Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:S-Meds schreef op 03 november 2016 @ 19:59:

mag bulletje nou gewoon zeggen dat adoptieouders voortaan een hond uit het asiel moeten halen vanwege de kosten van de geadopteerde gehandicapte kinderen? Dat is niet provocerend?Nee, dat is oke- ole- ole. Viva vrouwen met een mening.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 21:05:

Een waarschuwing te pakken omdat ik precies deed wat NYC deed en die mag dat. Pffffff.Wat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Een waarschuwing te pakken omdat ik precies deed wat NYC deed en die mag dat. Pffffff.

Stom.

En maar volhouden he, met dat rare CM-topic. Het is ze al honderd keer aangeraden: doe het gewoon weg. Er is al een mededelingentopic, laat ze daar vertellen wat ze hebben verwijderd of verplaatst en laat de anonimizeuringsverzoekjes en klagerijen gewoon per mail plaatsvinden. Hoe moeilijk is het nou helemaal.

Maar nee hoor, het topic blijft gewoon bestaan en ze blijven maar gummen en waarschuwen en bannen en oh oh wat een werk hebben we ervan en doe nou eens niet zo stout allemaal boehoeh snik snik. Je zou haast zeggen dat ze dat topic gebruiken om lekker makkelijk aan hun maatregelenquotum te komen.
quote:Nouschi schreef op 03 november 2016 @ 21:07:

[...]

Wat?Ik vroeg op het modtopic of grof en ongeenst ome was. Dat werd gewist. Toen heb ik een bericht geplaatst a la dat van NYC ( willen jullie kijken naar reactie van....op.... ) dat werd gewist met vermelding van " je moet staffen " . Dus dat laatste quote ik met " heb ik allang gedaan heeft dat nut om iets nog eens te staffen ? "En dat was zwaar off topic dus waarschuwing. "

Een waarschuwing te pakken omdat ik precies deed wat NYC deed en die mag dat. Pffffff.zou ik er dan ook eentje hebben? Weet niet meer welk mailadres ik heb staan hiero
quote:Anouscha schreef op 03 november 2016 @ 20:02:

[...]

Ik verbaas me nergens meer over.

En zij snapt waarschijnlijk oprecht niet waarom je zulke dingen beter alleen kunt dénken.

Nou, iemand die het ook niet zo heeft op kinderen schreef in een topic doodleuk dat ontspoorde kinderen geen behandeling of therapie verdienen, maar een flink pak slaag en verder niets. Je bent toch zelf behoorlijk verbitterd en verhard als je dit uit je toetsenborden krijgt.

Niemand reageerde hierop. Ik deed het ook niet, want dan ben je alleen maar zo'n Don Quichote.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 november 2016 @ 21:10:

[...]

Stom.

En maar volhouden he, met dat rare CM-topic. Het is ze al honderd keer aangeraden: doe het gewoon weg. Er is al een mededelingentopic, laat ze daar vertellen wat ze hebben verwijderd of verplaatst en laat de anonimizeuringsverzoekjes en klagerijen gewoon per mail plaatsvinden. Hoe moeilijk is het nou helemaal.

Maar nee hoor, het topic blijft gewoon bestaan en ze blijven maar gummen en waarschuwen en bannen en oh oh wat een werk hebben we ervan en doe nou eens niet zo stout allemaal boehoeh snik snik. Je zou haast zeggen dat ze dat topic gebruiken om lekker makkelijk aan hun maatregelenquotum te komen.Het wordt met de dag irritanter, ja
Het Modtopic is eigenlijk een Viva Dear Hunter. Russische Roulette.
quote:friezinnetje2014 schreef op 03 november 2016 @ 21:11:

[...]

zou ik er dan ook eentje hebben? Weet niet meer welk mailadres ik heb staan hieroNee, komt als pop up op je scherm
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 21:13:

[...]

Nee, komt als pop up op je schermnee niks
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 21:13:

[...]

Nee, komt als pop up op je schermDe ene mod doet dat wel en de andere dus niet.
En raad eens ?

De opmerkingen zijn gewist.

Tsjongejongejonge. Moest dat nou zo ?
quote:Phaedra_ schreef op 03 november 2016 @ 21:14:

[...]

De ene mod doet dat wel en de andere dus niet.Goh
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En dit haalt t slechtste in me naar boven

" We hebben jullie stafjes gezien, maar als we geen actie ondernemen is dat omdat er in onze ogen geen regels worden overtreden.

Verdere vragen hierover kunnen het beste via de mail.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum"

Want ze hebben NET die actie ondernomen. Dus er zijn wel regels overtreden. Maar dat vinden ze pas als ik ga zeiken in het openbaar. En dan doen ze alsof ze niets hebben gedaan met de stafjes. Wat moet je daar nou mee ?

Een waarschuwing te pakken omdat ik precies deed wat NYC deed en die mag dat. Pffffff.Ehm, ik vond het zelf ook raar dat jouw reactie werd verwijderd wegens off topic. Slaat nergens op want het was niet off topic maar een mededeling. Zoals ik ook deed idd. Ik snap het ook niet
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 21:22:

" We hebben jullie stafjes gezien, maar als we geen actie ondernemen is dat omdat er in onze ogen geen regels worden overtreden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum"

Want ze hebben NET die actie ondernomen. Dus er zijn wel regels overtreden. Maar dat vinden ze pas als ik ga zeiken in het openbaar. En dan doen ze alsof ze niets hebben gedaan met de stafjes. Wat moet je daar nou mee ?Die van bulletje dan wel, die in de op op het gierige topic nog niet
quote:NYC schreef op 03 november 2016 @ 21:22:

[...]

Ehm, ik vond het zelf ook raar dat jouw reactie werd verwijderd wegens off topic. Slaat nergens op want het was niet off topic maar een mededeling. Zoals ik ook deed idd. Ik snap het ook niet Mods wegen zijn ondoorgrondeliijk.
ligt het aan het weer ofzo...al die stelletjes die uit elkaar gaan en die elkaar weer terug willen..De een de ander dus. Vermoeiend hoor.
quote:friezinnetje2014 schreef op 03 november 2016 @ 21:25:

[...]

Die van bulletje dan wel, die in de op op het gierige topic nog nietNiet alles wat iemand staft is tegen de regels. Ik weet niet waar t over gaat?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 21:27:

[...]

Niet alles wat iemand staft is tegen de regels. Ik weet niet waar t over gaat?over dat je gestaft wordt en dat dat een ban kan opleveren wanneer je in het topic off-topic gaat.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 21:27:

[...]

Niet alles wat iemand staft is tegen de regels. Ik weet niet waar t over gaat?vast baby-gerelateerd.
Ah fijn, dat rare liedje is weg. Wat een mafketel zeg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 21:22:

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum"

Want ze hebben NET die actie ondernomen. Dus er zijn wel regels overtreden. Maar dat vinden ze pas als ik ga zeiken in het openbaar. En dan doen ze alsof ze niets hebben gedaan met de stafjes. Wat moet je daar nou mee ?je mag dus tegen mensen de ongewenst kinderloos zijn en willen adopteren zegen dat ze maar een hond uit het asiel moeten halen.
Gierige acties, deel V

dit topic, zie OP
quote:friezinnetje2014 schreef op 03 november 2016 @ 21:28:

[...]

over dat je ges taft wordt en dat dat een ban kan opleveren wanneer je in het topic off-topic gaat.Tsja, iedereen is vrij om te staffen en dat zou een ban op kunnen leveren. Dat schrijven lijkt me niet strafbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven