Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik wil mezelf niet veranderen omdat ik van mezelf weet dat ik een okay persoon ben.

Maar ik voel me wel vaak gevangen in wat de maatschappij wil/eist.

Ik heb dit nummer al vaker gelinkt

https://www.youtube.com/watch?v=Gc67C94wSx0

Ik roddel niet, ik heb bewust geen mobiele telefoon (en mijn pm whisper of hoe het ook heet, staat altijd uit). Wat ik geleerd heb in life is dat veel mensen juist focussen op anderen.
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 05:51:

[...]

Zeker waar, ik herken dat maar ik heb ook geleerd dat ik me moet focussen op mezelf en op de dingen die voor mij belangrijk zijn. En alleen ik kan mezelf veranderen en andere mensen kan ik ik niet veranderen en ik denk ook niet dat ik dat moet willen kunnen. Beetje vaag misschien maar hoop dat je mij begrijptEn waarom zou je dat niet willen? Ik zou het heel erg fijn vinden als mensen eens ophouden met pm's, het achter de rug praten over.
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 06:09:

Ik wil mezelf niet veranderen omdat ik van mezelf weet dat ik een okay persoon ben.

Maar ik voel me wel vaak gevangen in wat de maatschappij wil/eist.

Ik heb dit nummer al vaker gelinkt

https://www.youtube.com/watch?v=Gc67C94wSx0

Ik roddel niet, ik heb bewust geen mobiele telefoon (en mijn pm whisper of hoe het ook heet, staat altijd uit). Wat ik geleerd heb in life is dat veel mensen juist focussen op anderen.

Ik wil mezelf nog wel een beetje bijschaven zo hier en daar, ik wil graag van mijn fouten leren.

Bijzonder nummer trouwens.

Ik heb wel een mobiele telefoon, nog het meest om bereikbaar te zijn voor al er iets met mijn kinderen is.
Maar dan draait het forum nergens meer op. Schijnbaar.

Er zijn echt te weinig eerlijke mensen. Echt eerlijk.
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 06:12:

[...]

En waarom zou je dat niet willen? Ik zou het heel erg fijn vinden als mensen eens ophouden met pm's, het achter de rug praten over.

Wat zijn pm's?

Ik wil dat niet omdat ik niet over een ander kan/wil beslissen wat goed voor die gene is. Ik ben niet beter dan een ander, ik ben hooguit anders dan een ander. En wie ben ik dan om te beslissen waarom iemand anders niet goed zou zijn zoals die gene is.
Ik vind roddelen nooit goed. Maakt niet uit wie je bent.
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 06:21:

Ik vind roddelen nooit goed. Maakt niet uit wie je bent.Waar ligt de lijn tussen roddelen en over iemand praten op een goed bedoelde manier. Bijna iedereen maakt zich schuldig als het om roddelen gaat.
Ik heb bepaalde normen en waarden en die draag ik graag uit, Ik ben bijna het CDA soms.
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 06:23:

[...]

Waar ligt de lijn tussen roddelen en over iemand praten op een goed bedoelde manier. Bijna iedereen maakt zich schuldig als het om roddelen gaat.Dat is niet hoe roddelen vaak gaat.
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 06:25:

[...]

Dat is niet hoe roddelen vaak gaat.Nee maar de lijn tussen goed bedoet praten en roddelen is dun
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 06:24:

Ik heb bepaalde normen en waarden en die draag ik graag uit, Ik ben bijna het CDA soms.Voel jij je thuis bij die partij?
Wat vind je bijvoorbeeld van dit nummer? Slecht gezongen toch? Maar als je de hele serie (het hele verhaal) gezien hebt heeft het een totaal andere betekenis:

https://www.youtube.com/watch?v=NzakrA2NUpg

Ik ken dit verhaal (serie) dus ik vind deze song geweldig.

Mensen die het niet kennen vinden het niks. En ergens wel terecht want hij kan niet zingen.

Maar daar gaat deze hele scene niet over.
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 06:27:

[...]

Voel jij je thuis bij die partij?

Bij het CDA? Nee ik voel me nergens thuis bij als het gaat om politieke partijen.

De normen en waarden kon ik wel waarderen van de CDA. Voor zover ze het echt menen.

Dat was altijd en issieu, menen ze het echt.
Zeker verschikkelijk gezongen maar de boodschap er achter is wel mooi
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 06:38:

[...]

Bij het CDA? Nee ik voel me nergens thuis bij als het gaat om politieke partijen.

De normen en waarden kon ik wel waarderen van de CDA. Voor zover ze het echt menen.

Dat was altijd en issieu, menen ze het echt.

Dat is altijd de vraag.

Lastig lijkt me dat je je nergen thuis voelt als het om politieke partijen gaat.
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 06:39:

Zeker verschikkelijk gezongen maar de boodschap er achter is wel mooiDie boodschap is alles. Zo mooi als mensen eindelijk eens durven.
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 06:41:

[...]

Dat is altijd de vraag.

Lastig lijkt me dat je je nergen thuis voelt als het om politieke partijen gaat.

Dat vind ik dus helemaal niet lastig, maar ik heb gewoon niet echt interesse in de politiek. Nooit gehad ook.

Wel in mensen.
Ik interesseer me wel voor politiek soms ook in mensen maar soms ook helemaal niet
En toch ook weer niet.

Ik hou van mensen en heb een hekel aan ze tegelijkertijd.
Hahaha dat is best een beetje hetzelfde.
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 06:48:

Hahaha dat is best een beetje hetzelfde.Haha ja dat denk ik ook
Maar eigenlijk vind ik dat best erg.
Ik ergens ook maar ach ik maak me er doorgaans niet zo druk om
Totaal offtopic, maar ik heb ineens weer zo'n zin in dit, nog een dikke maand:

Max
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 06:51:

Ik ergens ook maar ach ik maak me er doorgaans niet zo druk omIk soms. Ik zit wel zo in elkaar dat ik graag wil dat mensen echt eerlijk zijn. Tegelijkertijd weet ik dat dat meestal een utopie is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven