Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Marana_ schreef op 03 november 2016 @ 10:56:

[...]

Ik zat me net af te vragen hoeveel ze zit te staffen nu die 'cadeau's als single en per gezin'-discussie is namelijk ook in 5 delen al een keer of wat gevoerd. Maar we gaan lekker door

Ik ben het overigens -ergens in de verte- wel eens met de ergernis over doorlopende discussies over bepaalde gierigheden, maar gelukkig verplicht niemand me om alles te lezen en dan scroll ik gewoon door.

Verbieden en dreigen slaat echt nergens op.

Ik krijg er alleen maar zin van om mee te doen aan discussies waar ik anders overheen lees
Precies dat dus inderdaad normaal scroll ik over oninteressante discussie heen, nu word ik recalcitrant
quote:Marana_ schreef op 03 november 2016 @ 11:01:

Precies dat dus inderdaad normaal scroll ik over oninteressante discussie heen, nu word ik recalcitrant

Precies.

Ik heb denk ik ook wel eens gevraagd om on topic te gaan weer, ofzo.

Maar dreigen en de OP aanpassen. WTF.

Mocht het nodig zijn: 2.0 moet kunnen hoor vind ik.
Ik heb de op van gierige acties gestaft en tot nu toe is er dus geen actie ondernomen. Mag dus schijnbaar
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 10:31:

Als je alleen maar een gehandicapt kind kunt afopteren moet je maar een hond uit het asiel halen. Echt, hoe krijg je het je strot uit ?Ik zit het te lezen, wat een ongelofelijk grove posts daar. En dom, heel erg onwetend. Geestelijke armoe.
Je bent zelf een theepot
Bizar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 10:31:

Als je alleen maar een gehandicapt kind kunt afopteren moet je maar een hond uit het asiel halen. Echt, hoe krijg je het je strot uit ?Ja ze is té erg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik kom hier eigenlijk nooit, maar mag ik even zeuren over die rare ex-zwangerosaurus die hier het Oei ik groei boek komt voorlezen.. Ik dacht eerst dar ze uit Noorwegen kwam, maar blijkbaar heeft ze hier al eerder gepost. Raar mens.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Seriously het gaat alleen nog maar over seks bij viva of niet?

We werden al gek van de naakte tieten op het scherm, maar ik zie inmiddels zowat geen andere artikelen meer langskomen dan dit
quote:Jempo schreef op 03 november 2016 @ 19:10:

[img]http://i68.tinypic.com/2i7kztu.png[/img]

We werden al gek van de naakte tieten op het scherm, maar ik zie inmiddels zowat geen andere artikelen meer langskomen dan dit

Is nooit anders geweest heb ik het idee...

En allemaal van die onzin topics.
quote:Jempo schreef op 03 november 2016 @ 19:10:

[afbeelding]

We werden al gek van de naakte tieten op het scherm, maar ik zie inmiddels zowat geen andere artikelen meer langskomen dan dit ik had dit ook altijd onderaan, en nu kijk ik even nav je post, en staat er serieus geen één tussen
Nou, halleluja, Droppyco heeft eindelijk een ban!

Goed gestaft dus!

Ik zeg: op naar een perma.
mag bulletje nou gewoon zeggen dat adoptieouders voortaan een hond uit het asiel moeten halen vanwege de kosten van de geadopteerde gehandicapte kinderen? Dat is niet provocerend?
quote:S-Meds schreef op 03 november 2016 @ 19:59:

mag bulletje nou gewoon zeggen dat adoptieouders voortaan een hond uit het asiel moeten halen vanwege de kosten van de geadopteerde gehandicapte kinderen? Dat is niet provocerend?nee, dat is minder erg dan een recept voor patat geven
quote:friezinnetje2014 schreef op 03 november 2016 @ 20:00:

[...]

nee, dat is minder erg dan een recept voor patat gevenEens.
quote:S-Meds schreef op 03 november 2016 @ 19:59:

mag bulletje nou gewoon zeggen dat adoptieouders voortaan een hond uit het asiel moeten halen vanwege de kosten van de geadopteerde gehandicapte kinderen? Dat is niet provocerend?

Ik verbaas me nergens meer over.

En zij snapt waarschijnlijk oprecht niet waarom je zulke dingen beter alleen kunt dénken.

[...]

nee, dat is minder erg dan een recept voor patat gevenEn met ketchup, moet je nagaan.
Je kon er op wachten, de eerste vet racistische post in het 'piet topic op de kids pijlert. Niet te geloven zeg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Anouscha schreef op 03 november 2016 @ 20:02:

[...]

Ik verbaas me nergens meer over.

En zij snapt waarschijnlijk oprecht niet waarom je zulke dingen beter alleen kunt dénken.

Volgens mij snapt ze dat maar al te goed.

Ze doet zo'n statements heel bewust om te shockeren.

[...]

nee, dat is minder erg dan een recept voor patat gevenHeb ik een reltopic gemist?
quote:NYC schreef op 03 november 2016 @ 20:53:

[...]

Heb ik een reltopic gemist?Meds gaf in een recepten gevraagd vega topic patat als recept. Dat zinde de TO niet, heeft gestaft, Meds een ban of waarschuwing, wat was het Meds?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 03 november 2016 @ 20:55:

[...]

Meds gaf in een recepten gevraagd vega topic patat als recept. Dat zinde de TO niet, heeft gestaft, Meds een ban of waarschuwing, wat was het Meds?Een ban
quote:Nouschi schreef op 03 november 2016 @ 20:55:

[...]

Meds gaf in een recepten gevraagd vega topic patat als recept. Dat zinde de TO niet, heeft gestaft, Meds een ban of waarschuwing, wat was het Meds?Bizar.
Een waarschuwing te pakken omdat ik precies deed wat NYC deed en die mag dat. Pffffff.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:NYC schreef op 03 november 2016 @ 21:03:

[...]

Bizar.

Ze had eerst wel een tijdje over eiwitten lopen zeiken, eerlijk is eerlijk , en die offtopic was TO klaar mee. De patat was de druppel denk ik

Maar het was hilarisch, alleen 'patat' stond er. Foute boel dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven