Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 4 februari 2017 om 01:33
quote:Dana schreef op 04 februari 2017 @ 01:23:
[...]
Mens, een uur geleden of zo nog. Hier, in dit topic. Tjongejongejonge.
Waar dan? Ik zeg idd dat mensen mijn linkjes vaak niet aanklikken, dat weet ik toch. Dat weet ik allang en dat is ook logisch.
Ik hoop, dat ze het soms wel doen (tevergeefs vaak) omdat ik vaak (niet altijd, ik post ook makkelijk gewoon een smakelijk nummer) een muzieknummer post met een bedoeling erachter.
Maar volgens mij denken vele napraters erg onterecht dat ik een vreselijke muzieksmaak heb. En dat is niet zo.
Oh ik hoor m'n dochter thuiskomen, slingers!!!
[...]
Mens, een uur geleden of zo nog. Hier, in dit topic. Tjongejongejonge.
Waar dan? Ik zeg idd dat mensen mijn linkjes vaak niet aanklikken, dat weet ik toch. Dat weet ik allang en dat is ook logisch.
Ik hoop, dat ze het soms wel doen (tevergeefs vaak) omdat ik vaak (niet altijd, ik post ook makkelijk gewoon een smakelijk nummer) een muzieknummer post met een bedoeling erachter.
Maar volgens mij denken vele napraters erg onterecht dat ik een vreselijke muzieksmaak heb. En dat is niet zo.
zaterdag 4 februari 2017 om 01:33
quote:doornroosje9 schreef op 04 februari 2017 @ 01:28:
Rosa!
https://www.youtube.com/watch?v=VkAfHJfavGI die is het niet, maar ik heb wel de goeie serie gevonden nu
https://www.youtube.com/watch?v=WcADcdCRA4o
Rosa!
https://www.youtube.com/watch?v=VkAfHJfavGI die is het niet, maar ik heb wel de goeie serie gevonden nu
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 4 februari 2017 om 01:35
quote:rosanna08 schreef op 04 februari 2017 @ 01:33:
[...]
die is het niet, maar ik heb wel de goeie serie gevonden nu
Aha!
Ik ken de serie niet, maar dat lied komt mij wel bekend voor.
[...]
die is het niet, maar ik heb wel de goeie serie gevonden nu
Aha!
Ik ken de serie niet, maar dat lied komt mij wel bekend voor.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 4 februari 2017 om 01:38
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 01:33:
[...]
Oh ik hoor m'n dochter thuiskomen, slingers!!!Je had het erover dat je linkjes niet aangeklikt waren en dat we iets moesten leren over systematisch negeren, weet ik veel, dat het geen oplossing was of zo. Maar goed. Klaar met het wekelijkse oeverloze gezeur. Heel fijn voor je dochter dat je thuis wel de slingers op kunt hangen; het leven is een feestje en zo, dus geniet ervan.
[...]
Oh ik hoor m'n dochter thuiskomen, slingers!!!Je had het erover dat je linkjes niet aangeklikt waren en dat we iets moesten leren over systematisch negeren, weet ik veel, dat het geen oplossing was of zo. Maar goed. Klaar met het wekelijkse oeverloze gezeur. Heel fijn voor je dochter dat je thuis wel de slingers op kunt hangen; het leven is een feestje en zo, dus geniet ervan.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 4 februari 2017 om 01:41
zaterdag 4 februari 2017 om 01:47
quote:doornroosje9 schreef op 04 februari 2017 @ 01:29:
[...]
Ik klik ze vrijwel allemaal aan. Als ik meelees tenminste. Ik vind muziek op de achtergrond wel gezellig en sommige nummers zijn echt goed.
Nou kijk aan. Maar jij leest mij ook anders dan sommigen hier denk ik.
Ik vraag me altijd af waarom mensen mij zo wantrouwen, niet aardig vinden. Of wat is het eigenlijk?
Ik hou van Prince, van The Walking Dead, van muziek, van de F1. Ik post ongevaarlijke muzieklinkjes.
En ik hou niet van een dubbele moraal. Daar is toch niks mis mee?
Maar ik pas voor meute-gedrag. En dat wordt me soms niet in dank afgenomen, of iig zo voelt het vaak.
Ik kan het mis hebben natuurlijk.
Oh, en van Wie is de Mol.
[...]
Ik klik ze vrijwel allemaal aan. Als ik meelees tenminste. Ik vind muziek op de achtergrond wel gezellig en sommige nummers zijn echt goed.
Nou kijk aan. Maar jij leest mij ook anders dan sommigen hier denk ik.
Ik vraag me altijd af waarom mensen mij zo wantrouwen, niet aardig vinden. Of wat is het eigenlijk?
Ik hou van Prince, van The Walking Dead, van muziek, van de F1. Ik post ongevaarlijke muzieklinkjes.
En ik hou niet van een dubbele moraal. Daar is toch niks mis mee?
Maar ik pas voor meute-gedrag. En dat wordt me soms niet in dank afgenomen, of iig zo voelt het vaak.
Ik kan het mis hebben natuurlijk.
Oh, en van Wie is de Mol.
zaterdag 4 februari 2017 om 09:58
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 01:13:
[...]
Nee Enn. Ik doe niet mee. Dat is dus precies wat me stoort.
Als ik meedoe met jullie humor ben ik okay. Als ik laat blijken dat ik jullie humor niet altijd okay vind ben ik ineens the bad person.
Ik kreeg die opmerking ooit van Kia volgens mij. "Je doet zo leuk mee nu".
Ugggggh. Kots.
Laat me nou maar gewoon IrishCassidy zijn die het heel vaak niet met jullie eens is en jullie daar op blijft wijzen.
Als ik het wel leuk vind merk je dat vanzelf wel.
Misschien is het handiger als je er op wijst, dat je dat op het moment doet dat het gebeurt?
Of, als je dan niet op het forum bent, maar terug leest, dan verwijst naar specifieke postings?
[...]
Nee Enn. Ik doe niet mee. Dat is dus precies wat me stoort.
Als ik meedoe met jullie humor ben ik okay. Als ik laat blijken dat ik jullie humor niet altijd okay vind ben ik ineens the bad person.
Ik kreeg die opmerking ooit van Kia volgens mij. "Je doet zo leuk mee nu".
Ugggggh. Kots.
Laat me nou maar gewoon IrishCassidy zijn die het heel vaak niet met jullie eens is en jullie daar op blijft wijzen.
Als ik het wel leuk vind merk je dat vanzelf wel.
Misschien is het handiger als je er op wijst, dat je dat op het moment doet dat het gebeurt?
Of, als je dan niet op het forum bent, maar terug leest, dan verwijst naar specifieke postings?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 4 februari 2017 om 10:04
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 01:33:
[...]
Gefeliciteerd!!! Fijne dag.
Als jij een muzieklink plaatst, ken je het nummer incl. lyrics.
Ik niet. Als ik alles van iedereen zou aanklikken, beluisteren, lyrics lezen en dan ook nog commentaar geven op de bedoeling waarmee het geplaatst is, ben ik drie weken verder.
https://youtu.be/BKYJMOA_u1s
Happy birthday voor je dochter.
[...]
Gefeliciteerd!!! Fijne dag.
Als jij een muzieklink plaatst, ken je het nummer incl. lyrics.
Ik niet. Als ik alles van iedereen zou aanklikken, beluisteren, lyrics lezen en dan ook nog commentaar geven op de bedoeling waarmee het geplaatst is, ben ik drie weken verder.
https://youtu.be/BKYJMOA_u1s
Happy birthday voor je dochter.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)