Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 2 februari 2017 om 17:42
donderdag 2 februari 2017 om 17:43
donderdag 2 februari 2017 om 17:48
Prima, een TO die van repliek dient. Gedecideerd, netjes doch vastbesloten ongevraagde adviezen afkeurt.
't Komt d'r wel duur te staan natuurlijk ......
't Komt d'r wel duur te staan natuurlijk ......
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 2 februari 2017 om 18:06
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 februari 2017 @ 16:45:
[...]
Lach maar. Ik heb een heuuul zwaar leven hoor! En de vader van de 9de die vandaag geboren moet worden is er vandoor met een 16-jarig huppeltrutje. Ga er maar voor staan! Ik denk dat ik maar een bedeltopic ga openen.
[...]
Lach maar. Ik heb een heuuul zwaar leven hoor! En de vader van de 9de die vandaag geboren moet worden is er vandoor met een 16-jarig huppeltrutje. Ga er maar voor staan! Ik denk dat ik maar een bedeltopic ga openen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 2 februari 2017 om 18:08
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2017 @ 18:06:
[...]
Lach maar. Ik heb een heuuul zwaar leven hoor! En de vader van de 9de die vandaag geboren moet worden is er vandoor met een 16-jarig huppeltrutje. Ga er maar voor staan! Ik denk dat ik maar een bedeltopic ga openen.Hij is 17? Bedeltopic? Gaan ze trouwen?
[...]
Lach maar. Ik heb een heuuul zwaar leven hoor! En de vader van de 9de die vandaag geboren moet worden is er vandoor met een 16-jarig huppeltrutje. Ga er maar voor staan! Ik denk dat ik maar een bedeltopic ga openen.Hij is 17? Bedeltopic? Gaan ze trouwen?
donderdag 2 februari 2017 om 18:17
donderdag 2 februari 2017 om 19:19
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 18:17:
[...]
O niet gezien, die andere.
Ik vind een poster aan je muur zo 14 jaar. Spaar dan door voor iets moois.
Eensch.
Het mag niks kosten. Wel ooit in een topic roepen dat er genoeg geld was om iets te kopen, maar na deze vragen en plaatjes is dat weer erg relatief.
Iedereen eensgezind dat die vitrinekast eruit moet
[...]
O niet gezien, die andere.
Ik vind een poster aan je muur zo 14 jaar. Spaar dan door voor iets moois.
Eensch.
Het mag niks kosten. Wel ooit in een topic roepen dat er genoeg geld was om iets te kopen, maar na deze vragen en plaatjes is dat weer erg relatief.
Iedereen eensgezind dat die vitrinekast eruit moet
donderdag 2 februari 2017 om 19:22
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 februari 2017 @ 19:19:
[...]
Eensch.
Iedereen eensgezind dat die vitrinekast eruit moet Ik moet lachen om je. Je bent wel volhardend
[...]
Eensch.
Iedereen eensgezind dat die vitrinekast eruit moet Ik moet lachen om je. Je bent wel volhardend
donderdag 2 februari 2017 om 19:22
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 februari 2017 @ 19:19:
[...]
Eensch.
Iedereen eensgezind dat die vitrinekast eruit moet Ik heb niet heel erg het gevoel dat het niets mag kosten. Maar een gebrek aan inzicht/besef dat je ook kan sparen voor iets wat echt mooi is en er dan jaren van kan genieten. Het moet 'nu' het perfecte plaatje van 'nu' zijn. {Ik formuleer het niet goed, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel}
[...]
Eensch.
Iedereen eensgezind dat die vitrinekast eruit moet Ik heb niet heel erg het gevoel dat het niets mag kosten. Maar een gebrek aan inzicht/besef dat je ook kan sparen voor iets wat echt mooi is en er dan jaren van kan genieten. Het moet 'nu' het perfecte plaatje van 'nu' zijn. {Ik formuleer het niet goed, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel}
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 2 februari 2017 om 19:29
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2017 @ 19:22:
[...]
Ik heb niet heel erg het gevoel dat het niets mag kosten. Maar een gebrek aan inzicht/besef dat je ook kan sparen voor iets wat echt mooi is en er dan jaren van kan genieten. Het moet 'nu' het perfecte plaatje van 'nu' zijn. {Ik formuleer het niet goed, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel}Impulsief bedoel je.
[...]
Ik heb niet heel erg het gevoel dat het niets mag kosten. Maar een gebrek aan inzicht/besef dat je ook kan sparen voor iets wat echt mooi is en er dan jaren van kan genieten. Het moet 'nu' het perfecte plaatje van 'nu' zijn. {Ik formuleer het niet goed, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel}Impulsief bedoel je.
donderdag 2 februari 2017 om 19:30
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2017 @ 19:22:
[...]
Ik heb niet heel erg het gevoel dat het niets mag kosten. Maar een gebrek aan inzicht/besef dat je ook kan sparen voor iets wat echt mooi is en er dan jaren van kan genieten. Het moet 'nu' het perfecte plaatje van 'nu' zijn. {Ik formuleer het niet goed, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel}Zij heeft een totaal ander beeld bij mooi dat jij, ik en nog wat mensen hier.
[...]
Ik heb niet heel erg het gevoel dat het niets mag kosten. Maar een gebrek aan inzicht/besef dat je ook kan sparen voor iets wat echt mooi is en er dan jaren van kan genieten. Het moet 'nu' het perfecte plaatje van 'nu' zijn. {Ik formuleer het niet goed, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel}Zij heeft een totaal ander beeld bij mooi dat jij, ik en nog wat mensen hier.
donderdag 2 februari 2017 om 19:37
quote:Star schreef op 02 februari 2017 @ 19:22:
[...]
Ik moet lachen om je. Je bent wel volhardend
Op foto's zie je vaak snel wat er niet klopt. Hier in huis ook. Ben hier ook nog niet happy, we zijn van de zomer hier komen wonen, het meubilair is neergezet toen ik op vakantie was. Daarna is er wel nieuw spul gekomen, maar ik heb niets echt ingericht. Het was dozen uitpakken, klaar. Lastig is ook dat man andere smaak heeft (zwart leer brrrr). Al komt hij me wel tegenoet.
Was er ook moe van. Vierde verhuizing in vijf jaar. Afgelopen jaar twee huizen verkoopklaar maken en 1 voor onszelf opknappen en toen heel snel erna zwanger. Het huis is gelukkig gezellig van zichzelf.
Ik zal wel nesteldrang krijgen. Daar vertrouw ik maar op.
Die lamp boven de eethoek hangt hier bij mijn prepuber
[...]
Ik moet lachen om je. Je bent wel volhardend
Op foto's zie je vaak snel wat er niet klopt. Hier in huis ook. Ben hier ook nog niet happy, we zijn van de zomer hier komen wonen, het meubilair is neergezet toen ik op vakantie was. Daarna is er wel nieuw spul gekomen, maar ik heb niets echt ingericht. Het was dozen uitpakken, klaar. Lastig is ook dat man andere smaak heeft (zwart leer brrrr). Al komt hij me wel tegenoet.
Was er ook moe van. Vierde verhuizing in vijf jaar. Afgelopen jaar twee huizen verkoopklaar maken en 1 voor onszelf opknappen en toen heel snel erna zwanger. Het huis is gelukkig gezellig van zichzelf.
Ik zal wel nesteldrang krijgen. Daar vertrouw ik maar op.
Die lamp boven de eethoek hangt hier bij mijn prepuber
donderdag 2 februari 2017 om 19:38