Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 2 december 2016 om 23:06
vrijdag 2 december 2016 om 23:06
Als ik Cookie was zou ik een baksteen in mijn tas stoppen en de Mod gewoon terug op de man staffen elegant zwaaien met dat tasje wegens de nare toon die ze aanslaat over mij op d'r topic.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 2 december 2016 om 23:07
quote:S-Meds schreef op 02 december 2016 @ 22:50:
[...]
ze zegt: ik kan er niet in op de laptop, los dit asap op
dan zegt de mod: gooi je koekjes weg
Queen: welke? die van mijn iphone? tablet?
[...]
ze zegt: ik kan er niet in op de laptop, los dit asap op
dan zegt de mod: gooi je koekjes weg
Queen: welke? die van mijn iphone? tablet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 2 december 2016 om 23:10
vrijdag 2 december 2016 om 23:11
quote:S-Meds schreef op 02 december 2016 @ 23:10:
[...]
heb je nou een karper onder haar neus geplakt?Speciaal geplukt , mijn man is eleonora ook heel erkentelijk.
[...]
heb je nou een karper onder haar neus geplakt?Speciaal geplukt , mijn man is eleonora ook heel erkentelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 2 december 2016 om 23:11
quote:S-Meds schreef op 02 december 2016 @ 23:10:
[...]
heb je nou een karper onder haar neus geplakt?Het deed mij ook iets te veel denken aan een verbitterde glitterende visgleuf.
[...]
heb je nou een karper onder haar neus geplakt?Het deed mij ook iets te veel denken aan een verbitterde glitterende visgleuf.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 2 december 2016 om 23:13
vrijdag 2 december 2016 om 23:14
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 23:13:
[...]
Ben je betafeld! Ik gooi niets weg op order van een mod van het vivaforum!
nee, gelijk heb je.Je gaat lekker.
[...]
Ben je betafeld! Ik gooi niets weg op order van een mod van het vivaforum!
nee, gelijk heb je.Je gaat lekker.
vrijdag 2 december 2016 om 23:19
quote:Enn schreef op 02 december 2016 @ 23:13:
[...]
Ik moet zeggen dat jouw toon niet fijn op mij overkomt.
O, maar dat klopt.
Ik ben gefrustreerd.
Ik heb namelijk jouw echt hele mooie kerstfeowava hier op mijn tablet staan.
Maar door de grijze mist boven in mijn beeldscherm kan ik niet mijn eigen profiel openen.
En zolang die Klaas in het land is ben ik nog niet genoeg in de kerststemming om blij te zijn voor een ander.
Dus.
P.s. De rechter snorpunt lijkt ook wel een beetje op een dooie/luie panter die hangt over een tak hoor.
[...]
Ik moet zeggen dat jouw toon niet fijn op mij overkomt.
O, maar dat klopt.
Ik ben gefrustreerd.
Maar door de grijze mist boven in mijn beeldscherm kan ik niet mijn eigen profiel openen.
En zolang die Klaas in het land is ben ik nog niet genoeg in de kerststemming om blij te zijn voor een ander.
Dus.
P.s. De rechter snorpunt lijkt ook wel een beetje op een dooie/luie panter die hangt over een tak hoor.
vrijdag 2 december 2016 om 23:26
quote:feow schreef op 02 december 2016 @ 23:19:
[...]
O, maar dat klopt.
Ik ben gefrustreerd.
Dus.
Dan verklein je het internetscherm toch?
En verder
[...]
O, maar dat klopt.
Ik ben gefrustreerd.
Dus.
Dan verklein je het internetscherm toch?
En verder