Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 13 februari 2017 om 22:22
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 22:09:
[...]
Ja ik had inmiddels in de groepsapp gevraagd en begreep dat je een beetje gematst bent met je antwoorden.
Welkom weer terug hoor.
Ja, nog bedankt. het bleek dat de Mods in het TRS zaten. Dat maakte het e.e.a wat makkelijker.
Edit: de 'T' in TRS staat klaarblijkelijk niet voor 'Tulasina'.
[...]
Ja ik had inmiddels in de groepsapp gevraagd en begreep dat je een beetje gematst bent met je antwoorden.
Welkom weer terug hoor.
Ja, nog bedankt. het bleek dat de Mods in het TRS zaten. Dat maakte het e.e.a wat makkelijker.
Edit: de 'T' in TRS staat klaarblijkelijk niet voor 'Tulasina'.
maandag 13 februari 2017 om 22:26
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 22:12:
[...]
Ja, mijn tuintje. Die arme bloempjes, hoe rot zullen die zich hebben gevoelt toen hun blaadjes begonnen te verschrompelen van de hitte. Oh ik moet hier niet meer aan denken. Wordt er emotioneel van. Ben jij geen poppendokter voor álle poppen?
[...]
Ja, mijn tuintje. Die arme bloempjes, hoe rot zullen die zich hebben gevoelt toen hun blaadjes begonnen te verschrompelen van de hitte. Oh ik moet hier niet meer aan denken. Wordt er emotioneel van. Ben jij geen poppendokter voor álle poppen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 13 februari 2017 om 22:26
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 22:12:
[...]
Ja, mijn tuintje. Die arme bloempjes, hoe rot zullen die zich hebben gevoelt toen hun blaadjes begonnen te verschrompelen van de hitte. Oh ik moet hier niet meer aan denken. Wordt er emotioneel van.
Jij hebt het hopelijk toch echt de hele dag al over je voortuin, bij je huis bedoel ik. Toch?
Ik ben vandaag nogal metaformologisch aangelegd.
[...]
Ja, mijn tuintje. Die arme bloempjes, hoe rot zullen die zich hebben gevoelt toen hun blaadjes begonnen te verschrompelen van de hitte. Oh ik moet hier niet meer aan denken. Wordt er emotioneel van.
Jij hebt het hopelijk toch echt de hele dag al over je voortuin, bij je huis bedoel ik. Toch?
Ik ben vandaag nogal metaformologisch aangelegd.
maandag 13 februari 2017 om 22:27
maandag 13 februari 2017 om 22:27
maandag 13 februari 2017 om 22:29
maandag 13 februari 2017 om 22:30
maandag 13 februari 2017 om 22:31
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 22:14:
Ik moet zo nodig poepen, maar morgen misschien seks en ik mag pas woensdagochtend weer douchen.
Ophouden dan maar.
Kan niet anders.
Of nee, dinges heeft een perma toch, dan mag je gewoon gaan.
Ik ga straks even uitgebreid los over de unit op mijn plista.
Het mag weer.
Ik moet zo nodig poepen, maar morgen misschien seks en ik mag pas woensdagochtend weer douchen.
Ophouden dan maar.
Kan niet anders.
Of nee, dinges heeft een perma toch, dan mag je gewoon gaan.
Ik ga straks even uitgebreid los over de unit op mijn plista.
Het mag weer.