Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 3 november 2016 om 21:31
quote:S-Meds schreef op 03 november 2016 @ 21:29:
[...]
je mag dus tegen mensen de ongewenst kinderloos zijn en willen adopteren zegen dat ze maar een hond uit het asiel moeten halen.Ja, .....daar lijkt het op, maar stiekum toch niet want die tekst is gewist, al zeggen ze van niet.
[...]
je mag dus tegen mensen de ongewenst kinderloos zijn en willen adopteren zegen dat ze maar een hond uit het asiel moeten halen.Ja, .....daar lijkt het op, maar stiekum toch niet want die tekst is gewist, al zeggen ze van niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 3 november 2016 om 21:34
donderdag 3 november 2016 om 21:35
quote:friezinnetje2014 schreef op 03 november 2016 @ 21:28:
[...]
over dat je gestaft wordt en dat dat een ban kan opleveren wanneer je in het topic off-topic gaat.Nou ja, technisch gezien is dat ook zo. Alleen bepaalt een TO dat niet, die kan zich hooguit suf staffen en hopen dat er dan geband wordt.
[...]
over dat je gestaft wordt en dat dat een ban kan opleveren wanneer je in het topic off-topic gaat.Nou ja, technisch gezien is dat ook zo. Alleen bepaalt een TO dat niet, die kan zich hooguit suf staffen en hopen dat er dan geband wordt.
donderdag 3 november 2016 om 21:36
[...]
je mag dus tegen mensen de ongewenst kinderloos zijn en willen adopteren zegen dat ze maar een hond uit het asiel moeten halen.Geld volgens mij alleen voor de 'special needs' kinders. Die mogen blijkbaar wegrotten in een kindertehuis .
[...]
je mag dus tegen mensen de ongewenst kinderloos zijn en willen adopteren zegen dat ze maar een hond uit het asiel moeten halen.Geld volgens mij alleen voor de 'special needs' kinders. Die mogen blijkbaar wegrotten in een kindertehuis .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 3 november 2016 om 21:37
donderdag 3 november 2016 om 21:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 21:37:
[...]
Erg erger patat
Ruzie oorlog patat
Volgelopen kelder tsunami patat
Zweer been wat er zomaar afvalt patat
ruzie vreemdgaan vechtscheiding patat
geen kijkers, geen bod, geen kopers, executieverkoop, patat
man op facebook in de war, man op facebook agressief, man van facebook staat aan de deur met bijl, patat
[...]
Erg erger patat
Ruzie oorlog patat
Volgelopen kelder tsunami patat
Zweer been wat er zomaar afvalt patat
ruzie vreemdgaan vechtscheiding patat
geen kijkers, geen bod, geen kopers, executieverkoop, patat
man op facebook in de war, man op facebook agressief, man van facebook staat aan de deur met bijl, patat
[...]
je mag dus tegen mensen de ongewenst kinderloos zijn en willen adopteren zegen dat ze maar een hond uit het asiel moeten halen.Als dat zo is mag ik ook vast zeggen dat ik blij ben dat sommige mensen geen kinderen hebben . Iemand die dat soort opmerkingen maakt bv
[...]
je mag dus tegen mensen de ongewenst kinderloos zijn en willen adopteren zegen dat ze maar een hond uit het asiel moeten halen.Als dat zo is mag ik ook vast zeggen dat ik blij ben dat sommige mensen geen kinderen hebben . Iemand die dat soort opmerkingen maakt bv
donderdag 3 november 2016 om 21:41