Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 10:45
zondag 20 november 2016 om 10:45
quote:Pretzel66 schreef op 20 november 2016 @ 10:44:
Mis ik weer alle commotie maar is ben haar naam kwijt weer terug ? Die goed was in allerlei adviezen en daarna dreigde gegevens bekend de maken ? In welk topic ?Nu alleen nog in het mod-topic, andere topic is verwijderd.
Mis ik weer alle commotie maar is ben haar naam kwijt weer terug ? Die goed was in allerlei adviezen en daarna dreigde gegevens bekend de maken ? In welk topic ?Nu alleen nog in het mod-topic, andere topic is verwijderd.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 20 november 2016 om 10:47
Duh.... Sssst heeft gewoon gelijk al zou ik het in haar plaatst denk ik niet gedeeld hebben. Maar nu wordt zij aangesproken op wat zij hier besluit te delen zodat het PB-en over zomaar iemand niet meer zo opvalt? Pfffffffffffffft
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 november 2016 om 10:48
zondag 20 november 2016 om 10:49
zondag 20 november 2016 om 10:49
zondag 20 november 2016 om 10:51
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 10:47:
Duh.... Sssst heeft gewoon gelijk al zou ik het in haar plaatst denk ik niet gedeeld hebben. Maar nu wordt zij aangesproken op wat zij hier besluit te delen zodat het PB-en over zomaar iemand niet meer zo opvalt? Pfffffffffffffft
Ik reageer op wat ik zie en dat is het delen van een pb.
Misschien heeft ssssst wel vaker gevraagd om achtergrondinformatie over gesprekken op Napraat via pb en is dankbaar geweest voor de info in het verleden?
Misschien ook niet en is het een rare actie.
Dat weet ik allemaal niet, hoef ik overigens ook niet te weten dus geen pb graag
Ik reageer op wat ik zie en dat is het delen van een pb.
Misschien heeft ssssst wel vaker gevraagd om achtergrondinformatie over gesprekken op Napraat via pb en is dankbaar geweest voor de info in het verleden?
Misschien ook niet en is het een rare actie.
Dat weet ik allemaal niet, hoef ik overigens ook niet te weten dus geen pb graag
zondag 20 november 2016 om 10:51