Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass30 schreef op 02 december 2016 @ 18:31:

[...]

Is groningen leuk wonen? Ik weet dat het daar spotgoedkoop is.In de stad wel, daarbuiten mwah.
Je bent zelf een theepot
quote:simbalabimba schreef op 02 december 2016 @ 18:42:

[...]

Ik ben niet bekend in Amsterdam, maar het waren toch 2 stadsdelen? De rest sloot ze toch niet uit? Of valt Osdorp of bijna Osdorp, weet niet waar ze nu op heeft gereageerd, ook onder die uitgesloten stadsdelen?Ze sloot meer uit dan 2 stadsdelen waaronder Nieuw West omwille van de bewoners en de afstand. Osdorp leunt tegen Nieuw West aan en is verder van het centrum.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zelden zulk bizar advies gelezen als in " doorgaan of stoppen " . Hoe krijgt iemand het zijn toetsenbord uitgerammeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:SuzanneSuus schreef op 02 december 2016 @ 18:42:

[...]

In de stad wel, daarbuiten mwah.

In de stad woont het inderdaad leuk althans waar ik woon maar eerlijk is eerlijk daarbuiten zou ik ook niet willen wonen.

Maar oké ik ben dan ook import al woon ik hier al meer dan 20 jaar..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2016 @ 18:50:

Zelden zulk bizar advies gelezen als in " doorgaan of stoppen " . Hoe krijgt iemand het zijn toetsenbord uitgerammeld.Dan heb je zeker vandaag nog niet gekeken in dat vaccinatietopic. Echt, de haren rijzen je ten berge.

Zelden zulk bizar advies gelezen als in " doorgaan of stoppen " . Hoe krijgt iemand het zijn toetsenbord uitgerammeld.Ik kom kijken
Sociale huur en ongenoegen over voorrang.

Dit schreef ze in 't begin vh topic, heb dan gemist dat daar Nieuw West bijgekomen is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Pfff dat RIVM topic.

Ik vind de farmaceutische industrie absoluut niet altruistisch en hou wel van een complottheorietje, maar hier zijn geen woorden voor.

Zelden zulk bizar advies gelezen als in " doorgaan of stoppen " . Hoe krijgt iemand het zijn toetsenbord uitgerammeld.Nep.
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 19:01:

[...]

Nep.

Hja, joh ? Jeetje, nou moe......

Maar dat advies : een miskraam faken, een plekkie opeisen in BVML huis, ..... Dat meent iemand ECHT, hoor. Denk ik.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2016 @ 19:05:

[...]

Ja, joh ? Jeetje, nou moe......

Maar dat advies : een miskraam faken, een plekkie opeisen in BVML huis, ..... Dat meent iemand ECHT, hoor. Denk ik.
quote:simbalabimba schreef op 02 december 2016 @ 18:30:

[...]

Daar zijn programmaatjes voor... die ik natuurlijk niet - meer- weet. Misschien kan Enn je helpen? Vraag 's op haar Digi topic.Ik heb een heel mooi plaatje maar helaas kan ik mijn profiel niet wijzigen kreeg al een aantal keren de melding sorry er is iets fout gegaan kunnen we je blij maken met een andere pagina?
quote:YellowDiamond schreef op 02 december 2016 @ 19:13:

[...]

Ik heb een heel mooi plaatje maar helaas kan ik mijn profiel niet wijzigen kreeg al een aantal keren de melding sorry er is iets fout gegaan kunnen we je blij maken met een andere pagina?

Simpel.

Of je vraagt iemand advies hoe het moet ( fanffffdss en met je gfdggcddv verkleinen je met ffddffddtf je gdcxxxt: simpel!)

Of je vraagt iemand om het voor je te doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 02 december 2016 @ 19:41:

[...]

Simpel.

Of je vraagt iemand advies hoe het moet ( fanffffdss en met je gfdggcddv verkleinen je met ffddffddtf je gdcxxxt: simpel!)

Of je vraagt iemand om het voor je te doen.Aaah ja ik snap het
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2016 @ 19:05:

[...]

Hja, joh ? Jeetje, nou moe......

Maar dat advies : een miskraam faken, een plekkie opeisen in BVML huis, ..... Dat meent iemand ECHT, hoor. Denk ik.Gekkies, daar grossiert dit forum in, jeweettog.
Vind het maar een eng figuur eerlijk gezegd. Ik hoop niet dat TO ingaat op haar aandringen om te pben.
quote:Katalina schreef op 02 december 2016 @ 20:03:

Vind het maar een eng figuur eerlijk gezegd. Ik hoop niet dat TO ingaat op haar aandringen om te pben.Ik hoop dat de TO dan binnen twee uur met drie grote koffers op haar stoep staat. " halloooootjes, hier ben ik en ik ga nooit meer weg " .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2016 @ 20:12:

[...]

Ik hoop dat de TO dan binnen twee uur met drie grote koffers op haar stoep staat. " halloooootjes, hier ben ik en ik ga nooit meer weg " .
quote:Katalina schreef op 02 december 2016 @ 20:03:

Vind het maar een eng figuur eerlijk gezegd. Ik hoop niet dat TO ingaat op haar aandringen om te pben.Maak je niet druk, er gaat NIETS gebeuren. Er ligt alleen iemand dubbel van het lachen.

[...]

Ik hoop dat de TO dan binnen twee uur met drie grote koffers op haar stoep staat. " halloooootjes, hier ben ik en ik ga nooit meer weg " .

[...]

Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:OmeHenk schreef op 02 december 2016 @ 18:54:

Pfff dat RIVM topic.

Ik vind de farmaceutische industrie absoluut niet altruistisch en hou wel van een complottheorietje, maar hier zijn geen woorden voor.

[...]

quote:Lady_Voldemort schreef op 02 december 2016 @ 18:52:

[...]

Dan heb je zeker vandaag nog niet gekeken in dat vaccinatietopic. Echt, de haren rijzen je ten berge.Die is zelf vergeten haar pillen te nemen, jemig.
quote:S-Meds schreef op 02 december 2016 @ 20:35:

[...]

[afbeelding]ik blijf hier maar naar kijken, griezelig
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven