Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 29 november 2016 @ 19:22:

[...]

En in de mail over de ban staat een andere reden en Philae zegt zelf geen verzoek tot anonimiseren te hebben aangevraagd

Moeten ze bij mij proberen.. Ongevraagd mijn Bambi account op anoniem zetten. Echt, ik word hels.

Maar Philae laat het allemaal gebeuren. Maakt gewoon een nieuwe met 2-tje erachter aan.

Sorry, maar ik geloof er weinig van.
quote:Star schreef op 29 november 2016 @ 19:23:

[...]

Ik snap het niet, ze heeft meerdere keren gemaild sinds zaterdag maar geen reactie. Wat moet ze nog meer dan in het mod topic vragen?Dit. Zolang ze het zelf niet snapt en de mods niet reageren, kan je niets.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 19:22:

En was Missie- letter of Tass-nummertje of het geweest i.p.v. Philae dan hadden mensen niet zo snel genoegen genomen met 'ja maar zij zegt toch dat zij dat niet heeft gedaan?...'

Kom op zeg.

Het boeit mij verder voor geen meter of Philae wel of niet.

Het boeit mij of het modbeleid inderdaad dusdanig slecht is dat de kans bestaat dat ik de volgende keer zo wordt behandeld.

Maar Philae maakt het het er zelf qua geloofwaardigheid niet beter op. En dat kan ook aan mij liggen.

Feit is in elk geval dat het opgehelderd moet worden.In iedergeval als ik vals beschuldigd was dan had ik hier een hele ruwiena (herrie) gemaakt. En was mijn ban terug gedraaid.
quote:feow schreef op 29 november 2016 @ 19:24:

[...]

Er staat niet in het bantopic: Philae heeft Phaedra en Amaquanda gestaft. Dat had nl wel gemogen, als nickhuntjager.nee er staat voor bannen aansmeren/ misbruik staffunctie. Er staat niet wie. Maar Philae zegt dat ze dat niet heeft gedaan: ergo de mods beschuldigen haar valselijk
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 19:25:

[...]

Moeten ze bij mij proberen.. Ongevraagd mijn Bambi account op anoniem zetten. Echt, ik word hels.

Maar Philae laat het allemaal gebeuren. Maakt gewoon een nieuwe met 2-tje erachter aan.

Sorry, maar ik geloof er weinig van.Nou, als ik een paar reacties krijgt zoals deze, zou ik er ook snel klaar mee zijn, denk ik.
Maar was het niet een conclusie van hier dat het ging om het staffen van phaedra en amaqanda mbt het misbruiken van de staffunctie? Ik heb niet teruggezocht ofzo hoor, maar dat stond er toch helemaal niet bij? Misschien heeft ze wel andere berichten gestaft en was de mod even in een slechte bui?
quote:Star schreef op 29 november 2016 @ 19:25:

En mss kennen de betrokken mensen elkaar? Als jij (Bambi) tegen mij zou zeggen dat jij het niet geweest bent, waarom zou ik dat dan niet geloven?

Dat vind ik ook zeker niet vreemd, dat bekenden van haar haar wél geloven. Zou gekker zijn indien niet.

Maar ik ken haar niet en ik hecht in deze - in tegenstelling tot haar circle - wel belang aan antwoord van de mod hierover.

Omdat dit iets cruciaal forumbreed is.
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 19:26:

[...]

nee er staat voor bannen aansmeren/ misbruik staffunctie. Er staat niet wie. Maar Philae zegt dat ze dat niet heeft gedaan: ergo de mods beschuldigen haar valselijkAh, jullie typen te snel (of ik te langzaam )
quote:Ttass30 schreef op 29 november 2016 @ 19:00:

[...]

Ze zijn heel erg lief voor jou dat weet ik wel. Hoevaak jij wel niet een ban hebt gehad, en het gaat niet volgens het systeem. Terwijl een ander er meteen uitvliegt.

Ik heb nog nooit een ander er meteen uit zien vliegen.

Daarbij ging het laatst idd anders. Verder sta ik geloof ik op inmiddels weer op 48 uur, dus valt het allemaal wel mee.

Ondanks die paar bannen voor debiele dingen.
quote:Star schreef op 29 november 2016 @ 19:23:

[...]

Ik snap het niet, ze heeft meerdere keren gemaild sinds zaterdag maar geen reactie. Wat moet ze nog meer dan in het mod topic vragen?Terwijl de mods zeggen dat ze geen mails van haar hebben ontvangen.
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 19:25:

[...]

Sorry, maar ik geloof er weinig van.Wat moet ze dan doen? Huilen en schreeuwen op het CM-topic helpt niet. En als ze hier voor jullie gemoedsrust die mails neerplempt heeft ze meteen een IP perma ban forever. Maar ik begrijp dat je echt heel erg zit te wachten op een Rel. En als Philae2 die niet maakt doe jij het zelf wel. Nou, veel plezier dan, met je rel.
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 19:22:

En was Missie- letter of Tass-nummertje of het geweest i.p.v. Philae dan hadden mensen niet zo snel genoegen genomen met 'ja maar zij zegt toch dat zij dat niet heeft gedaan?...' Dat heeft helemaal niks met de persoon te maken, er zullen altijd mensen zijn die het antwoord van de ander in twijfel zullen trekken. In dit geval ben jij dat, in het geval van de 2 bovengenoemden zal het weer iemand anders zijn.
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 19:31:

[...]

Ik heb nog nooit een ander er meteen uit zien vliegen.

Daarbij ging het laatst idd anders. Verder sta ik geloof ik op inmiddels weer op 48 uur, dus valt het allemaal wel mee.

Ondanks die paar bannen voor debiele dingen.Ban is een ban. Hatsetats had ook haar bannen gekregen volgens het boekje. Dus vandaar die conclussie. Onzinnig of niet.
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 19:26:

[...]

nee er staat voor bannen aansmeren/ misbruik staffunctie. Er staat niet wie. Maar Philae zegt dat ze dat niet heeft gedaan: ergo de mods beschuldigen haar valselijkMaar misschien ging het wel helemaal niet om Phaedra en Ama en is ze geband om veelvuldig staffen van andere mensen?
quote:Ttass30 schreef op 29 november 2016 @ 19:33:

[...]

Ban is een ban. Hatsetats had ook haar bannen gekregen volgens het boekje. Dus vandaar die conclussie. Onzinnig of niet.

Die had al 7 perma's ofzo.

Ik heb ze ook volgens het boekje gekregen. En niet. En voor dingen die niet waar zijn. Voor dingen die ik niet gedaan heb.

Het afgelopen half jaar was er eentje terecht. De rest was gewoon pavlovmodderen.
quote:Ttass30 schreef op 29 november 2016 @ 19:33:

[...]

Ban is een ban. Hatsetats had ook haar bannen gekregen volgens het boekje. Dus vandaar die conclussie. Onzinnig of niet.Bannen vervallen na een tijdje en een paar bannen zijn ook teruggedraaid.
Het is nu aan de mods om hier helder over te zijn.
quote:doornroosje9 schreef op 29 november 2016 @ 19:36:

[...]

Bannen vervallen na een tijdje en een paar bannen zijn ook teruggedraaid.Hoeveel tijdje?
quote:YellowDiamond schreef op 29 november 2016 @ 19:35:

[...]

Maar misschien ging het wel helemaal niet om Phaedra en Ama en is ze geband om veelvuldig staffen van andere mensen?ze zei dat ze dat niet had gedaan
Dat philae niet openbaar loopt te raaskallen de hele dag betekent niet dat ze het allemaal pikt. Daar al eens aan gedacht?
quote:Ikhierhuh schreef op 29 november 2016 @ 19:37:

[...]

Hoeveel tijdje?Na 3 maanden vervalt je laatste ban.
quote:Amaqanda schreef op 29 november 2016 @ 19:38:

Dat philae niet openbaar loopt te raaskallen de hele dag betekent niet dat ze het allemaal pikt. Daar al eens aan gedacht?tuurlijk, maar blijkbaar komt ze niet verder. Daarom heb ik er in het modtopic ook aandacht voor gevraagd.
quote:Amaqanda schreef op 29 november 2016 @ 19:38:

Dat philae niet openbaar loopt te raaskallen de hele dag betekent niet dat ze het allemaal pikt. Daar al eens aan gedacht?

Dit.

Ik vind het juist erg verstandig dat ze niet hysterisch op het forum post.
niet dat ze naar mij luisteren
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 19:39:

[...]

Na 3 maanden vervalt je laatste ban.Dan moet ik "safe/clear" zijn nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven