Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 januari 2017 om 21:38
quote:S-Meds schreef op 07 januari 2017 @ 21:31:
BGB heb jij de adblocker er al afgehaald (moet van de mots) maar zo niet: doen. Je ziet naast getekende portretten van vagijnen van bekende forummers nu ook 6 recepten voor wraps!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn dat de doosjes van Yasmijn, PJK, BGB en Amand?
Had ik helemaal niet door joh@
BGB heb jij de adblocker er al afgehaald (moet van de mots) maar zo niet: doen. Je ziet naast getekende portretten van vagijnen van bekende forummers nu ook 6 recepten voor wraps!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn dat de doosjes van Yasmijn, PJK, BGB en Amand?
Had ik helemaal niet door joh@
zaterdag 7 januari 2017 om 21:41
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 07 januari 2017 @ 20:31:
[...]
Heb je een linkje van die waterbak? Mijn kat weet overal een smeerbende van te maken. Zelfs de drinkfontein werkt niet.
Misschien is dit een optie.Deze is het
http://www.zooplus.nl/sho ... oerautomaten/andere/66313
[...]
Heb je een linkje van die waterbak? Mijn kat weet overal een smeerbende van te maken. Zelfs de drinkfontein werkt niet.
Misschien is dit een optie.Deze is het
http://www.zooplus.nl/sho ... oerautomaten/andere/66313
zaterdag 7 januari 2017 om 21:41
quote:Wonderfilled schreef op 07 januari 2017 @ 21:35:
[...]
Heb jij al bedankt voor je legging?
Je krijgt iets van het universum en het wordt weer zo vanzelfsprekend geaccepteerd, alsof je er recht op hebt.
Vind ik echt een beetje.. ondankbaar overkomen.
Sorry maar het stoort me al een paar dagen.heb je iets gestuurd? de postbode is sinds oud en nieuw spoorloos hier
[...]
Heb jij al bedankt voor je legging?
Je krijgt iets van het universum en het wordt weer zo vanzelfsprekend geaccepteerd, alsof je er recht op hebt.
Vind ik echt een beetje.. ondankbaar overkomen.
Sorry maar het stoort me al een paar dagen.heb je iets gestuurd? de postbode is sinds oud en nieuw spoorloos hier
zaterdag 7 januari 2017 om 22:02
zaterdag 7 januari 2017 om 22:40
quote:yasmijn schreef op 07 januari 2017 @ 22:13:
Echt, dat stokpaardje van die man
Alimentatie gratis geld noemen. Het is bij wet geregeld en je weet het voor je 'ja' zegt, dat het kan gaan gebeuren.
Toeslagen is ook gratis geld. Alle belastingvoordelen ivm scheiding zijn gratis geld, tenzij hij het zelf krijgt.
Grappig in dat topic is pjk. Die is het niet eens met alimentatie, maar heeft er wel voor getekend
Echt, dat stokpaardje van die man
Alimentatie gratis geld noemen. Het is bij wet geregeld en je weet het voor je 'ja' zegt, dat het kan gaan gebeuren.
Toeslagen is ook gratis geld. Alle belastingvoordelen ivm scheiding zijn gratis geld, tenzij hij het zelf krijgt.
Grappig in dat topic is pjk. Die is het niet eens met alimentatie, maar heeft er wel voor getekend