Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 3 november 2016 om 11:00
quote:Marana_ schreef op 03 november 2016 @ 10:56:
[...]
Ik zat me net af te vragen hoeveel ze zit te staffen nu die 'cadeau's als single en per gezin'-discussie is namelijk ook in 5 delen al een keer of wat gevoerd. Maar we gaan lekker door
Ik ben het overigens -ergens in de verte- wel eens met de ergernis over doorlopende discussies over bepaalde gierigheden, maar gelukkig verplicht niemand me om alles te lezen en dan scroll ik gewoon door.
Verbieden en dreigen slaat echt nergens op.
Ik krijg er alleen maar zin van om mee te doen aan discussies waar ik anders overheen lees
[...]
Ik zat me net af te vragen hoeveel ze zit te staffen nu die 'cadeau's als single en per gezin'-discussie is namelijk ook in 5 delen al een keer of wat gevoerd. Maar we gaan lekker door
Ik ben het overigens -ergens in de verte- wel eens met de ergernis over doorlopende discussies over bepaalde gierigheden, maar gelukkig verplicht niemand me om alles te lezen en dan scroll ik gewoon door.
Verbieden en dreigen slaat echt nergens op.
Ik krijg er alleen maar zin van om mee te doen aan discussies waar ik anders overheen lees
donderdag 3 november 2016 om 11:14
quote:Marana_ schreef op 03 november 2016 @ 11:01:
Precies dat dus inderdaad normaal scroll ik over oninteressante discussie heen, nu word ik recalcitrant
Precies.
Ik heb denk ik ook wel eens gevraagd om on topic te gaan weer, ofzo.
Maar dreigen en de OP aanpassen. WTF.
Mocht het nodig zijn: 2.0 moet kunnen hoor vind ik.
Precies dat dus inderdaad normaal scroll ik over oninteressante discussie heen, nu word ik recalcitrant
Precies.
Ik heb denk ik ook wel eens gevraagd om on topic te gaan weer, ofzo.
Maar dreigen en de OP aanpassen. WTF.
Mocht het nodig zijn: 2.0 moet kunnen hoor vind ik.
donderdag 3 november 2016 om 18:00
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 10:31:
Als je alleen maar een gehandicapt kind kunt afopteren moet je maar een hond uit het asiel halen. Echt, hoe krijg je het je strot uit ?Ik zit het te lezen, wat een ongelofelijk grove posts daar. En dom, heel erg onwetend. Geestelijke armoe.
Als je alleen maar een gehandicapt kind kunt afopteren moet je maar een hond uit het asiel halen. Echt, hoe krijg je het je strot uit ?Ik zit het te lezen, wat een ongelofelijk grove posts daar. En dom, heel erg onwetend. Geestelijke armoe.
Je bent zelf een theepot
donderdag 3 november 2016 om 18:11
donderdag 3 november 2016 om 18:14
donderdag 3 november 2016 om 19:12
quote:Jempo schreef op 03 november 2016 @ 19:10:
[img]http://i68.tinypic.com/2i7kztu.png[/img]
Seriously het gaat alleen nog maar over seks bij viva of niet?
We werden al gek van de naakte tieten op het scherm, maar ik zie inmiddels zowat geen andere artikelen meer langskomen dan dit
Is nooit anders geweest heb ik het idee...
En allemaal van die onzin topics.
[img]http://i68.tinypic.com/2i7kztu.png[/img]
We werden al gek van de naakte tieten op het scherm, maar ik zie inmiddels zowat geen andere artikelen meer langskomen dan dit
Is nooit anders geweest heb ik het idee...
En allemaal van die onzin topics.
donderdag 3 november 2016 om 19:29
quote:Jempo schreef op 03 november 2016 @ 19:10:
[afbeelding]
We werden al gek van de naakte tieten op het scherm, maar ik zie inmiddels zowat geen andere artikelen meer langskomen dan dit ik had dit ook altijd onderaan, en nu kijk ik even nav je post, en staat er serieus geen één tussen
[afbeelding]
We werden al gek van de naakte tieten op het scherm, maar ik zie inmiddels zowat geen andere artikelen meer langskomen dan dit ik had dit ook altijd onderaan, en nu kijk ik even nav je post, en staat er serieus geen één tussen
donderdag 3 november 2016 om 20:00
donderdag 3 november 2016 om 20:02
quote:S-Meds schreef op 03 november 2016 @ 19:59:
mag bulletje nou gewoon zeggen dat adoptieouders voortaan een hond uit het asiel moeten halen vanwege de kosten van de geadopteerde gehandicapte kinderen? Dat is niet provocerend?
Ik verbaas me nergens meer over.
En zij snapt waarschijnlijk oprecht niet waarom je zulke dingen beter alleen kunt dénken.
mag bulletje nou gewoon zeggen dat adoptieouders voortaan een hond uit het asiel moeten halen vanwege de kosten van de geadopteerde gehandicapte kinderen? Dat is niet provocerend?
Ik verbaas me nergens meer over.
En zij snapt waarschijnlijk oprecht niet waarom je zulke dingen beter alleen kunt dénken.
donderdag 3 november 2016 om 20:28
donderdag 3 november 2016 om 20:55
quote:NYC schreef op 03 november 2016 @ 20:53:
[...]
Heb ik een reltopic gemist?Meds gaf in een recepten gevraagd vega topic patat als recept. Dat zinde de TO niet, heeft gestaft, Meds een ban of waarschuwing, wat was het Meds?
[...]
Heb ik een reltopic gemist?Meds gaf in een recepten gevraagd vega topic patat als recept. Dat zinde de TO niet, heeft gestaft, Meds een ban of waarschuwing, wat was het Meds?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 3 november 2016 om 21:06
quote:NYC schreef op 03 november 2016 @ 21:03:
[...]
Bizar.
Ze had eerst wel een tijdje over eiwitten lopen zeiken, eerlijk is eerlijk , en die offtopic was TO klaar mee. De patat was de druppel denk ik
Maar het was hilarisch, alleen 'patat' stond er. Foute boel dus
[...]
Bizar.
Ze had eerst wel een tijdje over eiwitten lopen zeiken, eerlijk is eerlijk , en die offtopic was TO klaar mee. De patat was de druppel denk ik
Maar het was hilarisch, alleen 'patat' stond er. Foute boel dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!