Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 november 2016 om 13:44
quote:Hala schreef op 15 november 2016 @ 22:19:
Die poezenavatar/Nellie is die er ook nog?Ik weet vlgs mij wie je bedoelt, maar haar naam noemen kan als nickhunten beoordeeld worden.
Die poezenavatar/Nellie is die er ook nog?Ik weet vlgs mij wie je bedoelt, maar haar naam noemen kan als nickhunten beoordeeld worden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 16 november 2016 om 13:49
quote:SuzanneSuus schreef op 16 november 2016 @ 13:38:
Wat een rare is die MarcoJa nou en ik heb mij weer laten verleiden om daar iets te posten.
Wat een rare is die MarcoJa nou en ik heb mij weer laten verleiden om daar iets te posten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 16 november 2016 om 13:52
quote:charlottew88 schreef op 16 november 2016 @ 11:43:
Ik vind Sinterklaas stom. Maar als ik dat hardop zeg of post word ik misschien wel uitgemaakt voor racist ivm de hele pietendiscussie. Sinterklaas is harstikke leuk voor kinderen Ik heb er echt niets mee. Nog stommer vind ik dat pepernoten al zo vroeg in het jaar in de supermarkt liggen.Mjoah, ik zeg al jaren dat ik Klaas een buitengewoon stom feest vind en ik ben nergens ben beschuldigd, valt wel mee. Wel leuk om eens een medestander te zien. Ik heb zelf nauwelijks herinneringen aan Sinterklaasfeesten omdat ik al erg snel niet meer geloofde en wij vierden kerst groot met de familie. Mocht ik kinderen krijgen, dan zal ik er waarschijnlijk wel iets mee moeten doen maar liever zou ik het dan nog steeds vermijden.
Ik vind Sinterklaas stom. Maar als ik dat hardop zeg of post word ik misschien wel uitgemaakt voor racist ivm de hele pietendiscussie. Sinterklaas is harstikke leuk voor kinderen Ik heb er echt niets mee. Nog stommer vind ik dat pepernoten al zo vroeg in het jaar in de supermarkt liggen.Mjoah, ik zeg al jaren dat ik Klaas een buitengewoon stom feest vind en ik ben nergens ben beschuldigd, valt wel mee. Wel leuk om eens een medestander te zien. Ik heb zelf nauwelijks herinneringen aan Sinterklaasfeesten omdat ik al erg snel niet meer geloofde en wij vierden kerst groot met de familie. Mocht ik kinderen krijgen, dan zal ik er waarschijnlijk wel iets mee moeten doen maar liever zou ik het dan nog steeds vermijden.
woensdag 16 november 2016 om 13:53
Het valt mij op dat DE Vivaforummer weinig op heeft met het -christelijke- geloof, spiritualiteit, leven na de dood, maar wel gelooft in reïncarnatie, gezien de vele vragen als 'wie was je eerst?'
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 16 november 2016 om 13:58
quote:SuzanneSuus schreef op 16 november 2016 @ 13:53:
[...]
Gewoon lekker flauw doorposten, TO is alleen kliertopics aan het postenJa ik heb het gezien Suus.
[...]
Gewoon lekker flauw doorposten, TO is alleen kliertopics aan het postenJa ik heb het gezien Suus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 16 november 2016 om 13:59
quote:Eindeloos schreef op 16 november 2016 @ 00:08:
[...]
Excusez moi , ik moest even mijn HIJ op bed legge, maar niks Missie te '' bedanken'' "" aanname''
IK heb je gestaft,. !!
Top.
Fijn dat je een 'nieuwe' hij hebt.
[...]
Excusez moi , ik moest even mijn HIJ op bed legge, maar niks Missie te '' bedanken'' "" aanname''
IK heb je gestaft,. !!
Top.
Fijn dat je een 'nieuwe' hij hebt.
woensdag 16 november 2016 om 16:03
woensdag 16 november 2016 om 16:05
quote:Pretzel66 schreef op 16 november 2016 @ 09:23:
[...]
Ah leuk mag ik komen helpen ? Zou mijn huis ook wel willen doen maar mag niet voor 1 december van de rest van het gezin .Ik hou me nog in, het kriebelt enorm om zelf een boom neer te kwakken in huis. Ik wil een echte boom ik denk niet dat die het red tot aan kerst.
[...]
Ah leuk mag ik komen helpen ? Zou mijn huis ook wel willen doen maar mag niet voor 1 december van de rest van het gezin .Ik hou me nog in, het kriebelt enorm om zelf een boom neer te kwakken in huis. Ik wil een echte boom ik denk niet dat die het red tot aan kerst.