Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 10:21:

[...]

Weer wat geleerd.

Lief topic hoor. Kan niet fout gaan.Ik kan wel wat scenario's bedenken hoor
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 10:25:

[...]

Wat dan?We lijken elkaar allemaal niet zo te begrijpen. Nu snapt Bruise jou weer niet
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 november 2016 @ 10:25:

[...]

Echt? Is hetzelfde als op je donder krijgen.

Ik denk dat ik maar stop met discussiëren. Blijkbaar zeg ik rare dingen vandaag .

Google gaf me niet zo snel een antwoord dus ik vroeg het maar even.

Ik heb me ooit aangeleerd iets gewoon te vragen als ik het niet begrijp i.p.v. er zelf maar iets van te maken of in het ongewisse te blijven.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 november 2016 @ 10:26:

[...]

Ik kan wel wat scenario's bedenken hoor

jij wel..

Maar jij bent dan ook grappig.
quote:Star schreef op 17 november 2016 @ 10:27:

[...]

We lijken elkaar allemaal niet zo te begrijpen. Nu snapt Bruise jou weer niet

Het blijven ook maar woorden op een scherm he . Lastig interpreteren soms.

Maar ik vind het niet erg om iets uit te leggen hoor. Bruise reageert nl heel vriendelijk.
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 10:24:

[...]

Dat een topic door het minste of geringste al om zeep kan worden geholpen doordat iemand niet goed leest of geen zin heeft om het hele topic te lezen. Dan wordt er hier op napraat iets opgegooid en "niemand" vormt meer zijn eigen mening,maar gaat klakkeloos af op wat een persoon gepost heeft.Nou ik neem dus juist niet alles klakkeloos aan. Soms zoek ik het even na als ik erover mee wil praten of een mening vormen. In dit geval dus niet.
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 10:26:

[...]

Ik begreep hem ook niet

Maar verder dan dan ben je heel goed bezig hoor!Ik hoor net dat het streekgebonden is . Wist ik echt niet. Dacht dat het door heel nl gebruikt werd.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:LaFleurNoire schreef op 17 november 2016 @ 09:44:

[...]

En ze suggereerde dat de forummers in dat topic en masse Sylvana aan het pesten waren en dat dat liedje daar door die forummers geplaatst was terwijl ze zelf huilliehuilie deden over hun pestverleden. Terwijl die hele Sylvana in dat topic niet voorkwam.

Ja zeker wel.

Ik begrijp wel waarom Bianca Sylvana er bij haalde en waarom ze zei dat die het aanhoudende getreiter blijkbaar over zichzelf heeft afgeroepen.

Dat kwam niet uit de lucht vallen al lijkt dat nu wel zo.
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 november 2016 @ 10:31:

[...]

Ik hoor net dat het iets streekgebonden is . Wist ik echt niet. Dacht dat het door heel nl gebruikt werd.Ik kende hem ook niet. Maar ik ben dan ook import .

[...]

Ik kan wel wat scenario's bedenken hoor Doe es niet zo onaardig .

[...]

Ik kan wel wat scenario's bedenken hoor Ik ook hoor. Ik kan daar bijvoorbeeld posten. Lammetjes want die zijn zo lekker op je bord. Of geitjes want dat vlees is zo lekker mals perfect om aan een stokje te rijgen en op de barbecue te leggen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zou daar nu toch bijna dat topic gaan lezen, ware het niet dat ik wel wat beters te doen heb.
quote:charlottew88 schreef op 17 november 2016 @ 10:34:

[...]

Ik ook hoor. Ik kan daar bijvoorbeeld posten. Lammetjes want die zijn zo lekker op je bord. Of geitjes want dat vlees is zo lekker mals perfect om aan een stokje te rijgen en op de barbecue te leggen En dan trek je ergens een blik overijverige dierenactivisten/fundamentalistische groentariërs open en het feest kan beginnen
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 november 2016 @ 10:35:

[...]

En dan trek je ergens een blik overijverige dierenactivisten/fundamentalistische groentariërs open en het feest kan beginnen Inderdaad ja
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 november 2016 @ 10:32:

[...]

Ik kende hem ook niet. Maar ik ben dan ook import .Aan jou heb ik ook niets.

[...]

En dan trek je ergens een blik overijverige dierenactivisten/fundamentalistische groentariërs open en het feest kan beginnen
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 november 2016 @ 10:38:

[...]

Aan jou heb ik ook niets. Verkeerde kant van de rivier he, waardeloos volk.
quote:Bruise schreef op 17 november 2016 @ 10:31:

[...]

Nou ik neem dus juist niet alles klakkeloos aan. Soms zoek ik het even na als ik erover mee wil praten of een mening vormen. In dit geval dus niet.In dit geval had je het beter wel kunnen doen.

[...]

En dan trek je ergens een blik overijverige dierenactivisten/fundamentalistische groentariërs open en het feest kan beginnen
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 november 2016 @ 10:41:

[...]

Verkeerde kant van de rivier he, waardeloos volk. Ja, niet de beste keuze van je. Maar ach, iedereen maakt fouten. Het ligt er aan hoe je ermee omgaat natuurlijk.
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 10:46:

[...]

Ik zou een varkentje in die dierenweide zetten,prachtig die wandelende karbonaadjes..
Of een vale gier, en wat konijntjes
Wat zijn jullie toch slecht
quote:YellowDiamond schreef op 17 november 2016 @ 10:52:

[...]

Ik zou een varkentje in die dierenweide zetten,prachtig die wandelende karbonaadjes..
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 november 2016 @ 10:53:

Of een vale gier, en wat konijntjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven