Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 februari 2017 om 10:20
zaterdag 11 februari 2017 om 10:21
zaterdag 11 februari 2017 om 10:21
zaterdag 11 februari 2017 om 10:22
zaterdag 11 februari 2017 om 10:28
Ik ben trouwens heel erg oke, ik ben echt een heel leuk mens, spontaan, wijs,zwaaaar empathieszsz, top karakter. Ik ben echt een toppertje. Een gi-ga-gantje. Een aanwinst voor dit forum. Een vreselijke meerwaarde voor iedereen op aarde. Dat niet iedereen dat ziet, daar snap ik nou echt niets van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 11 februari 2017 om 10:32
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 10:28:
Ik ben trouwens heel erg oke, ik ben echt een heel leuk mens, spontaan, wijs,zwaaaar empathieszsz, top karakter. Ik ben echt een toppertje. Een gi-ga-gantje. Een aanwinst voor dit forum. Een vreselijke meerwaarde voor iedereen op aarde. Dat niet iedereen dat ziet, daar snap ik nou echt niets van.Jij ook al? Ik ben ook zo'n topper! Slim, lief, altijd voor iedereen een luisterend oor, houd me verre van roddelen etc. Dé ideale schoondochter, dat ben ik!
Ik ben trouwens heel erg oke, ik ben echt een heel leuk mens, spontaan, wijs,zwaaaar empathieszsz, top karakter. Ik ben echt een toppertje. Een gi-ga-gantje. Een aanwinst voor dit forum. Een vreselijke meerwaarde voor iedereen op aarde. Dat niet iedereen dat ziet, daar snap ik nou echt niets van.Jij ook al? Ik ben ook zo'n topper! Slim, lief, altijd voor iedereen een luisterend oor, houd me verre van roddelen etc. Dé ideale schoondochter, dat ben ik!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 11 februari 2017 om 10:36
quote:yasmijn schreef op 11 februari 2017 @ 10:17:
O wat erg weer.
Op vrijdagavond moet je hier écht niet zijn
Nou ja zeg.
Jij geniet niet van je wekelijkse portie lichtend voorbeeld dat zó goed laat zien hoe je ondanks alles toch een zelfbenoemd heel leuk mens en jezelf kunt blijven en de anderen graag veroordeeld het nooit over anderen heeft?
T is wat.
O wat erg weer.
Op vrijdagavond moet je hier écht niet zijn
Nou ja zeg.
Jij geniet niet van je wekelijkse portie lichtend voorbeeld dat zó goed laat zien hoe je ondanks alles toch een zelfbenoemd heel leuk mens en jezelf kunt blijven en de anderen graag veroordeeld het nooit over anderen heeft?
T is wat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 11 februari 2017 om 10:40
zaterdag 11 februari 2017 om 10:48