Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 2 december 2016 om 22:18
vrijdag 2 december 2016 om 22:19
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 22:17:
Ik ben alleen nog hier op telefoon. Op laptop kan ik niet meer inloggen:" sorry, er is wat verkeerd gegaan"
3 nicks geprobeerd. Zelfs met Yasmijn krijg ik die melding.welke nicks heb je dan allemaal? mijn god, ze denken dat ze duizenden leden hebben. Als jij al vier nicks hebt en BGB minstens 6 dan is dat forum veel kleiner dan men denkt
Ik ben alleen nog hier op telefoon. Op laptop kan ik niet meer inloggen:" sorry, er is wat verkeerd gegaan"
3 nicks geprobeerd. Zelfs met Yasmijn krijg ik die melding.welke nicks heb je dan allemaal? mijn god, ze denken dat ze duizenden leden hebben. Als jij al vier nicks hebt en BGB minstens 6 dan is dat forum veel kleiner dan men denkt
vrijdag 2 december 2016 om 22:21
vrijdag 2 december 2016 om 22:23
vrijdag 2 december 2016 om 22:26
vrijdag 2 december 2016 om 22:27
quote:Eleonora-1 schreef op 02 december 2016 @ 22:26:
[...]
Ik zie dat geglitter nauwelijks op mijn telefoon. Zo klein, die ava.
Tot na oud & nieuw ga ik gewoon niet grootbeeldig forummen.Doe ook een leuke kerstbril Leo, je hebt het gezicht er voor.
[...]
Ik zie dat geglitter nauwelijks op mijn telefoon. Zo klein, die ava.
Tot na oud & nieuw ga ik gewoon niet grootbeeldig forummen.Doe ook een leuke kerstbril Leo, je hebt het gezicht er voor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 2 december 2016 om 22:28