Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:YellowDiamond schreef op 16 november 2016 @ 12:24:

[...]

Dat is inderdaad wel heel veel ja en duur ook nog.

Hier gelukkig geen kinderen meer die in de Sint geloven dus ik verdeel de pakjes.

Zoon is 10 dus wat pakjes op 5 december en de rest mik ik onder de krissemusboom..

Heel duur eigenlijk, voor hun verjaardag sla je ze niet over, maar ze zitten nu in groep 4, en hebben nog nooit een kinderfeestje kunnen doen bijvoorbeeld.

Sint moet je wel aan meedoen, want anders worden ze op school gepest. immers, als je geen cadeautjes krijgt ben je een stout kind.

Leg het maar uit,

Het breekt je hart, en dan zoek je toch manieren om er mee om te gaan.

Maar dat is wel steeds moeilijker aan het worden.

Vorige week zitting tot toelating voor de WSNP gehad, en daar zijn we dus niet voor toegelaten hoorden we gisteren,

Dus nu even geen flauw idee hoe verder te moeten..

Exit, decembermaand graag.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Waarom geen feestje? Thuis spelletjes kost je hooguit een fles siroop en een pak speculaasjes.
Wat ellendig, Paulaner
Ik at mijn eerste hemaworst pas toen ik in de twintig was.
quote:paulaner schreef op 16 november 2016 @ 17:36:

[...]

Heel duur eigenlijk, voor hun verjaardag sla je ze niet over, maar ze zitten nu in groep 4, en hebben nog nooit een kinderfeestje kunnen doen bijvoorbeeld.

Sint moet je wel aan meedoen, want anders worden ze op school gepest. immers, als je geen cadeautjes krijgt ben je een stout kind.

Leg het maar uit,

Vorige week zitting tot toelating voor de WSNP gehad, en daar zijn we dus niet voor toegelaten hoorden we gisteren,

Exit, decembermaand graag. Huh waarom zijn jullie niet toegelaten en hadden ze ook nog tips wat jullie dan wél moeten doen?
Ik vind Hema rookworst vreselijk vies.
quote:Phaedra_ schreef op 16 november 2016 @ 17:37:

Waarom geen feestje? Thuis spelletjes kost je hooguit een fles siroop en een pak speculaasjes.Kom je daar tegenwoordig nog mee weg?
Paulaner wat een ellende. Is de uitspraak over WSNP definitief?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
O Paulaner, lieve schat wat vreselijk voor je....

Kan ik iets voor je doen?

Ik kan niet enorm uitpakken (dat weet je) maar ik wil je best een donatietje doen voor een paar schoencadeaus.

Zo ellendig voor je kindjes anders.
quote:yasmijn schreef op 16 november 2016 @ 17:40:

[...]

Kom je daar tegenwoordig nog mee weg?

Ja. Speurtocht door de buurt, cakeje versieren, spelletjes in de tuin, de kinderen vonden het erg leuk. Dat is wat ingewikkeld als het om kinderen van 10 gaat, natuurlijk.

Ik kreeg nooit een rookworst, wij waren teamsaucijzenbroodje. En de Hema was sowieso exotisch, want dan moesten we helemaal naar een grote stad rijden. Winschoten in het donker op de koopavond op vrijdag, het was echt magisch. Moet je er nu eens lopen.
quote:Eleonora-1 schreef op 16 november 2016 @ 17:42:

O Paulaner, lieve schat wat vreselijk voor je....

Kan ik iets voor je doen?

Ik kan niet enorm uitpakken (dat weet je) maar ik wil je best een donatietje doen voor een paar schoencadeaus.

Zo ellendig voor je kindjes anders.Ik wil ook wel meedoen.
quote:paulaner schreef op 16 november 2016 @ 17:36:

[...]

Leg het maar uit,

Exit, decembermaand graag. Ik vroeg het daarstraks al, hoe oud zijn je kinderen en wat vinden ze leuk? Misschien kan ik je wat sturen.

[...]

Kom je daar tegenwoordig nog mee weg?Ja
Thuisfeestjes vinden kinderen vaak net zo leuk als buiten de deur.

Speurtocht,spelletjes etc kost niets.

[...]

Kom je daar tegenwoordig nog mee weg?Ja
quote:Star schreef op 16 november 2016 @ 17:43:

[...]

Ik vroeg het daarstraks al, hoe oud zijn je kinderen en wat vinden ze leuk? Misschien kan ik je wat sturen.Ik wil ook best kijken of ik hier nog speelgoed/kleding heb liggen..
Maar verder mooi ruk, Paulaner. Ook geen initiatieven met hulpsinterklazen in jullie omgeving (die hebben ze in ons dorp wel)?
Ik wil ook wel een donatie doen. Dit is toch zo zielig. Ik wil best wel een kaartje kopen met een briefgeld erin dat je wat leuks kan doen met de kids.
quote:barbaracartland schreef op 16 november 2016 @ 17:47:

Maar verder mooi ruk, Paulaner. Ook geen initiatieven met hulpsinterklazen in jullie omgeving (die hebben ze in ons dorp wel)?

Klopt hier in de stad ook maar daar moeten de kinderen dan geloof ik wel door maatschappelijk werk etc voor aangemeld worden.

Komt er een sint en piet met wat cadeautjes en snoepgoed bij de kinderen thuis.
Het lijkt me verstandiger om dit per PB te doen. Om meerdere redenen.
quote:yasmijn schreef op 16 november 2016 @ 17:43:

[...]

Ik wil ook wel meedoen.Je hebt gelijk LV. Pb Paulaner.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Waarom hebben jullie niet een heel jaar alle rommelmarkten afgelopen? Je zit al jaren in deze situatie én je weet dat die verjaardagen en feestdagen er aan komen.
quote:Star schreef op 16 november 2016 @ 17:43:

[...]

Ik vroeg het daarstraks al, hoe oud zijn je kinderen en wat vinden ze leuk? Misschien kan ik je wat sturen.

Dat zag ik net, zal daar ook straks een antwoord op geven,

Nu even druk hier, etenstijd, kinderen op tijd in bed, want er komt een nieuwe bewindvoerder straks over de vloer.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ik ben ondertussen aan het koken geef maar een gil via pb paulaner.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 november 2016 @ 17:50:

Het lijkt me verstandiger om dit per PB te doen. Om meerdere redenen.Precies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven