Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 27 november 2016 om 19:21
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 november 2016 @ 19:11:
Gottegottegot.
Als het niet zo droevig was was het om te gieren, dat Sylvanatopic.
Nou ik lach ook echt hoor, hardop.
Er zitten er een paar die in dat programma waarin dommerdjes meerkeuzevragen krijgen hadden kunnen zitten.
De antwoorden en redenaties zijn soms echt hilarisch, zo sufgepikt.
Gottegottegot.
Als het niet zo droevig was was het om te gieren, dat Sylvanatopic.
Er zitten er een paar die in dat programma waarin dommerdjes meerkeuzevragen krijgen hadden kunnen zitten.
De antwoorden en redenaties zijn soms echt hilarisch, zo sufgepikt.
zondag 27 november 2016 om 19:23
quote:Eleonora-1 schreef op 27 november 2016 @ 19:21:
[...]
De antwoorden en redenaties zijn soms echt hilarisch, zo sufgepikt.Tenenkrommend simpel.
[...]
De antwoorden en redenaties zijn soms echt hilarisch, zo sufgepikt.Tenenkrommend simpel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 27 november 2016 om 19:24
quote:YellowDiamond schreef op 27 november 2016 @ 19:14:
[...]
Nee.! Maar om nou te doen alsof sirius een zielige weduwnaar is die af en toe wat vragen heeft over hoe om te gaan met zijn puberdochter is wel het andere uiterste.
Ik zal dan wel in een heel tuttige omgeving verkeren maar ik schrik echt van sommige dingen die hij, zeker vandaag, schrijft.
Ik hoop voor zijn dochter echt dat 't of niet waar is, of overdreven.
[...]
Nee.! Maar om nou te doen alsof sirius een zielige weduwnaar is die af en toe wat vragen heeft over hoe om te gaan met zijn puberdochter is wel het andere uiterste.
Ik zal dan wel in een heel tuttige omgeving verkeren maar ik schrik echt van sommige dingen die hij, zeker vandaag, schrijft.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 27 november 2016 om 19:27
quote:Eleonora-1 schreef op 27 november 2016 @ 19:21:
[...]
De antwoorden en redenaties zijn soms echt hilarisch, zo sufgepikt.Ben je nou nog steeds boos op me om dat zeikliedjestopic?
[...]
De antwoorden en redenaties zijn soms echt hilarisch, zo sufgepikt.Ben je nou nog steeds boos op me om dat zeikliedjestopic?
zondag 27 november 2016 om 19:37
quote:barbaracartland schreef op 27 november 2016 @ 19:27:
[...]
Ben je nou nog steeds boos op me om dat zeikliedjestopic?Ik vind gewoon dat jij je aan moet passen aan wat ík leuk vind want dat vinden heel veel mensen leuk dus is het leuk en ik vind een andere mening prima zolang het maar toch mijn mening is want anders word ik kwaad.
[...]
Ben je nou nog steeds boos op me om dat zeikliedjestopic?Ik vind gewoon dat jij je aan moet passen aan wat ík leuk vind want dat vinden heel veel mensen leuk dus is het leuk en ik vind een andere mening prima zolang het maar toch mijn mening is want anders word ik kwaad.
zondag 27 november 2016 om 19:38
quote:Eleonora-1 schreef op 27 november 2016 @ 19:37:
[...]
Ik vind gewoon dat jij je aan moet passen aan wat ík leuk vind want dat vinden heel veel mensen leuk dus is het leuk en ik vind een andere mening prima zolang het maar toch mijn mening is want anders word ik kwaad.oh ja, dat is ook zo. jij bent enorm ruimdenkend leo
[...]
Ik vind gewoon dat jij je aan moet passen aan wat ík leuk vind want dat vinden heel veel mensen leuk dus is het leuk en ik vind een andere mening prima zolang het maar toch mijn mening is want anders word ik kwaad.oh ja, dat is ook zo. jij bent enorm ruimdenkend leo
zondag 27 november 2016 om 19:41
quote:Gatti schreef op 27 november 2016 @ 19:24:
[...]
Nee dat is absoluut niet tuttig maar ik weet wel dat dit óók op het kamp niet de normale gang van zaken is..
Dat geeft Sirius ook in 1 van zijn posts zelf aan dat als ze daar alles zouden weten dat hij ook daar uitgekotst zou worden.
[...]
Nee dat is absoluut niet tuttig maar ik weet wel dat dit óók op het kamp niet de normale gang van zaken is..
Dat geeft Sirius ook in 1 van zijn posts zelf aan dat als ze daar alles zouden weten dat hij ook daar uitgekotst zou worden.
zondag 27 november 2016 om 19:44
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 november 2016 @ 19:41:
Ik heb trouwens laatst iets gelezen. Ik weet niet meer waar, ik weet ook niet wie het geschreven heeft of waar het over ging maar ik was het er wel roerend mee eens. Dat jullie dat maar even weten dus.+ 1
Ik heb trouwens laatst iets gelezen. Ik weet niet meer waar, ik weet ook niet wie het geschreven heeft of waar het over ging maar ik was het er wel roerend mee eens. Dat jullie dat maar even weten dus.+ 1
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 27 november 2016 om 19:45
zondag 27 november 2016 om 19:46
quote:Eleonora-1 schreef op 27 november 2016 @ 19:37:
[...]
Ik vind gewoon dat jij je aan moet passen aan wat ík leuk vind want dat vinden heel veel mensen leuk dus is het leuk en ik vind een andere mening prima zolang het maar toch mijn mening is want anders word ik kwaad.Oh ja. Ik was vergeten hoe tolerant je was. Sorry dat ik voor deze enorme tweedeling in Vivaland gezorgd heb. Zal ik een liedje van Peter Cetera voor je zingen om het weer goed te maken?
[...]
Ik vind gewoon dat jij je aan moet passen aan wat ík leuk vind want dat vinden heel veel mensen leuk dus is het leuk en ik vind een andere mening prima zolang het maar toch mijn mening is want anders word ik kwaad.Oh ja. Ik was vergeten hoe tolerant je was. Sorry dat ik voor deze enorme tweedeling in Vivaland gezorgd heb. Zal ik een liedje van Peter Cetera voor je zingen om het weer goed te maken?
zondag 27 november 2016 om 19:46
Ik heb trouwens laatst iets gelezen. Ik weet niet meer waar, ik weet ook niet wie het geschreven heeft of waar het over ging maar ik was het er wel roerend mee eens. Dat jullie dat maar even weten dus.Beter lees jij die geweldige bron even, die ik niet ga geven, maar waar ik steeds van zeg dat jij hem zou moeten lezen. Dan zou je wel wat beters schrijven dan de onzin die je nu op het internet plempt, ja.
Ik heb trouwens laatst iets gelezen. Ik weet niet meer waar, ik weet ook niet wie het geschreven heeft of waar het over ging maar ik was het er wel roerend mee eens. Dat jullie dat maar even weten dus.Beter lees jij die geweldige bron even, die ik niet ga geven, maar waar ik steeds van zeg dat jij hem zou moeten lezen. Dan zou je wel wat beters schrijven dan de onzin die je nu op het internet plempt, ja.
zondag 27 november 2016 om 19:47
Ik heb trouwens laatst iets gelezen. Ik weet niet meer waar, ik weet ook niet wie het geschreven heeft of waar het over ging maar ik was het er wel roerend mee eens. Dat jullie dat maar even weten dus.Als jij het zegt, dan vind ik dat ook want wij hebben dezelfde kleur oma.
Ik heb trouwens laatst iets gelezen. Ik weet niet meer waar, ik weet ook niet wie het geschreven heeft of waar het over ging maar ik was het er wel roerend mee eens. Dat jullie dat maar even weten dus.Als jij het zegt, dan vind ik dat ook want wij hebben dezelfde kleur oma.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 27 november 2016 om 19:48
quote:S-Meds schreef op 27 november 2016 @ 19:38:
[...]
oh ja, dat is ook zo. jij bent enorm ruimdenkend leo
Ik heb er zelfs een liedje over geschreven. Het heet 'hé Meds, als ik jou zie dan denk ik gets'
'Ga toch eens heen met je gezeur
Jouw gezanik en getreur
Ik steek mijn kop wel in het zand
Als jij maar terug gaat naar je platteland'
Maar dat gaat dus niet over jou maar over een skileraar die Meds heet.
Het is een Zwitserse naam.
[...]
oh ja, dat is ook zo. jij bent enorm ruimdenkend leo
Ik heb er zelfs een liedje over geschreven. Het heet 'hé Meds, als ik jou zie dan denk ik gets'
Jouw gezanik en getreur
zondag 27 november 2016 om 19:48
quote:Eleonora-1 schreef op 27 november 2016 @ 19:48:
[...]
Jouw gezanik en getreur
[...]
Jouw gezanik en getreur
zondag 27 november 2016 om 19:49
quote:Eleonora-1 schreef op 27 november 2016 @ 19:48:
[...]
Jouw gezanik en getreur
O
wat heeft die skileraar (die ik trouwens heel goed ken want hij is me broer) jou dan misdaan?
[...]
Jouw gezanik en getreur
O
wat heeft die skileraar (die ik trouwens heel goed ken want hij is me broer) jou dan misdaan?
zondag 27 november 2016 om 19:51
Ik heb trouwens laatst iets gelezen. Ik weet niet meer waar, ik weet ook niet wie het geschreven heeft of waar het over ging maar ik was het er wel roerend mee eens. Dat jullie dat maar even weten dus.
Zeg even wil ik het ook met jou eens zijn?
Dan weet ik dat.
Ik heb trouwens laatst iets gelezen. Ik weet niet meer waar, ik weet ook niet wie het geschreven heeft of waar het over ging maar ik was het er wel roerend mee eens. Dat jullie dat maar even weten dus.
Zeg even wil ik het ook met jou eens zijn?
Dan weet ik dat.