Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 december 2016 om 19:21
quote:Maccaron schreef op 15 december 2016 @ 19:18:
[...]
welke badjas?http://www.viva.nl/bloggers/de-badjas-op-mijn-tieten/
[...]
welke badjas?http://www.viva.nl/bloggers/de-badjas-op-mijn-tieten/
donderdag 15 december 2016 om 19:22
quote:yasmijn schreef op 15 december 2016 @ 19:17:
Ze hebben nog steeds het bizarre idee dat de forummers de doelgroep zijn.
Stil nou!
Als ze er achter komen is de trollenverzamelplaats voor smeuïge inspiratie voor het blad het forum weg.
Ze hebben nog steeds het bizarre idee dat de forummers de doelgroep zijn.
Stil nou!
Als ze er achter komen is de trollenverzamelplaats voor smeuïge inspiratie voor het blad het forum weg.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 15 december 2016 om 19:30
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 december 2016 @ 19:21:
[...]
http://www.viva.nl/bloggers/de-badjas-op-mijn-tieten/
vre....se...lijk.....
[...]
vre....se...lijk.....
donderdag 15 december 2016 om 19:32
quote:Kootsies schreef op 15 december 2016 @ 19:03:
Jeetje, dus als ik het goed begrijp zijn die kut lul-tekeningetjes onderaan representatief voor het merk Viva?
Ik zie die dingen dus echt nooit. En ik kom hier bijna dagelijks. Wat doen jullie daar allemaal onderaan de pagina? Die onderkant heb je voor een optimale forumervaring toch helemaal niet nodig?
Jeetje, dus als ik het goed begrijp zijn die kut lul-tekeningetjes onderaan representatief voor het merk Viva?
Ik zie die dingen dus echt nooit. En ik kom hier bijna dagelijks. Wat doen jullie daar allemaal onderaan de pagina? Die onderkant heb je voor een optimale forumervaring toch helemaal niet nodig?
donderdag 15 december 2016 om 19:36
donderdag 15 december 2016 om 19:37
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 december 2016 @ 19:21:
[...]
Sorry, ik kon echt niet door lezen. Iewwwwwwwwwwww
[...]
Sorry, ik kon echt niet door lezen. Iewwwwwwwwwwww
donderdag 15 december 2016 om 19:37
quote:yasmijn schreef op 15 december 2016 @ 19:32:
[...]
Ze denken dat we tussen de 18 en 30 zijn
De meesten zijn 40 jaar en ouder
Als ik elke 50-er of bijna 50-er hier een cent moet geven sta ik vet in het rood Dat weten ze echt wel hoor. Ze proberen de jongeren juist te lokken met die plaatjes. Net of de jongeren gek zijn of zo.
[...]
Ze denken dat we tussen de 18 en 30 zijn
De meesten zijn 40 jaar en ouder
Als ik elke 50-er of bijna 50-er hier een cent moet geven sta ik vet in het rood Dat weten ze echt wel hoor. Ze proberen de jongeren juist te lokken met die plaatjes. Net of de jongeren gek zijn of zo.
donderdag 15 december 2016 om 19:38
donderdag 15 december 2016 om 19:40
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 december 2016 @ 19:37:
[...]
Dat weten ze echt wel hoor. Ze proberen de jongeren juist te lokken met die plaatjes. Net of de jongeren gek zijn of zo.Hahahahahha. Nee joh, ze hebben tegenwoordig internet, ze kunnen nu echt bijna reaal kijken online. Echt kutten en piemel. Niet zulke lelijke achter-pogingen soort tekeningen.
[...]
Dat weten ze echt wel hoor. Ze proberen de jongeren juist te lokken met die plaatjes. Net of de jongeren gek zijn of zo.Hahahahahha. Nee joh, ze hebben tegenwoordig internet, ze kunnen nu echt bijna reaal kijken online. Echt kutten en piemel. Niet zulke lelijke achter-pogingen soort tekeningen.
donderdag 15 december 2016 om 19:41
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 december 2016 @ 19:37:
[...]
Dat weten ze echt wel hoor. Ze proberen de jongeren juist te lokken met die plaatjes. Net of de jongeren gek zijn of zo.
De jongeren in mijn omgeving gieren het uit als ze horen dat ik hier zit. En vooral zo lang
Kansloos zeggen ze
Nu de mods dat troltopic over die vriend met een andere kleur laten staan en er weer racistische uitlatingen gedaan worden, er is alweer gegumd, denk ik; doen ze het er om? Om de vele reacties?
[...]
Dat weten ze echt wel hoor. Ze proberen de jongeren juist te lokken met die plaatjes. Net of de jongeren gek zijn of zo.
De jongeren in mijn omgeving gieren het uit als ze horen dat ik hier zit. En vooral zo lang
Kansloos zeggen ze
Nu de mods dat troltopic over die vriend met een andere kleur laten staan en er weer racistische uitlatingen gedaan worden, er is alweer gegumd, denk ik; doen ze het er om? Om de vele reacties?
donderdag 15 december 2016 om 19:42
quote:Ikhierhuh schreef op 15 december 2016 @ 19:40:
[...]
Hahahahahha. Nee joh, ze hebben tegenwoordig internet, ze kunnen nu echt bijna reaal kijken online. Echt kutten en piemel. Niet zulke lelijke achter-pogingen soort tekeningen.
Nou ja daarom.
Wat ze er hooguit mee vangen is vieze mannetjes. Nou hoera.
[...]
Hahahahahha. Nee joh, ze hebben tegenwoordig internet, ze kunnen nu echt bijna reaal kijken online. Echt kutten en piemel. Niet zulke lelijke achter-pogingen soort tekeningen.
Nou ja daarom.
Wat ze er hooguit mee vangen is vieze mannetjes. Nou hoera.
donderdag 15 december 2016 om 19:43
quote:MarindaH schreef op 15 december 2016 @ 19:32:
[...]
Ik zie die dingen dus echt nooit. En ik kom hier bijna dagelijks. Wat doen jullie daar allemaal onderaan de pagina? Die onderkant heb je voor een optimale forumervaring toch helemaal niet nodig? Als je bv het knopje "ga naar beneden" gebruikt zie je ze, en mijn scrollvinger is een beetje spastisch, zo kom ik daar terecht.
[...]
Ik zie die dingen dus echt nooit. En ik kom hier bijna dagelijks. Wat doen jullie daar allemaal onderaan de pagina? Die onderkant heb je voor een optimale forumervaring toch helemaal niet nodig? Als je bv het knopje "ga naar beneden" gebruikt zie je ze, en mijn scrollvinger is een beetje spastisch, zo kom ik daar terecht.