Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hebjehaarookweer schreef op 20 november 2016 @ 11:14:

Ik heb de moderator gestaft Terecht, als iemand een negatieve sfeer creëert...
Tjezus, wat vals
quote:siriusblack schreef op 20 november 2016 @ 11:13:

Ze hebben me net een andere middeltje gegeven want die pijn begon weer terug te komen. En nu space ik pas echt. Breng de roze olifantjes maar binnen..Wat is er aan de hand? Hoop dat de pijn snel minder is!
Life is short. Eat dessert first.

Ik heb de moderator gestaft
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ik heb de moderator gestaft
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 11:14:

[...]

Ik kan me niet voorstellen dat er hier alleen ge pb't wordt om recepten van boerenkool eens gezellig onder elkaar op te pimpen.Nou, ik zou me behoorlijk schamen hoor wanneer ik in het openbaar bespreek hoe ik boerenkool kan pimpen.
quote:sssssst schreef op 20 november 2016 @ 11:00:

[...]

Klopt, ik hoopte dat er iets goeds uit zou komen. Dat dit achterlijke gePB openbaar veroordeeld zou worden.Dan had je dat ook anders onder de aandacht kunnen brengen.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 11:18:

[...]

Nou, ik zou me behoorlijk schamen hoor wanneer ik in het openbaar bespreek hoe ik boerenkool kan pimpen.Ik herken boerenkool niet eens als het in m'n eigen tuin groeit. Laat staan dat ik het wil pimpen.
quote:MevrouwJack schreef op 20 november 2016 @ 11:13:

[...]

Het lijkt me dat je pb-t als je weet dat je iets doet wat niet zo netjes is. Daar zit voor mij wel een verschil in.Tot nu toe gingen PBs bij mij altijd over mijzelf in de context waarover ik hier schrijf. Als het net iets te privé wordt, zeg maar. En dat vindt ik heel waardevol. PBs sturen omdat hetgeen je wilt zeggen voor de schermen niet kan is inderdaad wat jij zegt.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 11:18:

[...]

Nou, ik zou me behoorlijk schamen hoor wanneer ik in het openbaar bespreek hoe ik boerenkool kan pimpen.En terecht! Maar ook dit taboe moet verbroken worden. Er heersen teveel vooroordelen over kool liefhebbers.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-11-2016 12:50
Reden: Stemmingmakerij/Nickhinten
% gewijzigd
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 11:21:

[...]

En terecht! Maar ook dit taboe moet verbroken worden. Er heersen teveel vooroordelen over kool liefhebbers.

Ja laat dat even lekker in de taboesfeer zeg
Tjezus, wat vals
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 11:20:

[...]

Ik herken boerenkool niet eens als het in m'n eigen tuin groeit. Laat staan dat ik het wil pimpen.Je zult het toch eerst moeten zaaien,dus je hoeft niet bang te zijn dat je het niet herkend.
Oe, Annaconda, je begeeft je op gevaarlijk terrein
Waarom beginnen relatietopics vaak met hoe perfect de relatie is, hoe geweldig het gaat ze voor elkaar gemaakt zijn bla bla en dan komt de maar ....
quote:MevrouwJack schreef op 20 november 2016 @ 11:23:

[...]

Ja laat dat even lekker in de taboesfeer zeg Ontkenning. Overduidelijk. Ojee..diagnose gesteld.
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 11:23:

[...]

Je zult het toch eerst moeten zaaien,dus je hoeft niet bang te zijn dat je het niet herkend. Dat had ik dus gedaan, maar ik heb geen flauw idee van wát ik gezaaid heb.
quote:yasmijn schreef op 20 november 2016 @ 11:24:

Oe, Annaconda, je begeeft je op gevaarlijk terrein

Weet ik. Zie het als een test.

Ik offer mezelf op voor de duidelijkheid rondom het bespreken van gepermabande forummers.
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 11:21:

[...]

En terecht! Maar ook dit taboe moet verbroken worden. Er heersen teveel vooroordelen over kool liefhebbers.

Sowieso vind ik dat boerenkool pas besproken mag worden wanneer de vorst er over geweest is.
quote:[...]Van mij wel. Maar als je twijfelt doe je dat via pb ofzo.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-11-2016 12:51
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Konijn konijn konijntjes eten wij vanavond
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 11:25:

[...]

Weet ik. Zie het als een test.

Ik offer mezelf op voor de duidelijkheid rondom het bespreken van gepermabande forummers.
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 11:24:

[...]

Dat had ik dus gedaan, maar ik heb geen flauw idee van wát ik gezaaid heb.Was dat op dezefde dag dat je ontslagen werd uit het ziekenhuis vanwege niersteentjes (en je tocht naar de kroeg)
quote:Pretzel66 schreef op 20 november 2016 @ 11:24:

Waarom beginnen relatietopics vaak met hoe perfect de relatie is, hoe geweldig het gaat ze voor elkaar gemaakt zijn bla bla en dan komt de maar ....

Dat is om ervoor te zorgen (vaak/altijd tevergeefs) dat men, de reageerforummers, zich niet hoeven te concentreren op de andere aspecten van de relatie.

Dus als de hulpvraag 'help mijn man lust geen boerenkool' is, dat het dan niet gaat over dat hij vreemdgaat met de buurvrouw of dat hij staat ingeschreven op een andijvie-website.

Denk ik.
Goedemorgen trouwens, Oh het ging niet over eten zie ik.

Stom.
quote:Inkie12345 schreef op 20 november 2016 @ 11:27:

Konijn konijn konijntjes eten wij vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven