Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 november 2016 om 17:56
quote:Eleonora-1 schreef op 16 november 2016 @ 17:31:
[...]
Present!
Ik moest 'm mooi delen met mijn broer.
Dit verwende prinsesje kreeg altijd een halve. Ik had/heb geen broer en ook zus.
[...]
Present!
Ik moest 'm mooi delen met mijn broer.
Dit verwende prinsesje kreeg altijd een halve. Ik had/heb geen broer en ook zus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 16 november 2016 om 17:58
quote:paulaner schreef op 16 november 2016 @ 17:36:
[...]
Heel duur eigenlijk, voor hun verjaardag sla je ze niet over, maar ze zitten nu in groep 4, en hebben nog nooit een kinderfeestje kunnen doen bijvoorbeeld.
Sint moet je wel aan meedoen, want anders worden ze op school gepest. immers, als je geen cadeautjes krijgt ben je een stout kind.
Leg het maar uit,
Het breekt je hart, en dan zoek je toch manieren om er mee om te gaan.
Maar dat is wel steeds moeilijker aan het worden.
Vorige week zitting tot toelating voor de WSNP gehad, en daar zijn we dus niet voor toegelaten hoorden we gisteren,
Dus nu even geen flauw idee hoe verder te moeten..
Exit, decembermaand graag.
[...]
Heel duur eigenlijk, voor hun verjaardag sla je ze niet over, maar ze zitten nu in groep 4, en hebben nog nooit een kinderfeestje kunnen doen bijvoorbeeld.
Sint moet je wel aan meedoen, want anders worden ze op school gepest. immers, als je geen cadeautjes krijgt ben je een stout kind.
Leg het maar uit,
Het breekt je hart, en dan zoek je toch manieren om er mee om te gaan.
Maar dat is wel steeds moeilijker aan het worden.
Vorige week zitting tot toelating voor de WSNP gehad, en daar zijn we dus niet voor toegelaten hoorden we gisteren,
Dus nu even geen flauw idee hoe verder te moeten..
Exit, decembermaand graag.
woensdag 16 november 2016 om 17:59
quote:yasmijn schreef op 16 november 2016 @ 17:40:
[...]
Kom je daar tegenwoordig nog mee weg?
Ja, hoor. Kinderen zijn nog steeds gek op speurtochten, spelen in de speeltuin, verstoppertje, trefbal, lullopertje, bordje tik, etc.
Leuk is leuk.
[...]
Kom je daar tegenwoordig nog mee weg?
Ja, hoor. Kinderen zijn nog steeds gek op speurtochten, spelen in de speeltuin, verstoppertje, trefbal, lullopertje, bordje tik, etc.
Leuk is leuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 16 november 2016 om 18:00
quote:Eleonora-1 schreef op 16 november 2016 @ 17:42:
O Paulaner, lieve schat wat vreselijk voor je....
Kan ik iets voor je doen?
Ik kan niet enorm uitpakken (dat weet je) maar ik wil je best een donatietje doen voor een paar schoencadeaus.
Zo ellendig voor je kindjes anders.Wat ben je toch een lieve schat. Iedereen hier hoor die Paulaner wil helpen maar jou vind ik toch extra lief. Paulaner mijn pb staat aan hoor.
O Paulaner, lieve schat wat vreselijk voor je....
Kan ik iets voor je doen?
Ik kan niet enorm uitpakken (dat weet je) maar ik wil je best een donatietje doen voor een paar schoencadeaus.
Zo ellendig voor je kindjes anders.Wat ben je toch een lieve schat. Iedereen hier hoor die Paulaner wil helpen maar jou vind ik toch extra lief. Paulaner mijn pb staat aan hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 16 november 2016 om 18:01
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2016 @ 17:59:
[...]
Leuk is leuk.
Ook oké. Ik zie altijd van die extra vaganza partijtjes.
Mijn pb is dicht, dus ik hoor het wel via een van de andere kroegbazinnen.
[...]
Leuk is leuk.
woensdag 16 november 2016 om 18:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2016 @ 17:59:
[...]
Leuk is leuk.Dit heb ik jaren gedaan, gewoon omdat het leuk was. Zeker als de oudste pas in groep 4 zit uitstekend te doen.
[...]
Leuk is leuk.Dit heb ik jaren gedaan, gewoon omdat het leuk was. Zeker als de oudste pas in groep 4 zit uitstekend te doen.
woensdag 16 november 2016 om 18:05
quote:Phaedra_ schreef op 16 november 2016 @ 17:52:
Waarom hebben jullie niet een heel jaar alle rommelmarkten afgelopen? Je zit al jaren in deze situatie én je weet dat die verjaardagen en feestdagen er aan komen.
Klopt, en die rommelmarkten etc, lopen we ook echt wel af.
Vorige hobby heb ik opgegeven zodat ik alles daarvan heb kunnen verkopen.
Verjaardagsbox voor de kinderen hebben we bijvoorbeeld ook, kunnen ze trakteren op school.
En ja, goedkoop een kinderfeestje doe thuis is uiteraard de ouderwetse oplossing.
Een vriendje van school deed dat ook een maand of 2 terug (was toen ook mooi weer.)
De commentaren waren niet meer van de lucht
Tegenwoordig moet je minimaal naar een speelparadijs of lasergame, anders worden de kinderen nog wekenlang met de nek aangekeken, en geloof me, daar hebben ze last van.
Ongelofelijk, maar het is gewoon zo tegenwoordig.
Sint komt hier via de voetbalclub in huis, maar de bijdragen voor cadeaus moet je wel zelf betalen uiteraard.
Kleding voor de kinderen word hier gedaan via kledingbank, en voor de kinderen doet schoonmama wel veel.
WSNP kunnen we tegen in beroep, maar kan alleen via een advocaat, en die kosten geld.
Hopelijk word dat vanuit de gemeente gedaan, maar volgens mij doen die dat alleen in geval van echtscheiding.
Bewindvoerder gaat ook daar achteraan, maar zit wel druk achter. moet namelijk binnen 8 dagen.
Dus de stress vliegt hier door het dak.
Mijn vrouw trekt het niet meer ondertussen, was net in therapie voor alle ellende uit haar jeugd etc, en nu dit.
Dus lekker loopt het nu even niet, en teveel tegelijk.
Allemaal bedankt voor de steun, dat word meer dan gewaardeerd,
Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik in het kader van herkenbaarheid (dat ben ik al te veel) niet alles hier openbaar neer zet.
Via PB ben ik best bereid om de zaak te verduidelijken.
Nu als een hazewind het eten doen.
Kom later weer online.
Nogmaals dank.
Waarom hebben jullie niet een heel jaar alle rommelmarkten afgelopen? Je zit al jaren in deze situatie én je weet dat die verjaardagen en feestdagen er aan komen.
Klopt, en die rommelmarkten etc, lopen we ook echt wel af.
Vorige hobby heb ik opgegeven zodat ik alles daarvan heb kunnen verkopen.
Verjaardagsbox voor de kinderen hebben we bijvoorbeeld ook, kunnen ze trakteren op school.
En ja, goedkoop een kinderfeestje doe thuis is uiteraard de ouderwetse oplossing.
Een vriendje van school deed dat ook een maand of 2 terug (was toen ook mooi weer.)
De commentaren waren niet meer van de lucht
Tegenwoordig moet je minimaal naar een speelparadijs of lasergame, anders worden de kinderen nog wekenlang met de nek aangekeken, en geloof me, daar hebben ze last van.
Ongelofelijk, maar het is gewoon zo tegenwoordig.
Sint komt hier via de voetbalclub in huis, maar de bijdragen voor cadeaus moet je wel zelf betalen uiteraard.
Kleding voor de kinderen word hier gedaan via kledingbank, en voor de kinderen doet schoonmama wel veel.
WSNP kunnen we tegen in beroep, maar kan alleen via een advocaat, en die kosten geld.
Hopelijk word dat vanuit de gemeente gedaan, maar volgens mij doen die dat alleen in geval van echtscheiding.
Bewindvoerder gaat ook daar achteraan, maar zit wel druk achter. moet namelijk binnen 8 dagen.
Dus de stress vliegt hier door het dak.
Mijn vrouw trekt het niet meer ondertussen, was net in therapie voor alle ellende uit haar jeugd etc, en nu dit.
Dus lekker loopt het nu even niet, en teveel tegelijk.
Allemaal bedankt voor de steun, dat word meer dan gewaardeerd,
Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik in het kader van herkenbaarheid (dat ben ik al te veel) niet alles hier openbaar neer zet.
Via PB ben ik best bereid om de zaak te verduidelijken.
Nu als een hazewind het eten doen.
Kom later weer online.
Nogmaals dank.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
woensdag 16 november 2016 om 18:10
PB is een goed idee Paulaner inderdaad niet alles hier openbaar neerzetten. In het verleden is hier maar eens gebleken dat er misbruik werd gemaakt van de te veel gedeelde informatie.
woensdag 16 november 2016 om 18:11
quote:Rhae schreef op 16 november 2016 @ 18:07:
Wat voor een school is dat joh? Hier doen mensen met geld zat ook een feestje thuis. Gewoon omdat het leuk is. En heus niet dat kinderen gepest worden met hun feestje hier
Hier idem.
Er worden zwemfeestjes gegeven maar ook nog steeds thuisfeestjes en mijn dochter zit in groep 5. Mijn dochter heeft met 8 jaar ook een thuisfeestje gegeven. Iedereen was enthousiast!
Wat voor een school is dat joh? Hier doen mensen met geld zat ook een feestje thuis. Gewoon omdat het leuk is. En heus niet dat kinderen gepest worden met hun feestje hier
Hier idem.
Er worden zwemfeestjes gegeven maar ook nog steeds thuisfeestjes en mijn dochter zit in groep 5. Mijn dochter heeft met 8 jaar ook een thuisfeestje gegeven. Iedereen was enthousiast!
woensdag 16 november 2016 om 18:14
quote:yasmijn schreef op 16 november 2016 @ 18:01:
[...]
Sorry Komt omdat ik aartslui ben.
Rest van de school is wel erg van de thuisfeestjes, nu meer dan vroeger lijkt wel.
[...]
Rest van de school is wel erg van de thuisfeestjes, nu meer dan vroeger lijkt wel.
woensdag 16 november 2016 om 18:14
woensdag 16 november 2016 om 18:26
quote:Rhae schreef op 16 november 2016 @ 18:07:
Wat voor een school is dat joh? Hier doen mensen met geld zat ook een feestje thuis. Gewoon omdat het leuk is. En heus niet dat kinderen gepest worden met hun feestje hierMijn kinderen zitten absoluut niet op een elitaire school, maar ook hier niemand die hier opkijkt van een thuisfeestje. Als je ze wat groter hebt, kost het misschien iets meer voorbereiding, maar met de nek aangekeken wordt niemand
Wat voor een school is dat joh? Hier doen mensen met geld zat ook een feestje thuis. Gewoon omdat het leuk is. En heus niet dat kinderen gepest worden met hun feestje hierMijn kinderen zitten absoluut niet op een elitaire school, maar ook hier niemand die hier opkijkt van een thuisfeestje. Als je ze wat groter hebt, kost het misschien iets meer voorbereiding, maar met de nek aangekeken wordt niemand
woensdag 16 november 2016 om 18:31
quote:Oudblond schreef op 16 november 2016 @ 18:14:
Die reacties op het thuisfeestje Vriendinnen met kinderen hier hebben ook thuisfeestjes. Ik heb nog maar 1 partijtje op locatie meegemaakt en dat was de kinderboerderij waar een speurtocht werd gedaan.
Wat een hysterie inderdaad. Ik heb geen rijbewijs dus zou niet eens weten hoe ik al die kinderen onder de 8 op dat soort locaties krijg.
Indoor speeltuin weleens gedaan maar wat een viezig eten daar zeg.
Grootste successen zijn hier slaapfeestjes, zie er wel erg tegenop
Die reacties op het thuisfeestje Vriendinnen met kinderen hier hebben ook thuisfeestjes. Ik heb nog maar 1 partijtje op locatie meegemaakt en dat was de kinderboerderij waar een speurtocht werd gedaan.
Wat een hysterie inderdaad. Ik heb geen rijbewijs dus zou niet eens weten hoe ik al die kinderen onder de 8 op dat soort locaties krijg.
Indoor speeltuin weleens gedaan maar wat een viezig eten daar zeg.
Grootste successen zijn hier slaapfeestjes, zie er wel erg tegenop
woensdag 16 november 2016 om 18:32
quote:yajes schreef op 16 november 2016 @ 18:11:
[...]
Hier idem.
Niks mis met thuisfeestjes,ik heb mijn kinderen dan ook nog nooit negatief over thuisfeestjes gehoord al ben ik er zelf te lui voor geef ik eerlijk toe.
Ik wil die troep en dat gedoe thuis niet
[...]
Hier idem.
Niks mis met thuisfeestjes,ik heb mijn kinderen dan ook nog nooit negatief over thuisfeestjes gehoord al ben ik er zelf te lui voor geef ik eerlijk toe.
Ik wil die troep en dat gedoe thuis niet
woensdag 16 november 2016 om 18:38
quote:Star schreef op 16 november 2016 @ 18:14:
[...]
Rest van de school is wel erg van de thuisfeestjes, nu meer dan vroeger lijkt wel.Ik was juist altijd erg van de uitfeestjes. Even met die kinders naar Ballorig (of naar het Openluchtmuseum, dat was dochters fiep ), en klaar. Geen rotzooi thuis, geen gezeur. Nou scheelt het wel dat wij geen auto hebben, dus het halen en brengen kwam sowieso al op de liefhebbende ouders van de feestgangers neer.
[...]
Rest van de school is wel erg van de thuisfeestjes, nu meer dan vroeger lijkt wel.Ik was juist altijd erg van de uitfeestjes. Even met die kinders naar Ballorig (of naar het Openluchtmuseum, dat was dochters fiep ), en klaar. Geen rotzooi thuis, geen gezeur. Nou scheelt het wel dat wij geen auto hebben, dus het halen en brengen kwam sowieso al op de liefhebbende ouders van de feestgangers neer.
woensdag 16 november 2016 om 18:43
Zoon is eind december jarig, we hebben weleens een (verlaat) feestje in de zomer gegeven: grote lap plastic op gras, goedkope vloeibare groene zeep en de tuinsproeier erbij: zeer succesvol, kinderen hebben genoten. Dochter is jarig met de kerst; 1 jaar gehad met sneeuw in de kerstvakantie: feestje in de sneeuw, ook een succes!
woensdag 16 november 2016 om 18:47
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 november 2016 @ 18:38:
[...]
Ik was juist altijd erg van de uitfeestjes. Even met die kinders naar Ballorig (of naar het Openluchtmuseum, dat was dochters fiep ), en klaar. Geen rotzooi thuis, geen gezeur. Nou scheelt het wel dat wij geen auto hebben, dus het halen en brengen kwam sowieso al op de liefhebbende ouders van de feestgangers neer.Bij de hele meute outdoorfeestorganisatoren ging een zucht van verlichting toen iemand het lef had om het concept 'halen en brengen op locatie' uit te proberen.
[...]
Ik was juist altijd erg van de uitfeestjes. Even met die kinders naar Ballorig (of naar het Openluchtmuseum, dat was dochters fiep ), en klaar. Geen rotzooi thuis, geen gezeur. Nou scheelt het wel dat wij geen auto hebben, dus het halen en brengen kwam sowieso al op de liefhebbende ouders van de feestgangers neer.Bij de hele meute outdoorfeestorganisatoren ging een zucht van verlichting toen iemand het lef had om het concept 'halen en brengen op locatie' uit te proberen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 16 november 2016 om 18:55
woensdag 16 november 2016 om 19:02
quote:Pinda-Kaas schreef op 16 november 2016 @ 16:35:
[...]
Is dit niet leuk?
[img]http://media.libelle.nl/m/n0p8142i7hs6. ... 1479310465[/img]Hééééééééúllll leuk!!!!
[...]
Is dit niet leuk?
[img]http://media.libelle.nl/m/n0p8142i7hs6. ... 1479310465[/img]Hééééééééúllll leuk!!!!
LOEP ME MAAR aub.