Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 20 november 2016 @ 10:33:

[...]

Inderdaad heel sneu.Ben ik ook.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Philae schreef op 20 november 2016 @ 10:35:

[...]

Het is gewoon te belachelijk voor worden dat dat bericht (op de man) blijft staan en antwoorden krijgt en de rest gewist wordt.Misschien heeft ze wel een punt.
quote:Philae schreef op 20 november 2016 @ 10:35:

[...]

Wat ik mij altijd afvraag bij het zien van je nick : hoe ben jij op die naam gekomen? Liet je een scheet en er kwam bliksem mee?

quote:Middag schreef op 20 november 2016 @ 10:36:

[...]

Misschien heeft ze wel een punt.Dat is in het modtopic totaal onbelangrijk. Al die gewiste posts hadden een punt, maar werden toch gewist.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:yasmijn schreef op 20 november 2016 @ 10:00:

[...]

Het is toch wel 100% duidelijk wie dat is, gepermaad. Oh?
Je bent zelf een theepot
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 10:35:

[...]

Als ik dat doe, heb ik waarschijnlijk binnen 30 seconden een ban te pakken.
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 10:35:

[...]

je doet niet aan pb omdat je altijd appt of mailt.

Precies. Mensen die mij privé wat te zeggen hebben en wie dat mogen, die weten mij elders te vinden.

En ik hun ook

Ik wil gewoon niet dat elke mafklapper op dit forum ongevraagd berichten gaat sturen.

[...]

Misschien heeft ze wel een punt.Of niet. Maar ik ga verder niet hierop reageren want jij bent er waarschijnlijk op uit om een vuurtje op te stoken.

[...]

Misschien heeft ze wel een punt.

Dat heeft ze niet. Maar dat maakt niet uit.

Iedere scheet wordt in het modtopic verwijderd, dat dit soort speculatie mag blijven staan is behoorlijk raar.

Daarnaast is het een leugen, want het zijn altijd anderen geweest die O zo duidelijk willen maken wat Kia doet, niet Kia zelf.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 10:29:

En openbaar een pb bespreken is helemaal geen vuurtje aanwakkeren?Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.
quote:sssssst schreef op 20 november 2016 @ 10:38:

[...]

Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.Dan zeg je dat toch in de PB terug? Kia, ik ben niet geinteresseerd en wens dit verder niet met je te bespreken? Hoe moeilijk is het.

[...]

Misschien heeft ze wel een punt.Ooo, jij koopt ook bij Kia ? Kost dat nou, dosisje morfine ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 10:35:

[...]

Als ik dat doe, heb ik waarschijnlijk binnen 30 seconden een ban te pakken.dat hebben we er voor over, jouw gezondheid gaat voor alles

[...]

Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.Je had het ook op de man af kunnen vragen.
quote:Middag schreef op 20 november 2016 @ 10:35:

[...]

Duidelijk maken hoe sommige mensen forummen..Waar staat die P voor in pb denk je?

[...]

Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.Openbaar zeggen dat je geen idee hebt wie er bedoeld wordt lijkt op " wie licht me in? " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.Dus bewust stoken hier. Je had het ook gewoon in een pb terug kunnen sturen
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 10:40:

[...]

Waar staat die P voor in pb denk je?Publiek, duhh
Toch wel spannend hoor, iedere keer als ik een topic laadt krijg ik een wit scherm.
quote:Philae schreef op 20 november 2016 @ 10:42:

[...]

Publiek, duhh

[...]

Jawel, bewuste keus. Dat Sirius zijn topic weg is vind ik rare beslissing van de Mods. Die vette op persoonlijk niveau zoeken ze maar uit. Pb sturen lijkt op zieltjes winnen voor het juiste kamp.

Zieltjes winnen?

Ik ben blij dat ik niet zo achterdochtig in het leven sta.
quote:Philae schreef op 20 november 2016 @ 10:38:

[...]

Of niet. Maar ik ga verder niet hierop reageren want jij bent er waarschijnlijk op uit om een vuurtje op te stoken.Dat laat ik graag aan jou over.
Mis ik weer alle commotie maar is ben haar naam kwijt weer terug ? Die goed was in allerlei adviezen en daarna dreigde gegevens bekend de maken ? In welk topic ?
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 10:42:

Toch wel spannend hoor, iedere keer als ik een topic laadt krijg ik een wit scherm.Alleen het modtopic toch?
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 10:43:

[...]

Zieltjes winnen?

Ik ben blij dat ik niet zo achterdochtig in het leven sta.Ik snap er sowieso niks van. Ik heb geen ziel, wel lekker makkelijk, valt er ook niks te winnen hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven