Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 21:36:

[...]

Nee echt niet! Het viel me gewoon op in het modtopic. Ik vind die verkiezing altijd leuk, draag altijd wat aan.Oh dat. Ik refereerde eigenlijk meer aan je vreselijke vergrijp van gisteren .
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 21:34:

[...]

In het alcoholtopic was ie er steeds.wat heb je daar nu te zoeken?
Ik denk dat je, als je afstandelijk modereert, niet begrijpt of wilt begrijpen dat je na een anonimisatie of permaban nog even heel menselijk dag wilt zeggen.

Dan zie je alleen maar 'off topic'.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Weggehaald maar is sowiesoooo gekwoot.

En ik heb werkelijk geen zin meer om hier elke letter op een weegschaal te leggen wegens incompetent modbeleid.
Zie alleen maar mijn onderschrift, dat komt van een 'moderator'.

Dat kun je toch niet serieus nemen
quote:feow schreef op 02 december 2016 @ 21:41:

Ik denk dat je, als je afstandelijk modereert, niet begrijpt of wilt begrijpen dat je na een anonimisatie of permaban nog even heel menselijk dag wilt zeggen.

Dan zie je alleen maar 'off topic'.Dat.
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 december 2016 @ 21:40:

[...]

Oh dat. Ik refereerde eigenlijk meer aan je vreselijke vergrijp van gisteren .Ik moet zó op mijn handen zitten om niet tegen haar te zeggen dat ik het fijn vind dat ze in ieder geval haar spelfout heeft verbeterd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:feow schreef op 02 december 2016 @ 21:41:

Dan zie je alleen maar 'off topic'.Dat ze dan ook eens zo afstandelijk gaan modereren bij 'racisme'.
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 21:38:

[...]

Sta je onder de negeer Natuurlijk.
quote:Goede-Fee schreef op 02 december 2016 @ 21:54:

[...]

Natuurlijk.Gewoon staffen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben geen serial toverstaffer.
quote:Goede-Fee schreef op 02 december 2016 @ 21:57:

Ik ben geen serial toverstaffer. Jouw stafje blijft anders maar zwaaien hoor
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 21:37:

[...]

Had ik vorig jaar ook, en ik heb al veel complimentjes gehad hoor!Spuuglelijk, beetje Tiny en Lau stijl. En daarom weer oh zo mooi
quote:Philae2 schreef op 02 december 2016 @ 21:57:

[...]

Jouw stafje blijft anders maar zwaaien hoor Als je goed kijkt komt er amper stafstof uit. Hij is een beetje stuk. Daarom ben ik er zo mee aan het zwaaien.
quote:IrishCassidy schreef op 02 december 2016 @ 21:58:

[...]

Spuuglelijk, beetje Tiny en Lau stijl. En daarom weer oh zo mooi Nou niet the Royles gaan afzeiken hè!

[...]

Natuurlijk.

Ik zie je gewoon hoor.

Klopt iets niet denk ik...
quote:Goede-Fee schreef op 02 december 2016 @ 21:57:

Ik ben geen serial toverstaffer. Dan word je gewoon een. Best leuk hoor een tijdje
Weer een dry needling topic...............zucht.
Mijn vertrouwen in de mensheid is weer even een minuut wat sterker geworden.

In een topic vraagt iemand om vrienden uit specifieke landen, er wordt direct op gereageerd door een forummer die een racistische term gebruikt, blijkbaar is dat gestaft, en nou komt het; de posting is ook daadwerkelijk gegumd!

Actueel staat vol met de meest racistische bagger en je kunt staffen en mailen tot je een ons weegt, er gebeurt niks mee maar ja hoor, staat zo'n opmerking op een andere pijler, hop, tik, weg posting.

Kuddo's!
De ava's veranderen weer.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 02 december 2016 @ 22:06:

De ava's veranderen weer. Ja het is weer die tijd. Bereid je maar voor op moeilijke tijden

[...]

Natuurlijk.Ik zie je hoor
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 21:48:

[...]

Ik moet zó op mijn handen zitten om niet tegen haar te zeggen dat ik het fijn vind dat ze in ieder geval haar spelfout heeft verbeterd.Ah joh dat zal toch wel mogen
quote:Inkie12345 schreef op 02 december 2016 @ 22:08:

[...]

Ja het is weer die tijd. Bereid je maar voor op moeilijke tijden Ik ben wel heel blij met mijn kerstige Truus.
Yasmijn wil graag ASAP een oplossing van de mods, ze kan niet inloggen. Yas ben je er al?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven