Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 7 november 2016 om 20:55
quote:PowerCube schreef op 07 november 2016 @ 20:38:
Ik vind dat toch opmerkelijk. De vorige keer dat ik een mod-ingreep zag, was deze forummer er ook bij betrokken. Toen werd zomaar een heel topic offline gehaald. Mods op een forum zouden m.i. alleen moeten ingrijpen bij strafbare feiten of het vrijgeven van persoonsgegevens.Eens
Ik vind dat toch opmerkelijk. De vorige keer dat ik een mod-ingreep zag, was deze forummer er ook bij betrokken. Toen werd zomaar een heel topic offline gehaald. Mods op een forum zouden m.i. alleen moeten ingrijpen bij strafbare feiten of het vrijgeven van persoonsgegevens.Eens
Je bent zelf een theepot
maandag 7 november 2016 om 20:59
quote:PowerCube schreef op 07 november 2016 @ 20:03:
[...]
Ik heb dat topic net helemaal doorgelezen. Kan iemand mij misschien vertellen waarom de mods zich voor haar karretje laten spannen?
Misschien heeft ze een briefje van de dokter / haar moeder ingeleverd . Zo kwam je vroeger toch ook onder gymnastiek uit ?
Heeft zij een bepaalde problematiek of zo?Ja: : ons.
[...]
Ik heb dat topic net helemaal doorgelezen. Kan iemand mij misschien vertellen waarom de mods zich voor haar karretje laten spannen?
Misschien heeft ze een briefje van de dokter / haar moeder ingeleverd . Zo kwam je vroeger toch ook onder gymnastiek uit ?
Heeft zij een bepaalde problematiek of zo?Ja: : ons.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 7 november 2016 om 21:12
maandag 7 november 2016 om 22:39
Zo enorm onzeker zijn (lijkt mij?) waardoor je hier op Viva altijd maar trapt tegen zogenaamde 'lagere sociale klassen' (in haar optiek) - om maar te zorgen dat je zelf niet in dat hokje wordt gezet: Ik vind het enerzijds heel sneu. Verdrietig voor haar. Wees blij mens met wie je bent, denk ik dan. Altijd maar zo'n beeld neer willen zetten, voor wie??
Maar anderzijds ook mateloos irritant.
Maar anderzijds ook mateloos irritant.
maandag 7 november 2016 om 23:34