Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zielig hoe iemand zover kan gaan voor aandacht.

Iemand nog iets leuks te vertellen?
Wat ik al zei, fashionvictim is terug!
quote:Het-groepje schreef op 07 januari 2017 @ 18:34:

Wat ik al zei, fashionvictim is terug!Waar dan?
.
ladi-dadi fucking everybody..
quote:Philae2 schreef op 07 januari 2017 @ 18:31:

Zielig hoe iemand zover kan gaan voor aandacht.

Nou ik had het pas met Charlotte over de heerlijke clementines van de lidl.

Helaas zijn die nu niet meer zo lekker, maar nu zijn de handsinaasappels zo heerlijk daar . Misschien een tip?
quote:BridgetteDubois schreef op 07 januari 2017 @ 18:35:

[...]

Helaas zijn die nu niet meer zo lekker, maar nu zijn de handsinaasappels zo heerlijk daar . Misschien een tip?Hier zit ook een lidl. Misschien maar eens kijken of de sinaasappels daar ook lekker zijn.
Nouja als die aandacht en de seks hem ervan weerhouden aan de coke te gaan, is het mss nog ergens goed voor. Maar heb zo'n medelijden met dochter en straks die baby

Hier niks spannends, en voor wie zich verveelt: op Uitzendinggemist toneelstuk De gelaarsde Poes gaan kijken. Supergrappig weer dat RO theater.

Wat ik al zei, fashionvictim is terug!Waar is ze?
quote:Grobbekuiken schreef op 07 januari 2017 @ 17:28:

[...]

Nou hè! Ruim over de 200 hoorde ik.Al meer dan 300!

Wat ik al zei, fashionvictim is terug!Ex maakt mijn leven tot een hel oid. Amand is er ook. Pjk. Net een verjaardag met oude vertrouwde familieleden.
.
ladi-dadi fucking everybody..
quote:Philae2 schreef op 07 januari 2017 @ 18:31:

Ik heb een nieuwe voer+waterbak voor mn kat gekocht. En die waterbak daar moet je een willekeurige plastic fles ondersteboven instoppen, en nu heb ik een lege pellegrinofles genomen zodat het lijkt alsof ik mijn kat mineraalwater te drinken geef.

Ik vond het zelf een enorme giller wel.
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 januari 2017 @ 18:38:

[...]

Ik heb een nieuwe voer+waterbak voor mn kat gekocht. En die waterbak daar moet je een willekeurige plastic fles ondersteboven instoppen, en nu heb ik een lege pellegrinofles genomen zodat het lijkt alsof ik mijn kat mineraalwater te drinken geef.

Ik vond het zelf een enorme giller wel.

Ooh die had ik ook, maar bij mij liep al het water er in een keer uit

Daarna heb ik het dus bij een simpele drinkbak gehouden.
quote:Het-groepje schreef op 07 januari 2017 @ 18:38:

[...]

Ex maakt mijn leven tot een hel oid. Amand is er ook. Pjk. Net een verjaardag met oude vertrouwde familieleden.Ik heb haar gemist. Ik vind fashion lekker recht voor haar raap. Kan dat erg waarderen. Yass girl.
quote:Philae2 schreef op 07 januari 2017 @ 18:39:

[...]

Ooh die had ik ook, maar bij mij liep al het water er in een keer uit

Daarna heb ik het dus bij een simpele drinkbak gehouden.

Oh wat raar! Hier gaat t wel goed. Met de vorige waterbak had ik het ook weleens, dat t reservoir teveel leegliep.

Ik heb ook allemaal nieuwe speeltjes gekocht, want ze (of eigenlijk ik) had een beetje last van verveling/speelagressie

Nou t is feest hoor hier, die heeft straks geen energie meer over om mij te grazen te nemen
Best lollig, PJK die zegt dat iets uit de tijd is
quote:Star schreef op 07 januari 2017 @ 18:51:

Best lollig, PJK die zegt dat iets uit de tijd is

Welke tijd zou ze dan bedoelen

Best lollig, PJK die zegt dat iets uit de tijd is Oh haha serieus? Geen idee welk topic. Mag ik dat vragen hier?

Best lollig, PJK die zegt dat iets uit de tijd is Dat las ik
quote:Mawieke schreef op 07 januari 2017 @ 18:53:

[...]

Oh haha serieus? Geen idee welk topic. Mag ik dat vragen hier?pejeka in "Ex man manipuleert mij en verpest m&#039..."

Best lollig, PJK die zegt dat iets uit de tijd is Ze heeft het over wollen onderbroeken?
quote:Star schreef op 07 januari 2017 @ 18:54:

[...]

pejeka in "Ex man manipuleert mij en verpest m&#039..."Ah! Maar dat is gerelateerd aan zijn stokpaardje: domme vrouwen die domme dingen doen en dan zo dom zijn om hun man van narcisme te beschuldigen, wat natuurlijk altijd onterecht is, want de man is juist altijd het slachtoffer. Gezien het feit dat partneralimentatie in veel gevallen nog van man naar vrouw gaat verbaast me dit opportunistische moderne denken niet....
quote:Het-groepje schreef op 07 januari 2017 @ 18:38:

[...]

Ex maakt mijn leven tot een hel oid. Amand is er ook. Pjk. Net een verjaardag met oude vertrouwde familieleden.Dat je ook al gewoon weet wat ze gaan zeggen, maar dat het niet erg is, omdat uiteindelijk iedereen de gevulde eieren van Tante Jannie het allerlekkerste vindt.
Och dat gratis geld. Ooit met hem stevig in discussie daarover geweest, leverde hem uiteindelijk een ban op.
quote:BridgetteDubois schreef op 07 januari 2017 @ 18:35:

[...]

Helaas zijn die nu niet meer zo lekker, maar nu zijn de handsinaasappels zo heerlijk daar . Misschien een tip?Ja jammer he dat ze niet meer zo lekker zijn het is altijd afkicken begin januari.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven