Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 december 2016 om 00:11
zaterdag 10 december 2016 om 00:12
zaterdag 10 december 2016 om 00:12
quote:IrishCassidy schreef op 10 december 2016 @ 00:05:
[...]
Als je kijkt naar dit jaar? Nee, maar hij had wel dichtbij kunnen komen net als de Red Bulls deden. Hamilton is goed genoeg om ook in iets mindere auto's goed te racen. Maar de auto is helaas wel het aller belangrijkst (kijk naar een Alonso). Zo benieuwd naar volgend jaar! Ik hoop zo op auto's die echt dichtbij elkaar zitten qua prestatie. Pas dan kan je zien wie eigenlijk de beste coureurs zijn, al zie je dat nu ook wel ^^. Ja Hamilton is er daar 1 van....ik volg het wel, vind het leuk, maar soms zijn er dingen die ik dan weer niet snap. Eén is waarom Nico Rosberg wereldkampioen werd terwijl Lewis bijna steeds wint.
[...]
Als je kijkt naar dit jaar? Nee, maar hij had wel dichtbij kunnen komen net als de Red Bulls deden. Hamilton is goed genoeg om ook in iets mindere auto's goed te racen. Maar de auto is helaas wel het aller belangrijkst (kijk naar een Alonso). Zo benieuwd naar volgend jaar! Ik hoop zo op auto's die echt dichtbij elkaar zitten qua prestatie. Pas dan kan je zien wie eigenlijk de beste coureurs zijn, al zie je dat nu ook wel ^^. Ja Hamilton is er daar 1 van....ik volg het wel, vind het leuk, maar soms zijn er dingen die ik dan weer niet snap. Eén is waarom Nico Rosberg wereldkampioen werd terwijl Lewis bijna steeds wint.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 10 december 2016 om 00:13
quote:Knuffelheks schreef op 10 december 2016 @ 00:11:
[...]
Nou, daar zei ik het niet om, maar het maakt wel dat ik er op blijf reageren.
Mijn vader was minder extreem als dit hoor maar het verkloot je man beeld flink en dat werkt zo ongeveer je hele leven door.Ja natuurlijk, dat lijkt me verschrikkelijk.
[...]
Nou, daar zei ik het niet om, maar het maakt wel dat ik er op blijf reageren.
Mijn vader was minder extreem als dit hoor maar het verkloot je man beeld flink en dat werkt zo ongeveer je hele leven door.Ja natuurlijk, dat lijkt me verschrikkelijk.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 10 december 2016 om 00:16
quote:Ikhierhuh schreef op 10 december 2016 @ 00:08:
[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58BC6E90[/img]
Een piemel!!.....alweer...Hoe vaak schrijf je dit nog?.
[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58BC6E90[/img]
Een piemel!!.....alweer...Hoe vaak schrijf je dit nog?.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 10 december 2016 om 00:17
zaterdag 10 december 2016 om 00:20
zaterdag 10 december 2016 om 00:24
quote:yasmijn schreef op 10 december 2016 @ 00:17:
[...]
Och, dat spijt me voor je, kan me voorstellen dat het je raakt.
Echter, ik heb het idee dat het toch niet echt is, in den beginne was ie consistent maar vandaag zijn er allemaal contradicties.
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Ik denk alleen dat ie nooit gegaan is.
Ik denk dat de dochter en ouders echt zijn, de verslaving en de vriendin ook.
[...]
Och, dat spijt me voor je, kan me voorstellen dat het je raakt.
Echter, ik heb het idee dat het toch niet echt is, in den beginne was ie consistent maar vandaag zijn er allemaal contradicties.
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Ik denk alleen dat ie nooit gegaan is.
Ik denk dat de dochter en ouders echt zijn, de verslaving en de vriendin ook.
zaterdag 10 december 2016 om 00:24