Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 06 november 2016 @ 17:17:

[...]



we wilden jou ook laten abdiceren. feest ging niet door
Alles komt goed, alleen de rest niet
Waarom mochte het koningshuis Princes Diana niet? Yasmijn ik zag een video voorbij komen op mijn facebook. Ze zei dat ze nooit koningen zou worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cookielyon schreef op 06 november 2016 @ 17:22:

Waarom mochte het koningshuis Princes Diana niet? Yasmijn ik zag een video voorbij komen op mijn facebook. Ze zei dat ze nooit koningen zou worden.Dat is een heel lang verhaal. Te lang en uitgebreid om met de telefoon neer te zetten hier.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Was lady Di geen onecht kind van Tante Greet en ome Benno ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2016 @ 17:30:

Was lady Di geen onecht kind van Tante Greet en ome Benno ?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 06 november 2016 @ 17:29:

[...]



Dat is een heel lang verhaal. Te lang en uitgebreid om met de telefoon neer te zetten hier.Aha oké.
Alle reacties Link kopieren
Komt wel een keer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ligt het nu aan mij of worden er de afgelopen heel veel topics geopend door to's die namens een vriendin schrijven. Vooral op de relatiepijler... Ik vind dat altijd bijzonder, no way dat ik een vriendin mijn probleem op een forum laat zetten.
Ik denk dat 9 van de 10 niet over de vriendin gaat maar dat de TO niet wil zeggen dat het over haarzelf gaat.
Nou, als jullie me missen, ik ben gestaft voor mijn onbehoorlijke postings.
quote:ZombieQueen schreef op 06 november 2016 @ 17:48:

Ligt het nu aan mij of worden er de afgelopen heel veel topics geopend door to's die namens een vriendin schrijven. Vooral op de relatiepijler... Ik vind dat altijd bijzonder, no way dat ik een vriendin mijn probleem op een forum laat zetten.



Dat is alleen als die vriendinnen geen Viva hebben.

Ofzo.
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2016 @ 17:54:

Nou, als jullie me missen, ik ben gestaft voor mijn onbehoorlijke postings.Ah, wat patat voor je.
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2016 @ 17:54:

Nou, als jullie me missen, ik ben gestaft voor mijn onbehoorlijke postings.Oh ja, dat zat er ook wel in natuurlijk. Jij post altijd zo onbehoorlijk.
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2016 @ 17:54:

Nou, als jullie me missen, ik ben gestaft voor mijn onbehoorlijke postings.Gedraag je toch ook eens.
Tokkies gonna tokkie, je weet zelf.

Ik doe altijd wel heel netjes, maar je kunt het meisje wel uit de achterstandsbuurt halen, maar haal de achterstandsbuurt maar eens uit het meisje.
Oh ik zie al wie je heeft gestaft. Dat is inderdaad een toonbeeld van behoorlijkheid, spiegel je daar maar eens aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 06 november 2016 @ 17:48:

Ligt het nu aan mij of worden er de afgelopen heel veel topics geopend door to's die namens een vriendin schrijven. Vooral op de relatiepijler... Ik vind dat altijd bijzonder, no way dat ik een vriendin mijn probleem op een forum laat zetten.Niet alles geloven
Je bent zelf een theepot
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 november 2016 @ 17:53:

Ik denk dat 9 van de 10 niet over de vriendin gaat maar dat de TO niet wil zeggen dat het over haarzelf gaat.Dat denk ik dus ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2016 @ 17:54:

Nou, als jullie me missen, ik ben gestaft voor mijn onbehoorlijke postings.

Dat werd tijd, zeg.

Waar zat je nu weer te narren ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bizar om je te staffen ; heb even gelezen daar. Slaat echt nergens op, diegene zet zichzelf compleet te kakken. Maar als de Pavlov mod dienst heeft ben je zuur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2016 @ 18:23:

Bizar om je te staffen ; heb even gelezen daar. Slaat echt nergens op, diegene zet zichzelf compleet te kakken. Maar als de Pavlov mod dienst heeft ben je zuur.patat not mod!
Alle reacties Link kopieren
Nou, als dat stafje wordt gehonoreerd dan is het het ultieme bewijs dat er niet wordt gelezen maar, in sommige gevallen, echt alleen naar de staf wordt gekeken.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Had jij nog bewijs nodig dan?
Het zal me benieuwen. Ik heb wel de indruk dat als een post een paar keer gestaft wordt, dat vaak al voldoende is, ongeacht de inhoud.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 06 november 2016 @ 18:27:

Had jij nog bewijs nodig dan? Ach, een mens mag toch blijven hopen/dromen/in sprookjes geloven?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven