Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Maar ik ga nu wel te bedde!

Slaap zacht allemaal, het was gezellig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 04 februari 2017 @ 01:30:

Sandokan was dus de voorloper van de hardcore.

Weer een illusie armer.

Waar het VF toch goed voor is. Sandokan wordt vast retro nu Meds hem zo promoot.
Slaap lekker Enn.

ik snap ineens die wijde broeken
Trusten Enn.
Life is short. Eat dessert first.
ik denk dat het nog lang onrustig zal zijn in de huizen van de viva vrouwen deze nacht
quote:Dana schreef op 04 februari 2017 @ 01:23:

[...]

Mens, een uur geleden of zo nog. Hier, in dit topic. Tjongejongejonge.

Waar dan? Ik zeg idd dat mensen mijn linkjes vaak niet aanklikken, dat weet ik toch. Dat weet ik allang en dat is ook logisch.

Ik hoop, dat ze het soms wel doen (tevergeefs vaak) omdat ik vaak (niet altijd, ik post ook makkelijk gewoon een smakelijk nummer) een muzieknummer post met een bedoeling erachter.

Maar volgens mij denken vele napraters erg onterecht dat ik een vreselijke muzieksmaak heb. En dat is niet zo.

Oh ik hoor m'n dochter thuiskomen, slingers!!!
quote:doornroosje9 schreef op 04 februari 2017 @ 01:28:

Rosa!

https://www.youtube.com/watch?v=VkAfHJfavGI die is het niet, maar ik heb wel de goeie serie gevonden nu

https://www.youtube.com/watch?v=WcADcdCRA4o
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:S-Meds schreef op 04 februari 2017 @ 01:32:

ik denk dat het nog lang onrustig zal zijn in de huizen van de viva vrouwen deze nachtJa. En dan is mijn Sandogeenhaar er ook nog eens niet.
quote:rosanna08 schreef op 04 februari 2017 @ 01:33:

[...]

die is het niet, maar ik heb wel de goeie serie gevonden nu

https://www.youtube.com/watch?v=WcADcdCRA4o

Aha!

Ik ken de serie niet, maar dat lied komt mij wel bekend voor.
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 01:33:

[...]

Waar dan? Ik zeg idd dat mensen mijn linkjes vaak niet aanklikken, dat weet ik toch. Dat weet ik allang en dat is ook logisch.

Ik hoop, dat ze het soms wel doen (tevergeefs vaak) omdat ik vaak (niet altijd, ik post ook makkelijk gewoon een smakelijk nummer) een muzieknummer post met een bedoeling erachter.

Maar volgens mij denken vele napraters erg onterecht dat ik een vreselijke muzieksmaak heb. En dat is niet zo.

Oh ik hoor m'n dochter thuiskomen, slingers!!!Je had het erover dat je linkjes niet aangeklikt waren en dat we iets moesten leren over systematisch negeren, weet ik veel, dat het geen oplossing was of zo. Maar goed. Klaar met het wekelijkse oeverloze gezeur. Heel fijn voor je dochter dat je thuis wel de slingers op kunt hangen; het leven is een feestje en zo, dus geniet ervan.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

ik denk dat het nog lang onrustig zal zijn in de huizen van de viva vrouwen deze nacht
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Ik heb mijn man al een doek om z'n hoofd geknoopt. Nou moet hij alleen nog even oefenen op zijn zwoele blik.

Trusten dames, was gezellig.
Trusten Jo, ik ga ook.

Slaap lekker iedereen.
quote:doornroosje9 schreef op 04 februari 2017 @ 01:29:

[...]

Ik klik ze vrijwel allemaal aan. Als ik meelees tenminste. Ik vind muziek op de achtergrond wel gezellig en sommige nummers zijn echt goed.

Nou kijk aan. Maar jij leest mij ook anders dan sommigen hier denk ik.

Ik vraag me altijd af waarom mensen mij zo wantrouwen, niet aardig vinden. Of wat is het eigenlijk?

Ik hou van Prince, van The Walking Dead, van muziek, van de F1. Ik post ongevaarlijke muzieklinkjes.

En ik hou niet van een dubbele moraal. Daar is toch niks mis mee?

Maar ik pas voor meute-gedrag. En dat wordt me soms niet in dank afgenomen, of iig zo voelt het vaak.

Ik kan het mis hebben natuurlijk.

Oh, en van Wie is de Mol.
Je hebt het mis.

Truste dames. Ik heb heerlijk gelachen vanavond
Slaap lekker dames
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

ik denk dat het nog lang onrustig zal zijn in de huizen van de viva vrouwen deze nachtMooie man hoor die Sandokan, maar intrigerend. Neuh. Script hè. Niet eigen.
quote:Phaedra__ schreef op 04 februari 2017 @ 01:48:

Je hebt het mis.

Truste dames. Ik heb heerlijk gelachen vanavond Wat heb ik mis Phae?
Over 3,5 maand ga ik weer naar Doe Maar, joechei!

En wederom met dochter. Ze zit de liedjes al driftig te oefenen, want de vorige keer kon ze maar de helft echt meezingen
Een minder bekende dan van Doe Maar/ van Ernst, maar zo'n lekker ritme, goede tekst ook :

Lajeninaja
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 02:11:

Een minder bekende dan van Doe Maar/ van Ernst, maar zo'n lekker ritme, goede tekst ook :

LajeninajaOh jaaaaahhh, die vind ik zo goed he? Zwaar ondergewaardeerd, dat nummer.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2017 @ 01:52:

Over 3,5 maand ga ik weer naar Doe Maar, joechei!

En wederom met dochter. Ze zit de liedjes al driftig te oefenen, want de vorige keer kon ze maar de helft echt meezingen Doe maar
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 01:13:

[...]

Nee Enn. Ik doe niet mee. Dat is dus precies wat me stoort.

Als ik meedoe met jullie humor ben ik okay. Als ik laat blijken dat ik jullie humor niet altijd okay vind ben ik ineens the bad person.

Ik kreeg die opmerking ooit van Kia volgens mij. "Je doet zo leuk mee nu".

Ugggggh. Kots.

Laat me nou maar gewoon IrishCassidy zijn die het heel vaak niet met jullie eens is en jullie daar op blijft wijzen.

Als ik het wel leuk vind merk je dat vanzelf wel.

Misschien is het handiger als je er op wijst, dat je dat op het moment doet dat het gebeurt?

Of, als je dan niet op het forum bent, maar terug leest, dan verwijst naar specifieke postings?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 01:33:

[...]

Oh ik hoor m'n dochter thuiskomen, slingers!!!

Gefeliciteerd!!! Fijne dag.

Als jij een muzieklink plaatst, ken je het nummer incl. lyrics.

Ik niet. Als ik alles van iedereen zou aanklikken, beluisteren, lyrics lezen en dan ook nog commentaar geven op de bedoeling waarmee het geplaatst is, ben ik drie weken verder.

https://youtu.be/BKYJMOA_u1s

Happy birthday voor je dochter.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven