Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 10:37
zondag 20 november 2016 om 10:37
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 10:35:
[...]
je doet niet aan pb omdat je altijd appt of mailt.
Precies. Mensen die mij privé wat te zeggen hebben en wie dat mogen, die weten mij elders te vinden.
En ik hun ook
Ik wil gewoon niet dat elke mafklapper op dit forum ongevraagd berichten gaat sturen.
[...]
je doet niet aan pb omdat je altijd appt of mailt.
Precies. Mensen die mij privé wat te zeggen hebben en wie dat mogen, die weten mij elders te vinden.
En ik hun ook
Ik wil gewoon niet dat elke mafklapper op dit forum ongevraagd berichten gaat sturen.
zondag 20 november 2016 om 10:38
quote:Middag schreef op 20 november 2016 @ 10:36:
[...]
Misschien heeft ze wel een punt.
Dat heeft ze niet. Maar dat maakt niet uit.
Iedere scheet wordt in het modtopic verwijderd, dat dit soort speculatie mag blijven staan is behoorlijk raar.
Daarnaast is het een leugen, want het zijn altijd anderen geweest die O zo duidelijk willen maken wat Kia doet, niet Kia zelf.
[...]
Misschien heeft ze wel een punt.
Dat heeft ze niet. Maar dat maakt niet uit.
Iedere scheet wordt in het modtopic verwijderd, dat dit soort speculatie mag blijven staan is behoorlijk raar.
Daarnaast is het een leugen, want het zijn altijd anderen geweest die O zo duidelijk willen maken wat Kia doet, niet Kia zelf.
zondag 20 november 2016 om 10:38
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 10:29:
En openbaar een pb bespreken is helemaal geen vuurtje aanwakkeren?Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.
En openbaar een pb bespreken is helemaal geen vuurtje aanwakkeren?Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.
zondag 20 november 2016 om 10:39
quote:sssssst schreef op 20 november 2016 @ 10:38:
[...]
Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.Dan zeg je dat toch in de PB terug? Kia, ik ben niet geinteresseerd en wens dit verder niet met je te bespreken? Hoe moeilijk is het.
[...]
Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.Dan zeg je dat toch in de PB terug? Kia, ik ben niet geinteresseerd en wens dit verder niet met je te bespreken? Hoe moeilijk is het.
zondag 20 november 2016 om 10:40
zondag 20 november 2016 om 10:41
[...]
Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.Openbaar zeggen dat je geen idee hebt wie er bedoeld wordt lijkt op " wie licht me in? " .
[...]
Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.Openbaar zeggen dat je geen idee hebt wie er bedoeld wordt lijkt op " wie licht me in? " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 20 november 2016 om 10:41
[...]
Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.Dus bewust stoken hier. Je had het ook gewoon in een pb terug kunnen sturen
[...]
Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.Dus bewust stoken hier. Je had het ook gewoon in een pb terug kunnen sturen
zondag 20 november 2016 om 10:43
[...]
Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.
Zieltjes winnen?
Ik ben blij dat ik niet zo achterdochtig in het leven sta.
[...]
Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.
Zieltjes winnen?
Ik ben blij dat ik niet zo achterdochtig in het leven sta.
zondag 20 november 2016 om 10:44