Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:IrishCassidy schreef op 08 februari 2017 @ 16:57:

Anyway. Ik ga de was ophangen en koffie drinken.

En Dennis, let op je taal! Van mij had die ban ook niet gehoeven hoor.

En een vroeg linkje voor Maccaron:

Blues Saraceno
quote:YellowDiamond schreef op 08 februari 2017 @ 16:58:

[...]

In de wereld/cultuur waarin zijn dochter opgroeit zal zij er geen scheldwoord in zien En dat is positief?
Life is short. Eat dessert first.
quote:IrishCassidy schreef op 08 februari 2017 @ 16:57:

Anyway. Ik ga de was ophangen en koffie drinken.

En Dennis, let op je taal! Van mij had die ban ook niet gehoeven hoor.

En een vroeg linkje voor Maccaron:

Blues SaracenoBriljant
quote:doornroosje9 schreef op 08 februari 2017 @ 16:59:

[...]

En dat is positief? Ik ken beide werelden en ik weet dat als bijvoorbeeld Dennis dergelijke benamingen gebruikt dat dat niet met mij als persoon te maken heeft en dat hij altijd overal mij zal verdedigen.
quote:YellowDiamond schreef op 08 februari 2017 @ 17:02:

[...]

Ik ken beide werelden en ik weet dat als bijvoorbeeld Dennis dergelijke benamingen gebruikt dat dat niet met mij als persoon te maken heeft en dat hij altijd overal mij zal verdedigen.Altijd en overal?...je hebt nog al een vertrouwen in hem.

[...]

Ik ken beide werelden en ik weet dat als bijvoorbeeld Dennis dergelijke benamingen gebruikt dat dat niet met mij als persoon te maken heeft en dat hij altijd overal mij zal verdedigen.Ben je toevallig zwanger en betrapt door de dochter van je vriend terwijl jij zijn roede bbevochtigde met jouw mond?
quote:Maccaron schreef op 08 februari 2017 @ 17:03:

[...]

Altijd en overal?...je hebt nog al een vertrouwen in hem.Zeker en hij in mij en het waarom is hier moeilijk uit te leggen dus dat ga ik dan ook niet doen..

[...]

Ik ken beide werelden en ik weet dat als bijvoorbeeld Dennis dergelijke benamingen gebruikt dat dat niet met mij als persoon te maken heeft en dat hij altijd overal mij zal verdedigen.Ben er niet kapot van, maar idd., de 'kampers' die ik ken doen hetzelfde.
quote:YellowDiamond schreef op 08 februari 2017 @ 17:05:

[...]

Zeker en hij in mij en het waarom is hier moeilijk uit te leggen dus dat ga ik dan ook niet doen..En dat wil niet zeggen dat ik Dennis geen trap onder zijn hol geef als ik dat nodig vind want dat heb ik meer dan eens gedaan..
Ik ga er ook altijd van uit dat als ik iemand verrot scheld dat ie ook wel weet dat ik het goed bedoel toch?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 08 februari 2017 @ 17:05:

[...]

Ben je toevallig zwanger en betrapt door de dochter van je vriend terwijl jij zijn roede bbevochtigde met jouw mond?NEE.! ik ben de verloofde van Hollebollegijs..
quote:Renaissance schreef op 08 februari 2017 @ 12:52:

Trump heeft een perma ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk vind het flauw.
quote:YellowDiamond schreef op 08 februari 2017 @ 17:06:

[...]

En dat wil niet zeggen dat ik Dennis geen trap onder zijn hol geef als ik dat nodig vind want dat heb ik meer dan eens gedaan..

Waarschijnlijk was het een aai over zijn billen, want ik zie geen verandering hier.

Maar wel fijn voor hem dat hij in jou een vriendin kan vinden.
quote:YellowDiamond schreef op 08 februari 2017 @ 17:07:

[...]

NEE.! ik ben de verloofde van Hollebollegijs.. Als we maar niet van die verhalen gaan krijgen dat de mossel niet open wilde.
Dennis, als je dit nog leest: goeie reis. Ik geloof inderdaad niet dat je een trol bent, maar je werd wel redelijk onmogelijk om mee te forummen (niet vanwege je gescheld trouwens, wat dat betreft kan ik wel wat hebben). Ik hoop dat je je leven weer een beetje op de rit krijgt de komende tijd, niet alleen voor je mokkel maar ook voor jou en je vriendin.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 februari 2017 @ 17:12:

Dennis, als je dit nog leest: goeie reis. Ik geloof inderdaad niet dat je een trol bent, maar je werd wel redelijk onmogelijk om mee te forummen (niet vanwege je gescheld trouwens, wat dat betreft kan ik wel wat hebben). Ik hoop dat je je leven weer een beetje op de rit krijgt de komende tijd, niet alleen voor je mokkel maar ook voor jou en je vriendin.Daar sluit ik me bij aan. Succes!
Hoef je ook niet uit te leggen natuurlijk.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 08 februari 2017 @ 17:11:

[...]

Als we maar niet van die verhalen gaan krijgen dat de mossel niet open wilde.Nee wees niet bang en oepsie door de pil,condoom en spiraaltje heen zwanger gaat hem ook niet worden
quote:Ieleen schreef op 08 februari 2017 @ 17:09:

[...]

Ik vind het flauw.Ik niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 februari 2017 @ 17:12:

Dennis, als je dit nog leest: goeie reis. Ik geloof inderdaad niet dat je een trol bent, maar je werd wel redelijk onmogelijk om mee te forummen (niet vanwege je gescheld trouwens, wat dat betreft kan ik wel wat hebben). Ik hoop dat je je leven weer een beetje op de rit krijgt de komende tijd, niet alleen voor je mokkel maar ook voor jou en je vriendin.Mooi gezegd!
quote:YellowDiamond schreef op 08 februari 2017 @ 17:14:

[...]

Nee wees niet bang en oepsie door de pil,condoom en spiraaltje heen zwanger gaat hem ook niet worden Dit wilde ik nou ook weer niet weten. Dan toch maar de mossel.
quote:Ieleen schreef op 08 februari 2017 @ 17:09:

[...]

Ik vind het flauw.Wrom?
quote:Maccaron schreef op 08 februari 2017 @ 16:44:

[...]

Een echte gentleman.Of gentlewoman.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:YellowDiamond schreef op 08 februari 2017 @ 16:44:

[...]

Typisch een uitspraak van een strontboer Ik zou echt nooit gedacht hebben dat hij een boer is
quote:simbalabimba schreef op 08 februari 2017 @ 17:20:

[...]

Of gentlewoman.Ja joh, maak jij het nog ingewikkelder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven