Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 december 2016 om 00:48
zaterdag 10 december 2016 om 00:48
quote:Knuffelheks schreef op 10 december 2016 @ 00:44:
[...]
Overmatig.
Sociaal glas heb ik geen probleem mee, een keertje doorzakken ook niet.
Zoveel drinken dat je erdoor veranderd wel.
Maar ik herken het meteen, kan niet uitleggen waar het precies in zit, zo herkende ik het bij de eerste posts van dinges al.Ik begrijp je.
[...]
Overmatig.
Sociaal glas heb ik geen probleem mee, een keertje doorzakken ook niet.
Zoveel drinken dat je erdoor veranderd wel.
Maar ik herken het meteen, kan niet uitleggen waar het precies in zit, zo herkende ik het bij de eerste posts van dinges al.Ik begrijp je.
zaterdag 10 december 2016 om 00:53
quote:_alice_ schreef op 10 december 2016 @ 00:50:
IC je zuigt behoorlijk en dat weet je.
Nee hoor, jullie begonnen te zeuren over dat ik en Missie het hadden over de F1. Jullie hadden het over een of ander vaag (waarschijnlijk nep topic) met alcoholabuse en weet ik veel wat. Het is toch napraat? Dat gaat toch over alle topics?
Waarom mag jullie topic wel en F1 topic niet?
IC je zuigt behoorlijk en dat weet je.
Nee hoor, jullie begonnen te zeuren over dat ik en Missie het hadden over de F1. Jullie hadden het over een of ander vaag (waarschijnlijk nep topic) met alcoholabuse en weet ik veel wat. Het is toch napraat? Dat gaat toch over alle topics?
Waarom mag jullie topic wel en F1 topic niet?
zaterdag 10 december 2016 om 00:53
zaterdag 10 december 2016 om 00:57
quote:Jonari schreef op 10 december 2016 @ 00:53:
[...]
Er is niks zinnigs aan de F1. Fijn als mensen het leuk vinden maar de zin ervan ontgaat mij totaal.
Milieuvervuilend en geldverslindend maar dat is een andere discussie.Dat is inderdaad een hele andere discussie, als het je dwars zit, open je er maar een anti-F1 topic over. Hier in de napraat mag het lijkt me zo.
[...]
Er is niks zinnigs aan de F1. Fijn als mensen het leuk vinden maar de zin ervan ontgaat mij totaal.
Milieuvervuilend en geldverslindend maar dat is een andere discussie.Dat is inderdaad een hele andere discussie, als het je dwars zit, open je er maar een anti-F1 topic over. Hier in de napraat mag het lijkt me zo.
zaterdag 10 december 2016 om 01:01
quote:_alice_ schreef op 10 december 2016 @ 00:59:
Verschrikkelijk zeg, ik haak af, zo geen zin in.
Laat gaan. Ze hebben het verschil niet door tussen een echt topic waar ze het over hun passie kunnen hebben en napraat waar over verschillende zaken wordt gepraat.
Ik ga hier ook niet kletsen over het Thailandtopic waar ik veel zit. Want wie boeit dat hier.
Maar dat zien ze kennelijk niet.
Verschrikkelijk zeg, ik haak af, zo geen zin in.
Laat gaan. Ze hebben het verschil niet door tussen een echt topic waar ze het over hun passie kunnen hebben en napraat waar over verschillende zaken wordt gepraat.
Ik ga hier ook niet kletsen over het Thailandtopic waar ik veel zit. Want wie boeit dat hier.
Maar dat zien ze kennelijk niet.
zaterdag 10 december 2016 om 01:06
quote:yasmijn schreef op 10 december 2016 @ 01:01:
[...]
Maar dat zien ze kennelijk niet.Ik zie eerlijk gezegd nog steeds niet in wat roddelen/vervelend praten over andere forummers nou precies toevoegt. Want dat is wat vaak (niet nu) gebeurd hier in het napraattopic. Wat voegt dat toe dan?
[...]
Maar dat zien ze kennelijk niet.Ik zie eerlijk gezegd nog steeds niet in wat roddelen/vervelend praten over andere forummers nou precies toevoegt. Want dat is wat vaak (niet nu) gebeurd hier in het napraattopic. Wat voegt dat toe dan?