ben even geweest en wat een slechte trol zeg. Ze geeft alles meteen weg. Dat hele OP-verhaal had ze langzaam en dramatisch op moeten bouwen, maar nu is er niks aan. Je zou inderdaad haast zeggen dat Sanoma er achter zit, want die hebben toch niet zo veel met forumdynamiek.
Is het niet iemand van 'hier'?
Er staat me vaag iets bij van dat zo'n trollnick dan iets met eendjes moest zijn. Ofzo. Toch?
[...]
Ik ben even geweest en wat een slechte trol zeg. Ze geeft alles meteen weg. Dat hele OP-verhaal had ze langzaam en dramatisch op moeten bouwen, maar nu is er niks aan. Je zou inderdaad haast zeggen dat Sanoma er achter zit, want die hebben toch niet zo veel met forumdynamiek.
Is het niet iemand van 'hier'?
Er staat me vaag iets bij van dat zo'n trollnick dan iets met eendjes moest zijn. Ofzo. Toch?