Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Cookielyon schreef op 26 november 2016 @ 19:28:

[...]

jammie.Ik heb Chinees gehaald, hmmm.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:30:

Ik vorm alleen met Meds een groepje, maar ja ; dat is mijn brother from another mother.

Niet!

Jij doet aan bijvoeglijke naamwoorden. En openlijk aan seks.

(Ik heb wel eens gedacht dat Meds een man was, jouw man... )
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:27:

[...]

Maar zeggen die anderen ook dat ze zo'n hekel hebben aan groepjes, dat ze er ( waar ? ) niet bijhoren of dat zo voelen, of doen die een soort van toevallig allemaal zo'n beetje hun eigen ding en past dat goed bij elkaar ?
LOEP ME MAAR aub.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:03:

Het loont trouwens soms enorm de moeite om iemand eens te loepen en dan te zien hoe vaak je gequote wordt door diegene , hoe vaak en ook hos diegene het over je heeft of rare smileys op je posts plaatst.Ik wens het forummers niet toe dat ze lezen hoe er over hen gepost wordt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 19:32:

[...]

Das een duo.Maar daar klaagt nooit iemand over. Niemand wil zich ooit aansluiten voor een trio. Maar zijn het er drie of vier, voelen mensen zich ineens bedreigd, buitengesloten of jaloers, lijkt het wel. Meds is gewoon mijn Peppi, mijn Francien van Dusschoten, mijn sidekick.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:simbalabimba schreef op 26 november 2016 @ 19:35:

[...]

Ik wens het forummers niet toe dat ze lezen hoe er over hen gepost wordt.Dat waardeer ik, dat je dat zegt. Het is ook echt heel zwaar, maar ja, wat doe je er tegen ?
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 19:32:

[...]

Das een duo.Beetje weinig voor een gangbang.
quote:feow schreef op 26 november 2016 @ 19:34:

[...]

Niet!

(Ik heb wel eens gedacht dat Meds een man was, jouw man... )Ik heb dat ook weleens gedacht, maar ik ben er nog steeds niet uit of ze nou gewoon een hele grote geile clit heeft of een antigeile kleine piemol.
BGB. Hebbie gedronken?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:27:

[...]

Maar zeggen die anderen ook dat ze zo'n hekel hebben aan groepjes, dat ze er ( waar ? ) niet bijhoren of dat zo voelen, of doen die een soort van toevallig allemaal zo'n beetje hun eigen ding en past dat goed bij elkaar ?Nee maar er zijn er wel die hard moeten lachen om anderen die ontkennen een groepje te vormen terwijl ze het van zichzelf ook niet zo makkelijk erkennen
Ik gok op lelijke tepels en clit plaatjes zo.
Ik ontken overigens ook alles
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 19:41:

BGB. Hebbie gedronken? Hoezo ? Mocht ik dat niet vertellen over SMeds ? . Jij hebt het op je tijdlijn gezet, weet je nog ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:37:

[...]

Dat waardeer ik, dat je dat zegt. Het is ook echt heel zwaar, maar ja, wat doe je er tegen ?Het zelf niet doen, je dat in elk geval voornemen en proberen er op te letten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Marana_ schreef op 26 november 2016 @ 19:41:

[...]

Nee maar er zijn er wel die hard moeten lachen om anderen die ontkennen een groepje te vormen terwijl ze het van zichzelf ook niet zo makkelijk erkennenHet is nou eenmaal een feit dat er al jaren mensen hier komen die elkaar op het forum prima kunnen hebben. Dat houdt niet in dat dat allemaal PB't, bij elkaar op de koffie komt etc. Yasmijn heeft niet eens een PB open. Ik heb altijd geweigerd te meeten. Ik zou van een aantal waar ik hier dikke lol mee heb of eigenlijk ook altijd wel dezelfde mening deel niet een weten hoe oud ze zijn oid. Ik zie dat niet als groepje, nee.
quote:-KING- schreef op 26 november 2016 @ 15:04:

[...]

ja maar ik kwam ook totaal onherkenbaar terug.Ja precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:simbalabimba schreef op 26 november 2016 @ 19:46:

[...]

Het zelf niet doen, je dat in elk geval voornemen en proberen er op te letten.Actie reactie .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:44:

[...]

Hoezo ? Mocht ik dat niet vertellen over SMeds ? . Jij hebt het op je tijdlijn gezet, weet je nog ?
quote:Cookielyon schreef op 26 november 2016 @ 19:17:

[...]

Ik heb vandaag een heerlijk broodje kibbeling gehad met ravigotte saus. Jij?Bami! En straks een australian bonbon. Of twee. Of vijf
quote:feow schreef op 26 november 2016 @ 19:34:

[...]

Niet!

(Ik heb wel eens gedacht dat Meds een man was, jouw man... )zwaar op de man(nelijkheid)
Ik zit met Yas in een groepje, maar ze wil nog steeds niet vertellen hoe oud ze is. Dat is ook wat hoor.
Ama heeft een ban omdat ze hintte naar haar eigen vorige nick, serieus ?

Heeeeele serieuze mod
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 19:52:

Ik zit met Yas in een groepje, maar ze wil nog steeds niet vertellen hoe oud ze is. Dat is ook wat hoor.Ze wordt 63, in maart.
Mijn groepje forumdinnen zijn weg. 5 personen. Ik mis jullie
quote:feow schreef op 26 november 2016 @ 19:28:

Ik geloof niet dat er iemand is hier die vindt dat ik in zijn/haar groepje zit.

Ik geloof wel dat er mensen zijn die vinden dat ik bij anderen in een groepje zit.

En er is wel een groepje forummers die ik bovengemiddeld waardeer.

Het gekke, voor mij, is dat een forummer die ik bovengemiddeld waardeer pas écht inhoud krijgt als hij/zij op een bepaald vlak juist helemaal recht tegenover mijn mening komt te staan. Of in mijn ogen irritant is.

dacht dat jij in mijn possie zat

zal even het ledenbestand erop naslaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven