Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 2 december 2016 om 21:41
Ik denk dat je, als je afstandelijk modereert, niet begrijpt of wilt begrijpen dat je na een anonimisatie of permaban nog even heel menselijk dag wilt zeggen.
Dan zie je alleen maar 'off topic'.
Dan zie je alleen maar 'off topic'.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 2 december 2016 om 21:48
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 december 2016 @ 21:40:
[...]
Oh dat. Ik refereerde eigenlijk meer aan je vreselijke vergrijp van gisteren .Ik moet zó op mijn handen zitten om niet tegen haar te zeggen dat ik het fijn vind dat ze in ieder geval haar spelfout heeft verbeterd.
[...]
Oh dat. Ik refereerde eigenlijk meer aan je vreselijke vergrijp van gisteren .Ik moet zó op mijn handen zitten om niet tegen haar te zeggen dat ik het fijn vind dat ze in ieder geval haar spelfout heeft verbeterd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 2 december 2016 om 21:51
quote:feow schreef op 02 december 2016 @ 21:41:
Ik denk dat je, als je afstandelijk modereert, niet begrijpt of wilt begrijpen dat je na een anonimisatie of permaban nog even heel menselijk dag wilt zeggen.
Dan zie je alleen maar 'off topic'.Dat ze dan ook eens zo afstandelijk gaan modereren bij 'racisme'.
Dan zie je alleen maar 'off topic'.Dat ze dan ook eens zo afstandelijk gaan modereren bij 'racisme'.
vrijdag 2 december 2016 om 22:02
vrijdag 2 december 2016 om 22:04
vrijdag 2 december 2016 om 22:06
Mijn vertrouwen in de mensheid is weer even een minuut wat sterker geworden.
In een topic vraagt iemand om vrienden uit specifieke landen, er wordt direct op gereageerd door een forummer die een racistische term gebruikt, blijkbaar is dat gestaft, en nou komt het; de posting is ook daadwerkelijk gegumd!
Actueel staat vol met de meest racistische bagger en je kunt staffen en mailen tot je een ons weegt, er gebeurt niks mee maar ja hoor, staat zo'n opmerking op een andere pijler, hop, tik, weg posting.
Kuddo's!
In een topic vraagt iemand om vrienden uit specifieke landen, er wordt direct op gereageerd door een forummer die een racistische term gebruikt, blijkbaar is dat gestaft, en nou komt het; de posting is ook daadwerkelijk gegumd!
Actueel staat vol met de meest racistische bagger en je kunt staffen en mailen tot je een ons weegt, er gebeurt niks mee maar ja hoor, staat zo'n opmerking op een andere pijler, hop, tik, weg posting.
Kuddo's!