Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 november 2016 om 16:35
quote:nijntje021 schreef op 16 november 2016 @ 16:23:
vroeger vond ik sinterklaas wel leuk, maar nu vind ik het niks aan.
Kerst vind ik wel super leuk, alleen is mijn huis te klein voor een kerstboom + weet niet waar ik na de kerst alles moet laten, hang wel wat slingers voor het raam ofzoIs dit niet leuk?
vroeger vond ik sinterklaas wel leuk, maar nu vind ik het niks aan.
Kerst vind ik wel super leuk, alleen is mijn huis te klein voor een kerstboom + weet niet waar ik na de kerst alles moet laten, hang wel wat slingers voor het raam ofzoIs dit niet leuk?
woensdag 16 november 2016 om 17:11
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 november 2016 @ 17:10:
Hou op over Hemaworst. Anders komt er straks weer iemand mekkeren dat zijn moeder in 1972 altijd een halve warme kocht en die dan in tweeën liet snijden en zo.Dat deed mijn vader, begin jaren 80. Broertje en ik ieder een kwart op een wit puntje.
Hou op over Hemaworst. Anders komt er straks weer iemand mekkeren dat zijn moeder in 1972 altijd een halve warme kocht en die dan in tweeën liet snijden en zo.Dat deed mijn vader, begin jaren 80. Broertje en ik ieder een kwart op een wit puntje.
woensdag 16 november 2016 om 17:12
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 november 2016 @ 17:10:
Hou op over Hemaworst. Anders komt er straks weer iemand mekkeren dat zijn moeder in 1972 altijd een halve warme kocht en die dan in tweeën liet snijden en zo.
Mijn vader liet mij altijd een halve kopen voor mij en mijn zus en die moest dan ook door de helft!
Was trouwens in 1981
Hou op over Hemaworst. Anders komt er straks weer iemand mekkeren dat zijn moeder in 1972 altijd een halve warme kocht en die dan in tweeën liet snijden en zo.
Mijn vader liet mij altijd een halve kopen voor mij en mijn zus en die moest dan ook door de helft!
Was trouwens in 1981
woensdag 16 november 2016 om 17:31