Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 oktober 2016 @ 01:06:

[...]

Ja precies. Mijn zoon was blijkbaar na twee dagen al hartstikke verslaafd, maar niemand die me geloven wilde. Ik had hetzelfde met tramadol
quote:Amand schreef op 30 oktober 2016 @ 00:30:

Ik heb ooit pijnstillers uit de morfine-familie gehad bij een slijmbeursontsteking. Ik heb het laatste pilletje meer dan een jaar bewaard voor recreatief gebruik. Een jaar!

Ik heb nog tramadollen liggen. Kunnen in dezelfde categorie denk ik. Ik lag op de bank en durfde niet op te staan. Ik had 4 benen maar wist niet welke de juiste waren

Doodeng.
quote:Amand schreef op 30 oktober 2016 @ 00:28:

[...]

Het creëert een zacht kussen van afstand naar alle nare dingen die er met je gebeuren. Awesome

Ja, dat

Maar niet voor iedereen dus.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 oktober 2016 @ 01:10:

[...]

Ik heb nog tramadollen liggen. Kunnen in dezelfde categorie denk ik. Ik lag op de bank en durfde niet op te staan. Ik had 4 benen maar wist niet welke de juiste waren

Doodeng.Maar jij hebt toch ook 4 benen Puss?
quote:Phaedra_ schreef op 30 oktober 2016 @ 00:08:

Beweren dat kinderen in een co-ouderschap onveilig hechten ivm het ontbreken van een stabiel thuis.

En dan dit wel normaal vinden?

Woedeaanvallen door babyIk vind het zorgwekkende topics die ze opent.
Na dat bleek dat ik het op morfine niet zo goed deed kreeg ik iets anders.

Weet niet meer hoe het heet maar mèn, dat had ik ook een jaar lang bewaard hoor.

Ben nog nooit zo blij geweest
quote:Phaedra_ schreef op 30 oktober 2016 @ 00:30:

[...]

Dat klinkt echt heel erg leuk Wat moet ik er voor doen om het te krijgen? Mijn zus kreeg het vanwege haar hersentumoren. Lijkt me geen aanrader.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 oktober 2016 @ 01:06:

[...]

Ik zie 'm ook op FB langskomen. En nee ik ben geen FB vriend.

En in funda topic links plaatsen en zeggen dat je er een aantal bezichtigd hebt.

Is dit nou dommigheid gepaard met aandachtsgeil of iets anders?
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 oktober 2016 @ 02:50:

[...]

Maar jij hebt toch ook 4 benen Puss?

Paracetamol met codeine gehad. Je lijf zet dat om naar morfine of iets soortgelijks. Heerlijk spul. Lekker relaxed. Ben in slaap gevallen in bios bij actiefilm .

Rest van die pillen ben ik nu heel zuinig op.

Pethidine bij bevalling was ook heerlijk!
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 oktober 2016 @ 02:50:

[...]

Maar jij hebt toch ook 4 benen Puss?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 oktober 2016 @ 01:06:

[...]

Ik zie 'm ook op FB langskomen. En nee ik ben geen FB vriend.En als iemand anders daar straks aan refereert of zegt wel een link te willen doorgeven via pb kan diegene weer een ban krijgen
quote:Knuffelheks schreef op 30 oktober 2016 @ 00:33:

Ik kreeg enorme waandenkbeelden.

Dat er brand was en dat ze daarom stiekem mijn kind meegenomen hadden en dat dat dan ook nog verwisseld was.

In die orde, zeg maar.Waanbeelden, daar hoorde ik pas geleden nog iemand iets van zeggen. Het was een combinatie van de medicijnen/pijnstillers, de ernstige ziekte én de toestand/zwakte van de patiënt.

De dosis van morfinepreparaten word volgens mij gerekend naar gewicht van patiënt. En als je lichaam gevoelig is kan men ook minder verdragen denk ik. Net zoals de een dronken kan worden van één glas bier en een ander makkelijk een halve krat op kan voor het zelfde effect.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Eindeloos schreef op 30 oktober 2016 @ 00:06:

[...]

Hier ook alles terug Missie , ik vind dat geen karweitje voor de zondag.Happy Wintertijd lieverd Happy Wintertijd!!
LOEP ME MAAR aub.
quote:shisha schreef op 30 oktober 2016 @ 00:29:

Degenen die ik heb gezien wanneer ze vanuit de operatiekamer kwamen en het om morfine ging: dan zagen ze er gelukzalig uit.

Echt gelukzalig.Of waren ze gelukzalig omdat de operatie geslaagd én achter de rug was?

LOEP ME MAAR aub.
quote:Phaedra_ schreef op 30 oktober 2016 @ 00:08:

Beweren dat kinderen in een co-ouderschap onveilig hechten ivm het ontbreken van een stabiel thuis.

En dan dit wel normaal vinden?

Woedeaanvallen door babyIk heb der altijd al apart gevonden...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Bijzonder topic inderdaad,had zij eerst een andere nick?
quote:mamsvan schreef op 30 oktober 2016 @ 10:15:

[...]

Ik heb der altijd al apart gevonden...

Dat is toch diezelfde die hoogzwanger boven bleef omdat er een vriend van man was die ze niet veelde?

Er was meer wat ik weer vergeten ben. Het is een rode draad van heel graag het goed willen doen in combinatie met minder assertief en nog wat dingetjes. Het nare is dat ze daardoor geen hulp durft aan te pakken en ze juist daardoor een gevalletje voor veilig thuis kan worden. De angst voor hulp heeft wrs ook te maken met wat ze bij die pleegneefjes heeft gezien.
quote:OmeHenk schreef op 30 oktober 2016 @ 10:34:

[...]

Dat is toch diezelfde die hoogzwanger boven bleef omdat er een vriend van man was die ze niet veelde?

Er was meer wat ik weer vergeten ben. Het is een rode draad van heel graag het goed willen doen in combinatie met minder assertief en nog wat dingetjes. Het nare is dat ze daardoor geen hulp durft aan te pakken en ze juist daardoor een gevalletje voor veilig thuis kan worden. De angst voor hulp heeft wrs ook te maken met wat ze bij die pleegneefjes heeft gezien.

En dat ze nodig moest plassen en toen maar op een emmertje ging zitten omdat ze niet naar beneden wilde?

Was dat dezelfde to?
ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"

Wat een omslachtige manier om "zoek het zelf maar uit" te zeggen.
quote:missie_m schreef op 30 oktober 2016 @ 09:36:

[...]

Of waren ze gelukzalig omdat de operatie geslaagd én achter de rug was?

Mwah, misschien nog onder invloed van de narcose? Morfine is troep, maar werkt als een trein. Ik kreeg het na mijn operatie (blindedarm) en voelde de pijn zakken van 10 naar 1. Daarna nog een tijdje Tramadol gehad, was een zombie en totaal niet in staat om agressief te worden.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”

[...]

Er was meer wat ik weer vergeten ben. Het is een rode draad van heel graag het goed willen doen in combinatie met minder assertief en nog wat dingetjes. Het nare is dat ze daardoor geen hulp durft aan te pakken en ze juist daardoor een gevalletje voor veilig thuis kan worden. De angst voor hulp heeft wrs ook te maken met wat ze bij die pleegneefjes heeft gezien.Het is niet zo dat het nu ineens zo is. Dit speelt al tijden, vorig jaar waren er ook al problemen. De neefjes zijn pas recent uit huis geplaatst, die angst kan daardoor wel versterkt zijn maar is niet de oorzaak.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

[...]

Er was meer wat ik weer vergeten ben. Het is een rode draad van heel graag het goed willen doen in combinatie met minder assertief en nog wat dingetjes. Het nare is dat ze daardoor geen hulp durft aan te pakken en ze juist daardoor een gevalletje voor veilig thuis kan worden. De angst voor hulp heeft wrs ook te maken met wat ze bij die pleegneefjes heeft gezien.Ohhhhhh!
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 oktober 2016 @ 11:17:

[...]

Het is niet zo dat het nu ineens zo is. Dit speelt al tijden, vorig jaar waren er ook al problemen. De neefjes zijn pas recent uit huis geplaatst, die angst kan daardoor wel versterkt zijn maar is niet de oorzaak.Dat speelt al heel lang. En ze zegt zelf dat er niets aan de hand is, maar elk topic weer worden er nieuwe problemen aangekaart, van een valse Stafford, een man die niets doet en altijd afwezig is, verslaafde opa's, demente moeder, rare vriendenkring, geen opleiding of werk, broers mee ongeveer dezelfde issues. Zorglijk.
quote:missie_m schreef op 30 oktober 2016 @ 09:36:

[...]

Of waren ze gelukzalig omdat de operatie geslaagd én achter de rug was?

Dat besef heb je echt niet hoor als je net uit de ok bent. Als je in de uitslaapkamer komt ben je over het algemeen niet gelijk in staat om na te denken. Dus ik denk inderdaad dat het dan eerder de morfine is. Het is erg fijn spul als je acuut veel pijn hebt.
quote:Rhae schreef op 30 oktober 2016 @ 11:21:

[...]

Dat speelt al heel lang. En ze zegt zelf dat er niets aan de hand is, maar elk topic weer worden er nieuwe problemen aangekaart, van een valse Stafford, een man die niets doet en altijd afwezig is, verslaafde opa's, demente moeder, rare vriendenkring, geen opleiding of werk, broers mee ongeveer dezelfde issues. Zorglijk.

Nogal ja. Het eerste topic wat ik van haar las vond ik het al een zorgelijke situatie. En iedere keer dat er weer een nieuwe wordt geopend hou ik mijn hart vast. Ik hoop echt dat ze snel hulp krijgt. Het zij zelf gezocht of een bezorgde buuf, medewerker peuterspeelzaal of een familielid die melding maakt.

Ik snap die gozer ook niet hoor. Je houdt toch van je kinderen. Dan zoek je toch hulp voor je vrouw. Maarja veel weg zijn is misschien juist om niet een band te creëeren met de kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven