Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
xxxx SCHREEF OP 02 DECEMBER 2016 @ 20:56:

Moderator mag ik op anoniem? Dank U!

Yasmijn:

Ik wens je toch het allerbeste, ik hoop dat je eruit komt.

Dit is zojuist gegumd ivm off topic.

Ik denk dat deze mensen me nu echt tot de limiet hebben gedreven.

Ik wens de man het beste met wat ie moet doen. Een vriendelijk woord. En dan wordt je Noord Koreaans weggegumd......

Ik snap er niks meer van
Ze gummen alles daar offtopic. Zo bijzonder is het niet.

Zolang je geen ban krijgt kom je er goed mee weg.
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 21:24:

SIRIUSBLACK SCHREEF OP 02 DECEMBER 2016 @ 20:56:

Yasmijn:

Ik wens de man het beste met wat ie moet doen. Een vriendelijk woord. En dan wordt je Noord Koreaans weggegumd......

Ik snap er niks meer van Ik zag 'm ook, niet druk over maken. Ooit komen ze wel tot inkeer met hoe belachelijk het er nu aan toe gaat, tenminste dat hoop ik.
Of voor dit bericht hier met de naam van degene die op anoniem wil.
quote:IrishCassidy schreef op 02 december 2016 @ 21:26:

[...]

Ik zag 'm ook, niet druk over maken. Ooit komen ze wel tot inkeer met hoe belachelijk het er nu aan toe gaat, tenminste dat hoop ik.Het is gewoonweg sneu. Dieptriest.
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 21:28:

[...]

Het is gewoonweg sneu. Dieptriest.Is het ook, maar je kan er niks aan doen.
Staffen afschaffen én dat moderator topic óf weg óf meer open. Ik blijf erbij.
quote:IrishCassidy schreef op 02 december 2016 @ 21:29:

[...]

Is het ook, maar je kan er niks aan doen.Oh, ik denk best wel. Het Libelleforum is ook eens landelijk in het nieuws geweest en VIVA is veel groter.
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 21:24:

SIRIUSBLACK SCHREEF OP 02 DECEMBER 2016 @ 20:56:

Yasmijn:

Ik snap er niks meer van Echt bespottelijk. En dan mag je nog van geluk spreken ook, want ik kreeg voor exact hetzelfde 'vergrijp' een keer 48 uur dus dan valt gummen nog mee.
Dat was te verwachten dat hij op anoniem ging. Is hij nog wel in zijn topic geweest toen mensen begonnen te twijfelen? Na terugkomst uit België?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 december 2016 @ 21:31:

[...]

Echt bespottelijk. En dan mag je nog van geluk spreken ook, want ik kreeg voor exact hetzelfde 'vergrijp' een keer 48 uur dus dan valt gummen nog mee.

O nou. Dan gaat de beerput los, ik zweer het je.

Ik wens de goede man het beste. Dat wordt gegumd! Je gelooft je ogen niet terwijl je erbij staat.
Er is nog iemand op anoniem. Ik zeg niet wie anders heb ik weer een ban, maar het heeft te maken met een verkiezing.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:IrishCassidy schreef op 02 december 2016 @ 21:30:

Staffen afschaffen én dat moderator topic óf weg óf meer open. Ik blijf erbij.Staffen afschaffen gaat niet gebeuren, daar modereren ze op. En dat modtopic moet weg inderdaad. Dat heb ik daar al honderd keer gezegd ook, maar dat wordt steeds gegumd .
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 21:32:

Dat was te verwachten dat hij op anoniem ging. Is hij nog wel in zijn topic geweest toen mensen begonnen te twijfelen? Na terugkomst uit België?In het alcoholtopic was ie er steeds.
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 21:33:

Er is nog iemand op anoniem. Ik zeg niet wie anders heb ik weer een ban, maar het heeft te maken met een verkiezing.

Ouwe relteef
Nous, doe me een lol, wat een gruwelijk ding!
Ik zou de naam weghalen uit je bericht Yas anders ben je de lul straks.
Nou ja Sirius, mocht je hier nog meelezen: sterkte jongen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 december 2016 @ 21:34:

[...]

Ouwe relteef Nee echt niet! Het viel me gewoon op in het modtopic. Ik vind die verkiezing altijd leuk, draag altijd wat aan.
Ja wat Nouschi zegt. Want mij lezen jullie toch niet.
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 21:34:

Nous, doe me een lol, wat een gruwelijk ding!Had ik vorig jaar ook, en ik heb al veel complimentjes gehad hoor!
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 21:35:

Ik zou de naam weghalen uit je bericht Yas anders ben je de lul straks.Welke naam? Hij die op anoniem wil?
quote:Goede-Fee schreef op 02 december 2016 @ 21:37:

Ja wat Nouschi zegt. Want mij lezen jullie toch niet. Sta je onder de negeer
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 21:37:

[...]

Had ik vorig jaar ook, en ik heb al veel complimentjes gehad hoor!Mijn man gaat morgen een nieuwe voor me maken.
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 21:37:

[...]

Welke naam? Hij die op anoniem wil?Ja die. Laatst ook al gedoe over geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven