Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 december 2016 om 00:31
zaterdag 10 december 2016 om 00:34
zaterdag 10 december 2016 om 00:42
quote:missie_m schreef op 10 december 2016 @ 00:40:
[...]
Dit is toch napraat? Effe checke....yep dit is napraat. Hier word nagepraat over andere topic's. Ja, hier wordt nabesproken over topics ja. Een F1 nabespreking is toch iets anders... Want dat gewauwel over de F1 van jullie heeft helemaal niks met het napraten over topics te maken. Irish heeft een prachtig F1 topic, het is zo zonde dat haar pareltje niet wordt gebruikt.
[...]
Dit is toch napraat? Effe checke....yep dit is napraat. Hier word nagepraat over andere topic's. Ja, hier wordt nabesproken over topics ja. Een F1 nabespreking is toch iets anders... Want dat gewauwel over de F1 van jullie heeft helemaal niks met het napraten over topics te maken. Irish heeft een prachtig F1 topic, het is zo zonde dat haar pareltje niet wordt gebruikt.
zaterdag 10 december 2016 om 00:44
quote:yasmijn schreef op 10 december 2016 @ 00:40:
[...]
Maar bedoel je dan overmatig drinken of ook gewoon een sociaal glas?
Overmatig.
Sociaal glas heb ik geen probleem mee, een keertje doorzakken ook niet.
Zoveel drinken dat je erdoor veranderd wel.
Maar ik herken het meteen, kan niet uitleggen waar het precies in zit, zo herkende ik het bij de eerste posts van dinges al.
[...]
Maar bedoel je dan overmatig drinken of ook gewoon een sociaal glas?
Overmatig.
Sociaal glas heb ik geen probleem mee, een keertje doorzakken ook niet.
Zoveel drinken dat je erdoor veranderd wel.
Maar ik herken het meteen, kan niet uitleggen waar het precies in zit, zo herkende ik het bij de eerste posts van dinges al.
zaterdag 10 december 2016 om 00:44
quote:ZombieQueen schreef op 10 december 2016 @ 00:42:
[...]
Ja, hier wordt nabesproken over topics ja. Een F1 nabespreking is toch iets anders... Want dat gewauwel over de F1 van jullie heeft helemaal niks met een napraten over topics te maken. Irish heeft een prachtog F1 topic, het is zo zonde dat haar pareltje niet wordt gebruiktmOh, dus jij bepaalt nou dat we het niet over de F1 mogen hier. Mag TWD wel?
[...]
Ja, hier wordt nabesproken over topics ja. Een F1 nabespreking is toch iets anders... Want dat gewauwel over de F1 van jullie heeft helemaal niks met een napraten over topics te maken. Irish heeft een prachtog F1 topic, het is zo zonde dat haar pareltje niet wordt gebruiktmOh, dus jij bepaalt nou dat we het niet over de F1 mogen hier. Mag TWD wel?