Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ach Stora, had dat ff eerder gezegd! Ik had je echt niet zo lang willen laten wachten, dan had ik al veeeeeeel eerder gezegd dat ik niet heel blij ben dat ik niet kan quoten. Ik ben de beroerdste niet.

Oh, dames, bitterballetje bij die mosterd?
quote:ketller schreef op 05 november 2014 @ 10:08:

[...]

😁 idd!Ketller, je hebt een PB
quote:StoraHuntur schreef op 05 november 2014 @ 10:01:

[...]

Zit jij nu te klagen?!?

(ze je dat; een quote én een smiley)

Bij mij hangt quoten en smileys met elkaar samen: ik kan alleen maar smileys toevoegen als ik quote.

Waarvan akte.

Goedemorgen!
Nieuwe plukkers binnen Stora?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:bloes schreef op 05 november 2014 @ 10:12:

[...]

Bij mij hangt quoten en smileys met elkaar samen: ik kan alleen maar smileys toevoegen als ik quote.

Waarvan akte.

Goedemorgen!Heb ik ook. Maar ik ken er 1 uit mijn hoofd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 november 2014 @ 10:13:

[...]

Heb ik ook. Maar ik ken er 1 uit mijn hoofd Ik quote gewoon zoveel mogelijk, dan leer ik ze vanzelf uit mijn hoofd.
quote:Nouschi schreef op 05 november 2014 @ 10:13:

Nieuwe plukkers binnen Stora?

Morgen

Vannacht om 3 uur opgstaan om mijn vader weer op de post terug te zetten. Net pallets geladen; wachten op de chauffeur en de rest van de dag VRIJ, Praise the lord in all his might.
Smileys kan ik dan weer zonder problemen plaatsen.

Klagen mag dat?

Grrr. Alweer geen treinen! Okay, ga ik wel thuiswerken. Doet mijn connectie naar mijn werkomgeving op de werkcomputer het niet dus ik kan allerlei documenten niet openen. Helpdesk gebeld, programma opnieuw geinstalleerd, doet het nog niet. Helpdesk gebeld. Tja, dan kunnen we niets voor je doen, jammer en de mazzel. Echt, oplossingsgericht denken en klantvriendelijkheid zijn totaal onbekend bij onze zgn. "ondersteunende" diensten.

Zo, en nu ga ik weer ademhalen! En zennige dingen denken. Misschien....

Aan de andere kant, een dezer dagen hoor ik of ik weer kan gaan studeren. Dus als iemand niets beters heeft te doen mag hij/zij wel even duimen *lieve, schattige, smekende smiley aan*
quote:bloes schreef op 05 november 2014 @ 10:14:

[...]

Ik quote gewoon zoveel mogelijk, dan leer ik ze vanzelf uit mijn hoofd. Als je je eigen post wijzigt kun je ook smileys toevoegen. Ik post, wijzig, smiley en post weer.
Weer geen treinen Merisi? Zijn ze helemaal weg? Of is het net als het quoten, soms wel soms niet?
quote:StoraHuntur schreef op 05 november 2014 @ 10:15:

[...]

Morgen

Vannacht om 3 uur opgstaan om mijn vader weer op de post terug te zetten. Net pallets geladen; wachten op de chauffeur en de rest van de dag VRIJ, Praise the lord in all his might.Oh lekker! Is er tijdsverschil eigenlijk?
quote:Nouschi schreef op 05 november 2014 @ 10:19:

[...]

Oh lekker! Is er tijdsverschil eigenlijk?Ja nu 1 uur en 's zomers 2 uur. Vroeger dus hè. Maar da's natuurlijk niets in vergelijking met toen ik nog in NY woonde en jet lags had van de geheime nachtvluchten.
quote:StoraHuntur schreef op 05 november 2014 @ 10:18:

Weer geen treinen Merisi? Zijn ze helemaal weg? Of is het net als het quoten, soms wel soms niet?

Nee, allemaal foetsie

Na ja, aanrijding met een persoon. Al de tweede keer deze week op mijn trajectje.

Fijne dag Stora, geniet maar van je vrije tijd, daar heb je lang zat op moeten wachten.
Das balen Merisi. Zowel van de trein maar denk nog wel meer van het niet kunnen inloggen.

Hahahaha, Stora. Ja, dat is wat hè, dat in de VS wonen en alle troubles die daar bij komen.
quote:StoraHuntur schreef op 05 november 2014 @ 10:21:

[...]

Ja nu 1 uur en 's zomers 2 uur. Vroeger dus hè. Maar da's natuurlijk niets in vergelijking met toen ik nog in NY woonde en jet lags had van de geheime nachtvluchten.+ Geen slaap door het adoptiekindje natuurlijk.
Wat is een pb?

grapje! Merisi je hebt er 1 terug
quote:ketller schreef op 05 november 2014 @ 10:57:

Wat is een pb?

grapje! Merisi je hebt er 1 terugKettler; dat is al je 2de grapje deze week !
quote:ketller schreef op 05 november 2014 @ 10:57:

Wat is een pb?

grapje! Merisi je hebt er 1 terug
quote:zoishet schreef op 05 november 2014 @ 10:00:

We´re gonna party like its 1999

Hey, da's een lekker nummer!

Mijn oude nick was hier erg blij mee!
quote:playz schreef op 05 november 2014 @ 11:04:

[...]

Mijn oude nick was hier erg blij mee! Dat is ff wennen.

Mijn oude nick was hier erg blij mee!

Weet zoals gewoonlijk absoluut niet wie jij was.
Life is short. Eat dessert first.
Volgens mij weet ik het; maar ik weet niet of ik je cryptisch mag omschrijven of niet.
Ik heb geen idee. Doe maar een overduidelijke hint.
Ik weet volgens mij wel de Ava, maar niet meer de nick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven