Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Op Entertainment zijn ze gek geworden

Duggar-Fan in "Ons leven met 19 kinderen"
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 november 2016 @ 11:11:

Op Entertainment zijn ze gek geworden

Duggar-Fan in "Ons leven met 19 kinderen"Je bent me net voor! Wat een dwaas joh!
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2016 @ 11:12:

[...]

Je bent me net voor! Wat een dwaas joh!Te laat...waarom wordt er nou zo snel gestaft!?
Ah was Matth er weer?
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 10:55:

Wat zijn jullie toch slecht
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 11:15:

[...]

Te laat...waarom wordt er nou zo snel gestaft!? Weggehaald want ik lees net dat er niet gequote mag worden uit een ander topic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
[quote]charlottew88 schreef op 17 november 2016 @ 11:20:

[...]

* poef */quote]

onbegrijpelijk..
quote:Eleonora-1 schreef op 17 november 2016 @ 10:31:

[...]

Ja zeker wel.

Ik begrijp wel waarom Bianca Sylvana er bij haalde en waarom ze zei dat die het aanhoudende getreiter blijkbaar over zichzelf heeft afgeroepen.

Dat kwam niet uit de lucht vallen al lijkt dat nu wel zo.die Sylvana wordt collectief gepest, als je zegt tegen pesten te zijn dan neem ik aan dat je zo'n Sylvana toestand ook niet grappig vind.
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 november 2016 @ 09:59:

[...]

Meen je dit echt? Ik lees een stukje van haar hand waarin ze een andere forumster in niet te vergissen bewoording verteld dat het seksuele misbruik door de leraar alleen in haar hoofd heeft plaats gevonden. Vind je het gek dat mensen zo reageren? Ik niet namelijk.heb jij gelezen wat hier aan vooraf is gegaan? Want dit is niet de post waar ik op aansla Nina begon te vertellen over haar pestverleden en is daarop afgerekend. deze post is gedaan in de escalatie daarvan maar daarvoor is al gezegd dat ze maar beter weg kon gaan.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 november 2016 @ 10:31:

[...]

Ja zeker wel.

Ik begrijp wel waarom Bianca Sylvana er bij haalde en waarom ze zei dat die het aanhoudende getreiter blijkbaar over zichzelf heeft afgeroepen.

Dat kwam niet uit de lucht vallen al lijkt dat nu wel zo.

In dat topic werd niet over Sylvana geschreven, tot BGB haar aanhaalde. De forummers in dat Sylvana-topic zijn niet dezelfde forummers in het pest-topic, dus de correlatie ontgaat me, behalve dan dat Sylvana ook gepest wordt. Maar niet in dat topic en niet door die forummers. Het betreft daar persoonlijke verhalen en ik zou niet weten waarom het gepest van Sylvana daar ook bij gehaald gehekeld zou moeten worden, tenzij ze zelf mee zou schrijven. Maar wellicht heb ik weer allerlei zaken gemist uit andere topics of PB's of zo.

De posts van Nina waren bijzonder onkies en ik snap best dat mensen hun onderkaak even op moesten rapen en daar niet al te tolerant op reageerden, een ieder ander was er op dezelfde manier op aangesproken.
Er werd dus wel eerder aan Sylvana gerefereerd.

Maar goed, quoten uit een ander topic mag niet dus never mind.

Wat Nina betreft lees ik vooral 'ik snap het niet', 'ik herken het niet', 'ik voel dat niet zo', 'ik zie het niet zo'.

Jammer dat ze er persoonlijk bij werd. Mensen aanspreken op hun gevoelens en een mening hebben over wat een ander als pesten ervaren heeft.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 november 2016 @ 11:36:

Maar goed, quoten uit een ander topic mag niet dus never mind. ja natuurlijk, Bianca roept niet zomaar wat.
Ik heb het hele topic vanaf het begin meegelezen en niets gezien. Quoten mag niet, maar linken wel.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 november 2016 @ 11:36:

Maar goed, quoten uit een ander topic mag niet dus never mind. Jawel hoor, een link mag. De tekst mag alleen niet.
quote:LaFleurNoire schreef op 17 november 2016 @ 11:32:

[...]

In dat topic werd niet over Sylvana geschreven, tot BGB haar aanhaalde. De forummers in dat Sylvana-topic zijn niet dezelfde forummers in het pest-topic, dus de correlatie ontgaat me, behalve dan dat Sylvana ook gepest wordt. Maar niet in dat topic en niet door die forummers. Het betreft daar persoonlijke verhalen en ik zou niet weten waarom het gepest van Sylvana daar ook bij gehaald gehekeld zou moeten worden, tenzij ze zelf mee zou schrijven. Maar wellicht heb ik weer allerlei zaken gemist uit andere topics of PB's of zo.

De posts van Nina waren bijzonder onkies en ik snap best dat mensen hun onderkaak even op moesten rapen en daar niet al te tolerant op reageerden, een ieder ander was er op dezelfde manier op aangesproken.lees haar eerste bericht nog eens en vertel me wat er onkies aan is?
Maccaron zou jij mijn quote uit jouw post van 11:21 uur willen weghalen ik lees net dat er niet uit een ander topic gequote mag worden.
Hoelang doet de gemiddelde mens over het lezen van een topic dat bestaat uit 33 pagina's?
quote:S-Meds schreef op 17 november 2016 @ 11:38:

[...]

lees haar eerste bericht nog eens en vertel me wat er onkies aan is?nina1966 in "Hebben vroegere pesters schuldgevoelens?"

Dit is de eerste post. Vervolgens komt Hans al snel daarna met 'dat soort opmerkingen zijn niet welkom hier'.
quote:Bruise schreef op 17 november 2016 @ 11:46:

Hoelang doet de gemiddelde mens over het lezen van een topic dat bestaat uit 33 pagina's?Er staan nogal wat lappen tekst, dus ik zou er een broodje bij nemen.
quote:LaFleurNoire schreef op 17 november 2016 @ 11:37:

Ik heb het hele topic vanaf het begin meegelezen en niets gezien. Quoten mag niet, maar linken wel.

In haar eerste posting in dat topic gaat het op een gegeven moment over 'die doos' en dat zij door haar eigen opmerkingen over racisme nu gepest wordt.

Volgens mij refereert BGB daar aan Sylvana.

Zo kwam het althans op mij over.
quote:Star schreef op 17 november 2016 @ 11:47:

[...]

Er staan nogal wat lappen tekst, dus ik zou er een broodje bij nemen.Met een beetje geluk wordt er veel gequote met daaronder een +1, dan scrolt het wel lekker door.
Wiens eerste posting? Die van BGB?
quote:LaFleurNoire schreef op 17 november 2016 @ 11:49:

Wiens eerste posting? Die van BGB?volgens mij lopen er echt 2 topics door elkaar nu.
quote:LaFleurNoire schreef op 17 november 2016 @ 11:49:

Wiens eerste posting? Die van BGB?

Nee van Nina dus.

Ik kan het nu niet navragen aan BGB maar volgens mij refereerde ze daaraan.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 november 2016 @ 11:47:

[...]

In haar eerste posting in dat topic gaat het op een gegeven moment over 'die doos' en dat zij door haar eigen opmerkingen over racisme nu gepest wordt.

Volgens mij refereert BGB daar aan Sylvana.

Zo kwam het althans op mij over.Dat is Nina die dat schrijft. En dat is dan ook het enige wat er verder geschreven wordt, tot de post van BGB bijna 12 uur later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven