Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass30 schreef op 02 december 2016 @ 17:46:

Ik snap dat gezeik over de bijlmer niet. Alles is bijna vernieuwd en er staan nu mooie huizen.En nog steeds groen!
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 02 december 2016 @ 17:53:

[...]

Ben je er weleens in grweest? Je kunt achter het balkon lopen Nee nog nooit staat nog wel op mijn to do lijstje..
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 17:50:

[...]

Eens met die TO! oost erbij dan.

Heee buuf
Je bent zelf een theepot
quote:YellowDiamond schreef op 02 december 2016 @ 17:54:

[...]

Nee nog nooit staat nog wel op mijn to do lijstje..Doen! Met audiotoer, is echt leuk
Je bent zelf een theepot
quote:Ttass30 schreef op 02 december 2016 @ 17:46:

Ik snap dat gezeik over de bijlmer niet. Alles is bijna vernieuwd en er staan nu mooie huizen.Ik ken het amper, maar op Google zag het er goed uit inderdaad.
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 17:50:

[...]

Eens met die TO! oost erbij dan.Leuke ava Nouschi.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 01 december 2016 @ 19:55:

[...]

Diezelfde als altijd?Diezelfde die zegt dat als je dik verdient en in de pc hoofdstraat woont niet moet zeuren over racisme?
quote:simbalabimba schreef op 02 december 2016 @ 17:42:

Jee Ttass waarom heb je deze avatar genomen?
quote:Ttass30 schreef op 02 december 2016 @ 18:05:

[...]

Ahhhh!!!!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Wat glitter je weer lekker Nous.
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 17:53:

[...]

Gezellig weer hè!Het heeft me geïnspireerd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:simbalabimba schreef op 02 december 2016 @ 18:13:

[...]

Het heeft me geïnspireerd Goeie avatar.

[...]

Het heeft me geïnspireerd Leuke staf! Als je hem maar met mate gebruikt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik wil ook kersterig glitteren

Zoek zoek zoek..
quote:karin12345 schreef op 02 december 2016 @ 17:42:

Wat is een stadsboerderij in Amsterdam?

Wat moet ik me daarbij voorstellen?Helemaal niets. Dat is een uitdrukking die gebruikt wordt als mensen onmogelijke eisen aan een huis stellen: dichtbij ov, groen, aan 't water, met een tuin, geen trappen, geen drukte, winkels en cultuur in de buurt en minder dan x euro huur. Dan zoek je een boerderij op de Dam die er dus niet is.
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 18:20:

[...]

Leuke staf! Als je hem maar met mate gebruikt! Pas als billekoek met Piets roe niet helpt.

quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 18:23:

[...]

Helemaal niets. Dat is een uitdrukking die gebruikt wordt als mensen onmogelijke eisen aan een huis stellen: dichtbij ov, groen, aan 't water, met een tuin, geen trappen, geen drukte, winkels en cultuur in de buurt en minder dan x euro huur. Dan zoek je een boerderij op de Dam die er dus niet is.Net zoiets als de Groninger grachtengordel
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 18:23:

[...]

Helemaal niets. Dat is een uitdrukking die gebruikt wordt als mensen onmogelijke eisen aan een huis stellen: dichtbij ov, groen, aan 't water, met een tuin, geen trappen, geen drukte, winkels en cultuur in de buurt en minder dan x euro huur. Dan zoek je een boerderij op de Dam die er dus niet is.Vooral als je eisen stelt als je een sociale huurwoning wil.
quote:YellowDiamond schreef op 02 december 2016 @ 18:23:

Ik wil ook kersterig glitteren

Zoek zoek zoek..Daar zijn programmaatjes voor... die ik natuurlijk niet - meer- weet. Misschien kan Enn je helpen? Vraag 's op haar Digi topic.

quote:YellowDiamond schreef op 02 december 2016 @ 18:29:

[...]

Net zoiets als de Groninger grachtengordel Is groningen leuk wonen? Ik weet dat het daar spotgoedkoop is.
quote:Ttass30 schreef op 02 december 2016 @ 18:30:

[...]

Vooral als je eisen stelt als je een sociale huurwoning wil.Bepaalde eisen waren niet meer dan redelijk, vanuit haar situatie bezien. En boven de huurgrens voor huurtoeslag kwam niet in aanmerking, daar mag ze niet op reageren.

quote:Ttass30 schreef op 02 december 2016 @ 18:31:

[...]

Is groningen leuk wonen? Ik weet dat het daar spotgoedkoop is.Kijk 's op het huizentopic hier: in de provincie (niet stad) staan leuke huizen met een prijs waar je stijl van achteroverslaat, maar niet van schrik.

quote:simbalabimba schreef op 02 december 2016 @ 18:33:

[...]

Bepaalde eisen waren niet meer dan redelijk, vanuit haar situatie bezien. En boven de huurgrens voor huurtoeslag kwam niet in aanmerking, daar mag ze niet op reageren.Helemaal met je eens, maar ze sloot alle stadsdelen waar ze een huis zou kunnen vinden dat aan die eisen voldeed gewoon uit. Blijkbaar is ze bij zinnen gekomen en ik gun haar het huis in Osdorp.

[...]

Het heeft me geïnspireerd Mooie staf
Je bent zelf een theepot
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 18:37:

[...]

Helemaal met je eens, maar ze sloot alle stadsdelen waar ze een huis zou kunnen vinden dat aan die eisen voldeed gewoon uit. Blijkbaar is ze bij zinnen gekomen en ik gun haar het huis in Osdorp.Ik ben niet bekend in Amsterdam, maar het waren toch 2 stadsdelen? De rest sloot ze toch niet uit? Of valt Osdorp of bijna Osdorp, weet niet waar ze nu op heeft gereageerd, ook onder die uitgesloten stadsdelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven