Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2017 @ 01:23:

[...]

Ja dat ja

Terwijl die zeikert met een iets andere insteek prima weg zou komen met zijn mixed tape, zoals die anderen ook weg komen met hun stomme kattenfoto's.

Dank!

Bizar. Shska Zulu nooit meer aan vedacht, maar tune zit gelijk in mijn hoofd!

*irish heb ik altijd onder negeer. Scheelt scrollen zaterdagochtend en wakker worden met van die enge foto's van prince is ook nit top*
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 februari 2017 @ 10:19:

[...]

Dank!

Bizar. Shska Zulu nooit meer aan vedacht, maar tune zit gelijk in mijn hoofd!

*irish heb ik altijd onder negeer. Scheelt scrollen zaterdagochtend en wakker worden met van die enge foto's van prince is ook nit top*

Ik heb het laatst op youtube nog eens bekeken. Het is echt et amateuristisch

Shaka's first battle.

https://www.youtube.com/w ... 5oznB6HGveCVT0DQG5ysALzhc
Ik wil graag wel eens heel duidelijk zwart op wit welke forummers wel en welke niet mogen worden afgezeken.

Als een niet nader te noemen forumster uit het noorden des lands wordt afgezeken op haar huis, hoor ik niemand hier. Want zij heeft er per slot van rekening zelf om gevraagd.

Een ander die zo dom is om meerdere malen foto's te plaatsen mag vervolgens geen kritiek krijgen, nee, dan moet je je bek houden.

Duidelijk.
Ik mag niet worden afgezeken!
quote:Filee schreef op 04 februari 2017 @ 11:48:

Ik mag niet worden afgezeken!Moet jij geen sneeuwpop maken ofzo?
quote:Star schreef op 04 februari 2017 @ 11:49:

[...]

Moet jij geen sneeuwpop maken ofzo?Nee.
quote:Filee schreef op 04 februari 2017 @ 11:48:

Ik mag niet worden afgezeken!ik wel hoor, liefst om mijn al dan niet racistische nick
quote:Star schreef op 04 februari 2017 @ 11:46:

Ik wil graag wel eens heel duidelijk zwart op wit welke forummers wel en welke niet mogen worden afgezeken.

Als een niet nader te noemen forumster uit het noorden des lands wordt afgezeken op haar huis, hoor ik niemand hier. Want zij heeft er per slot van rekening zelf om gevraagd.

Een ander die zo dom is om meerdere malen foto's te plaatsen mag vervolgens geen kritiek krijgen, nee, dan moet je je bek houden.

Duidelijk.

Wie? Heb weer wat gemist geloof ik.

Ik vind allemaal een beetje onnodig onaardig eerlijk gezegd.
En ik word regelmatig afgezeken dus ik denk dat dat verbod niet voor mij geldt. Of kan ik me nu opgeven voor die lijst?

Dan graag!
quote:Fee-de-Goede schreef op 04 februari 2017 @ 11:52:

[...]

Ik vind allemaal een beetje onnodig onaardig eerlijk gezegd. Ah kom op, jij verkoopt ook niet alleen maar zoete broodjes.
quote:Phaedra__ schreef op 04 februari 2017 @ 11:53:

[...]

Ah kom op, jij verkoopt ook niet alleen maar zoete broodjes.

Ik hou inderdaad niet van zoete broodjes, te veel suiker inderdaad.

Maar ik zou niet gaan zeiken over iemands inrichting of kleding of kapsel of iets dergelijks.
quote:Fee-de-Goede schreef op 04 februari 2017 @ 11:52:

[...]

Ik vind allemaal een beetje onnodig onaardig eerlijk gezegd. Onaardig? Het gaat om een fucking vitrinekast, waar gaat dit over in godsnaam? Het is nou niet dat we hier massaal het kind van TO een 'lief kind' noemen of haar een wanstaltig gedrocht noemen.
quote:Star schreef op 04 februari 2017 @ 11:46:

Duidelijk.

Ik werd met dat inrichtingengedoe automatisch geestelijk uitgeschakeld.

En afzeiken doe je natuurlijk nooit bij forumdinnetjes. Dat staat in de huisregels. De rest mag afgefakkeld als ze iets hebben in huis wat niet vintage genoeg is of als je het stiekum ook wel wilt maar niet kunt betalen of niet mag van je man oid.
quote:Fee-de-Goede schreef op 04 februari 2017 @ 11:55:

[...]

Ik hou inderdaad niet van zoete broodjes, te veel suiker inderdaad.

Maar ik zou niet gaan zeiken over iemands inrichting of kleding of kapsel of iets dergelijks.Maar dat gebeurde ook helemaal niet.
quote:Star schreef op 04 februari 2017 @ 11:57:

[...]

Onaardig? Het gaat om een fucking vitrinekast, waar gaat dit over in godsnaam? Het is nou niet dat we hier massaal het kind van TO een 'lief kind' noemen of haar een wanstaltig gedrocht noemen.

Dit.

De klagers hier hebben natuurlijk zelf zo'n kast met servies voor het raam staan.

grapje!
quote:Star schreef op 04 februari 2017 @ 11:57:

[...]

Onaardig? Het gaat om een fucking vitrinekast, waar gaat dit over in godsnaam? Het is nou niet dat we hier massaal het kind van TO een 'lief kind' noemen of haar een wanstaltig gedrocht noemen.

TO had er ook niks van, tenminste zo deed ze.

Maar persoonlijk vond ik het vooral een beetje valsig. Mijn mening. Mag jij anders zien.

Maar ik begrijp dat ik niet op de lijst kom?
quote:Phaedra__ schreef op 04 februari 2017 @ 11:58:

[...]

Dit.

De klagers hier hebben natuurlijk zelf zo'n kast met servies voor het raam staan.

grapje!Ik heb geen ramen.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 04 februari 2017 @ 11:57:

[...]

En afzeiken doe je natuurlijk nooit bij forumdinnetjes. Dat staat in de huisregels. De rest mag afgefakkeld als ze iets hebben in huis wat niet vintage genoeg is of als je het stiekum ook wel wilt maar niet kunt betalen of niet mag van je man oid.

Niet mag van je man, ghe ghe.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 04 februari 2017 @ 11:57:

[...]

En afzeiken doe je natuurlijk nooit bij forumdinnetjes. Dat staat in de huisregels. De rest mag afgefakkeld als ze iets hebben in huis wat niet vintage genoeg is of als je het stiekum ook wel wilt maar niet kunt betalen of niet mag van je man oid.Kijk daar heb je het al.
quote:Fee-de-Goede schreef op 04 februari 2017 @ 11:59:

[...]

TO had er ook niks van, tenminste zo deed ze.

Maar persoonlijk vond ik het vooral een beetje valsig. Mijn mening. Mag jij anders zien.

Maar ik begrijp dat ik niet op de lijst kom? Gezien je avatar twijfel ik nog
quote:Phaedra__ schreef op 04 februari 2017 @ 11:58:

[...]

Dit.

grapje!
Over welke vitrinekast gaat het nou precies?
Afzeiken?

Als Star die kast op die wijze in haar huiskamer had staan had ik er net zo hard om gelachen.

Ik heb geen moment op maar iets op de persoon gezegd tav de TO.

Elke keer als mijn broertje hier binnen komt moet hij even zeggen "Jezus zus, die lamp is echt lelijk. Wanneer neem je een andere?" Elke keer, al 8 jaar lang.

Ik zie echt het probleem niet.
quote:Pinda-Kaas schreef op 04 februari 2017 @ 12:03:

Over welke vitrinekast gaat het nou precies?

Die met het kerst servies.

Zeik me gerust af en zet me ook op die lijst.

Ik zie het wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik wil verzoeken om over mij te zeiken in plaats van op mij.

BVD.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven