Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 29 november 2016 om 19:42
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 november 2016 @ 19:33:
[...]
Wat moet ze dan doen? Huilen en schreeuwen op het CM-topic helpt niet. En als ze hier voor jullie gemoedsrust die mails neerplempt heeft ze meteen een IP perma ban forever. Maar ik begrijp dat je echt heel erg zit te wachten op een Rel. En als Philae2 die niet maakt doe jij het zelf wel. Nou, veel plezier dan, met je rel.
Bijzondere conclusie.
Mij wegzetten als rellerT. Uh-uh.
Zou me eerder druk maken over het feit dat jij de volgende keer zo onterecht als matennaaier in de hoek gezet kan worden.
[...]
Wat moet ze dan doen? Huilen en schreeuwen op het CM-topic helpt niet. En als ze hier voor jullie gemoedsrust die mails neerplempt heeft ze meteen een IP perma ban forever. Maar ik begrijp dat je echt heel erg zit te wachten op een Rel. En als Philae2 die niet maakt doe jij het zelf wel. Nou, veel plezier dan, met je rel.
Bijzondere conclusie.
Mij wegzetten als rellerT. Uh-uh.
Zou me eerder druk maken over het feit dat jij de volgende keer zo onterecht als matennaaier in de hoek gezet kan worden.
dinsdag 29 november 2016 om 19:44
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 november 2016 @ 19:33:
[...]
Nou hè, lijkt er wel heel erg op dat Bambi een rel wil ontketenen...
Ik geloof dat Philae alles gedaan heeft wat ze kon doen. Roeptoeteren in het CM topic of waar dan ook heeft geen zin. Ik had het ook niet anders aangepakt dan hoe zij het heeft gedaan.
[...]
Ik geloof dat Philae alles gedaan heeft wat ze kon doen. Roeptoeteren in het CM topic of waar dan ook heeft geen zin. Ik had het ook niet anders aangepakt dan hoe zij het heeft gedaan.
dinsdag 29 november 2016 om 19:44
dinsdag 29 november 2016 om 19:45
quote:ZombieQueen schreef op 29 november 2016 @ 19:44:
[...]
Ik geloof dat Philae alles gedaan heeft wat ze kon doen. Roeptoeteren in het CM topic of waar dan ook heeft geen zin. Ik had het ook niet anders aangepakt dan hoe zij het heeft gedaan.bambi En Meds
[...]
Ik geloof dat Philae alles gedaan heeft wat ze kon doen. Roeptoeteren in het CM topic of waar dan ook heeft geen zin. Ik had het ook niet anders aangepakt dan hoe zij het heeft gedaan.bambi En Meds
dinsdag 29 november 2016 om 19:48
quote:Ttass30 schreef op 29 november 2016 @ 19:47:
Wat is nou rellend aan duidelijkheid willen scheppen?
niet
voor sommigen is het blijkbaar al duidelijk maar voor anderen, waaronder ik niet.
Ik vind dat er een rotsfeer wordt gecreeerd door mensen valselijk te beschuldigen
Mods moeten daarin hun verantwoordelijkheid nemen
Wat is nou rellend aan duidelijkheid willen scheppen?
niet
voor sommigen is het blijkbaar al duidelijk maar voor anderen, waaronder ik niet.
Ik vind dat er een rotsfeer wordt gecreeerd door mensen valselijk te beschuldigen
Mods moeten daarin hun verantwoordelijkheid nemen
dinsdag 29 november 2016 om 19:48
dinsdag 29 november 2016 om 19:49
dinsdag 29 november 2016 om 19:51
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 19:48:
[...]
niet
Mods moeten daarin hun verantwoordelijkheid nemenJa dat vind ik ook. Maar dan nog vind ik het nog steeds raar om dan maar Bewijs te gaan Eisen en te zeuren dat ze voor hun geloofwaardigheid eerst maar eens goed over de zeik moet gaan in het modtopic. Ga dan zelf lekker over de zeik in het modtopic, maar dat doet Bambi dan ook weer niet.
[...]
niet
Mods moeten daarin hun verantwoordelijkheid nemenJa dat vind ik ook. Maar dan nog vind ik het nog steeds raar om dan maar Bewijs te gaan Eisen en te zeuren dat ze voor hun geloofwaardigheid eerst maar eens goed over de zeik moet gaan in het modtopic. Ga dan zelf lekker over de zeik in het modtopic, maar dat doet Bambi dan ook weer niet.
dinsdag 29 november 2016 om 19:58
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 19:54:
[...]
Dat het mij ook kan overkomen dus, zomaar beschuldigd worden.
Dan mag je hopen dat de rest je gelooft omdat ze je kennen.
Vind jij dat oké-beleid?
Het zou mij dus echt niks uitmaken hoe 'het forum' over mij denkt.
Al denkt iedereen dat ik alles staf, maten naai en weet ik wat meer.
De paar mensen die me wel 'kennen', als die geloven dat het goed zit dan boeit de rest me echt weinig.
[...]
Dat het mij ook kan overkomen dus, zomaar beschuldigd worden.
Dan mag je hopen dat de rest je gelooft omdat ze je kennen.
Vind jij dat oké-beleid?
Het zou mij dus echt niks uitmaken hoe 'het forum' over mij denkt.
Al denkt iedereen dat ik alles staf, maten naai en weet ik wat meer.
De paar mensen die me wel 'kennen', als die geloven dat het goed zit dan boeit de rest me echt weinig.
dinsdag 29 november 2016 om 19:59
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 19:36:
[...]
Die had al 7 perma's ofzo.
Ik heb ze ook volgens het boekje gekregen. En niet. En voor dingen die niet waar zijn. Voor dingen die ik niet gedaan heb.
Het afgelopen half jaar was er eentje terecht. De rest was gewoon pavlovmodderen.
Eén, dat scheelt toch zo'n z+v.
En nummer twee was Pavlov.
[...]
Die had al 7 perma's ofzo.
Ik heb ze ook volgens het boekje gekregen. En niet. En voor dingen die niet waar zijn. Voor dingen die ik niet gedaan heb.
Het afgelopen half jaar was er eentje terecht. De rest was gewoon pavlovmodderen.
Eén, dat scheelt toch zo'n z+v.
En nummer twee was Pavlov.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.