Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 13 februari 2017 om 22:01
quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 21:58:
[...]
misschien kan iemand even recapituleren
Kia haar tuin stond in de fik.
Er is een nieuwe groep opgericht, waarvan de leden nu al zijn vergeten wie erin zitten en de man wiens naam nimmer meer mijn toetsenbord zal beroeren is gespot. En ook weer niet.
Dit in een notendop.
Oh en tulisa houd niet van seks na het poepen. Vergeet ik bijna het belangrijkste...
[...]
misschien kan iemand even recapituleren
Er is een nieuwe groep opgericht, waarvan de leden nu al zijn vergeten wie erin zitten en de man wiens naam nimmer meer mijn toetsenbord zal beroeren is gespot. En ook weer niet.
Dit in een notendop.
Oh en tulisa houd niet van seks na het poepen. Vergeet ik bijna het belangrijkste...
maandag 13 februari 2017 om 22:03
quote:Maccaron schreef op 13 februari 2017 @ 22:01:
[...]
Dit in een notendop.
[...]
Dit in een notendop.
maandag 13 februari 2017 om 22:03
quote:Maccaron schreef op 13 februari 2017 @ 21:51:
[...]
Gewoon tegen elke nieuwkomer zeggen " oneens".
Degene die binnen 3 tellen boven op de kast zit en daarna op anoniem gaat, is het.
Ik vond het peerd meestal wel leuk en oké, dus dat kleurt mijn blik vast en zeker.
Ik vond het vooral rot dat hij zo slecht in zijn vel zat, dat gun ik niemand en hem zeker niet.
Ik vind het ook rot voor jou dat hij jou kennelijk zo geraakt heeft.
Als ik de geruchten hier goed begrijp is hij onherkenbaar terug.
Misschien, heel misschien is het, zeker omdat hij nu onherkenbaar is, tijd om het los te laten?
[...]
Gewoon tegen elke nieuwkomer zeggen " oneens".
Degene die binnen 3 tellen boven op de kast zit en daarna op anoniem gaat, is het.
Ik vond het peerd meestal wel leuk en oké, dus dat kleurt mijn blik vast en zeker.
Ik vond het vooral rot dat hij zo slecht in zijn vel zat, dat gun ik niemand en hem zeker niet.
Misschien, heel misschien is het, zeker omdat hij nu onherkenbaar is, tijd om het los te laten?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 13 februari 2017 om 22:04
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 22:00:
---------------------------------------------------------------------
= nieuw draadje ik ben bang dat die nu kapot is. Ik zag het aan voor kniplijn. Sorry!
---------------------------------------------------------------------
= nieuw draadje ik ben bang dat die nu kapot is. Ik zag het aan voor kniplijn. Sorry!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 13 februari 2017 om 22:05
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 22:02:
[...]
Strike 1..
Eindelijk! Voor de eerste keer in mijn leven gescoord!!
Krijg ik bij 3 strikes een eigen emoticon denk je? Een rode draak die alles in de fik zet is wel een die met regelmaat gebruikt kan worden, denk ik zo. Ik bedoel, het is niet uit ijdelheid of zo hoor.
[...]
Strike 1..
Krijg ik bij 3 strikes een eigen emoticon denk je? Een rode draak die alles in de fik zet is wel een die met regelmaat gebruikt kan worden, denk ik zo. Ik bedoel, het is niet uit ijdelheid of zo hoor.
maandag 13 februari 2017 om 22:05
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 20:05:
[...]
Sinds wanneer mag jij weer met de volwassenen meepraten dan?Sinds ik m'n volwassenen-certificaat weer heb laten vernieuwen. Kat in het bakkie Kippetje-eitje zo'n test.
Beetje simpele vragen als je het mij vraagt:
Bijvoorbeeld:
- Noem 3 gepermabanden?
- Hoe vaak douche je?
- Betaal of ontvang je alimentatie?
- Kijk je veel trashTV?
- etc.
Oh ja, en nog een strikvraag:
-Wat vind je van het modbeleid?
[...]
Sinds wanneer mag jij weer met de volwassenen meepraten dan?Sinds ik m'n volwassenen-certificaat weer heb laten vernieuwen. Kat in het bakkie Kippetje-eitje zo'n test.
Bijvoorbeeld:
- Noem 3 gepermabanden?
- Hoe vaak douche je?
- Kijk je veel trashTV?
- etc.
maandag 13 februari 2017 om 22:06
quote:ThunderassMan schreef op 13 februari 2017 @ 22:05:
[...]
Sinds ik m'n volwassenen-certificaat weer heb laten vernieuwen. Kat in het bakkie Kippetje-eitje zo'n test.
Bijvoorbeeld:
- Noem 3 gepermabanden?
- Hoe vaak douche je?
- Kijk je veel trashTV?
- etc.
-Wat vind je van het modbeleid?- plak een plaatje van je interieur
[...]
Sinds ik m'n volwassenen-certificaat weer heb laten vernieuwen. Kat in het bakkie Kippetje-eitje zo'n test.
Bijvoorbeeld:
- Noem 3 gepermabanden?
- Hoe vaak douche je?
- Kijk je veel trashTV?
- etc.
-Wat vind je van het modbeleid?- plak een plaatje van je interieur
maandag 13 februari 2017 om 22:07
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 22:05:
[...]
Heb je de huisregels niet gelezen bij het akkoord geven bij aanmelding?
Die emoticon is helaas de uitzwaaismiley dan. Pas maar uit.
[...]
Die emoticon is helaas de uitzwaaismiley dan. Pas maar uit.
maandag 13 februari 2017 om 22:08
quote:feow schreef op 13 februari 2017 @ 22:03:
[...]
Misschien, heel misschien is het, zeker omdat hij nu onherkenbaar is, tijd om het los te laten?.
[...]
Misschien, heel misschien is het, zeker omdat hij nu onherkenbaar is, tijd om het los te laten?.
anoniem_311799 wijzigde dit bericht op 14-02-2017 06:46
Reden: Teveel onnodige aandacht.
Reden: Teveel onnodige aandacht.
% gewijzigd
maandag 13 februari 2017 om 22:09
quote:ThunderassMan schreef op 13 februari 2017 @ 22:05:
[...]
Bijvoorbeeld:
- Noem 3 gepermabanden?
- Hoe vaak douche je?
- Kijk je veel trashTV?
- etc.
Ja ik had inmiddels in de groepsapp gevraagd en begreep dat je een beetje gematst bent met je antwoorden.
Welkom weer terug hoor.
[...]
Bijvoorbeeld:
- Noem 3 gepermabanden?
- Hoe vaak douche je?
- Kijk je veel trashTV?
- etc.
Ja ik had inmiddels in de groepsapp gevraagd en begreep dat je een beetje gematst bent met je antwoorden.
Welkom weer terug hoor.
maandag 13 februari 2017 om 22:09
quote:doornroosje9 schreef op 13 februari 2017 @ 22:06:
Ik vind het paard ook oké. Idd rot dat hij sommigen zo geraakt heeft, dat heb ik gemist, denk ik?
Dat kwetsen heb ik ook gemist denk ik.
Pedant mannetje en een grote kleuter die op anoniem ging als hij teveel tegengas kreeg maar echt kwetsend? Neuh vond ik niet.
Ik vind het paard ook oké. Idd rot dat hij sommigen zo geraakt heeft, dat heb ik gemist, denk ik?
Dat kwetsen heb ik ook gemist denk ik.
Pedant mannetje en een grote kleuter die op anoniem ging als hij teveel tegengas kreeg maar echt kwetsend? Neuh vond ik niet.
maandag 13 februari 2017 om 22:10
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 22:07:
[...]
Die emoticon is helaas de uitzwaaismiley dan. Pas maar uit.Was dat dat rare dingetje wat plotseling verdween toe ik erop klikte? Toen kon ik nog niet lezen en deed ik maar wat. Oh oh, en nu?
[...]
Die emoticon is helaas de uitzwaaismiley dan. Pas maar uit.Was dat dat rare dingetje wat plotseling verdween toe ik erop klikte? Toen kon ik nog niet lezen en deed ik maar wat. Oh oh, en nu?