Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 11:29
[quote]ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 11:27:
[...]
Dat is om ervoor te zorgen (vaak/altijd tevergeefs) dat men, de reageerforummers, zich niet hoeven te concentreren op de andere aspecten van de relatie.
Dus als de hulpvraag 'help mijn man lust geen boerenkool' is, dat het dan niet gaat over dat hij vreemdgaat met de buurvrouw of dat hij staat ingeschreven op een andijvie-website.
Oh ja volstrekt logisch eigenlijk dus !
Denk ik.[/quote
Oh ja volstrekt logisch dus !
[...]
Dat is om ervoor te zorgen (vaak/altijd tevergeefs) dat men, de reageerforummers, zich niet hoeven te concentreren op de andere aspecten van de relatie.
Dus als de hulpvraag 'help mijn man lust geen boerenkool' is, dat het dan niet gaat over dat hij vreemdgaat met de buurvrouw of dat hij staat ingeschreven op een andijvie-website.
Oh ja volstrekt logisch eigenlijk dus !
Denk ik.[/quote
Oh ja volstrekt logisch dus !
zondag 20 november 2016 om 11:31
quote:Pretzel66 schreef op 20 november 2016 @ 11:24:
Waarom beginnen relatietopics vaak met hoe perfect de relatie is, hoe geweldig het gaat ze voor elkaar gemaakt zijn bla bla en dan komt de maar ....Je moet de lezer wel in verwarring brengen natuurlijk. Als de situatie te duidelijk is,krijg je maar 4 reacties.
Waarom beginnen relatietopics vaak met hoe perfect de relatie is, hoe geweldig het gaat ze voor elkaar gemaakt zijn bla bla en dan komt de maar ....Je moet de lezer wel in verwarring brengen natuurlijk. Als de situatie te duidelijk is,krijg je maar 4 reacties.