Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 februari 2017 om 11:05
quote:ThunderassMan schreef op 11 februari 2017 @ 11:02:
[...]
Ik heb helegaar geen vooroordelen. Ik stop iedereen in de hokjes die erbij passen. Dus dan klopt het altijd.
Erboven staan is zóóóó' 1988.Le-zen, pfffff.
[...]
Ik heb helegaar geen vooroordelen. Ik stop iedereen in de hokjes die erbij passen. Dus dan klopt het altijd.
Erboven staan is zóóóó' 1988.Le-zen, pfffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 11 februari 2017 om 11:05
quote:_Inkie_ schreef op 11 februari 2017 @ 11:00:
Hebben jullie dat geneuzel allemaal gelezen dan? Ik heb het maar over geslagen nadat ik las dat ze zichzelf nogal geweldig vindt. Sommige mensen voelen zich echt zoveel beter dan de rest.
Ja, ik ben er ook zo een. Hetgeen uiteraard wél klopt natuurlijk.
Maar ik ben zo enorm geweldig, dat ik het niet nodig acht om de rest van de wereld daarvan deelgenoot te maken middels pagina's zelfbevlekking.
Ik sta er boven, zogezegd.
Hebben jullie dat geneuzel allemaal gelezen dan? Ik heb het maar over geslagen nadat ik las dat ze zichzelf nogal geweldig vindt. Sommige mensen voelen zich echt zoveel beter dan de rest.
Maar ik ben zo enorm geweldig, dat ik het niet nodig acht om de rest van de wereld daarvan deelgenoot te maken middels pagina's zelfbevlekking.
Ik sta er boven, zogezegd.
zaterdag 11 februari 2017 om 11:08
quote:ThunderassMan schreef op 11 februari 2017 @ 11:05:
[...]
Ik sta er boven, zogezegd.Precies dat is het grote verschil
[...]
Ik sta er boven, zogezegd.Precies dat is het grote verschil
zaterdag 11 februari 2017 om 11:14
Hebben jullie dat geneuzel allemaal gelezen dan? Ik heb het maar over geslagen nadat ik las dat ze zichzelf nogal geweldig vindt. Sommige mensen voelen zich echt zoveel beter dan de rest. Ik lees de vrijdagavond ook nooit terug. Alleen al omdat er zoveel linkjes in de posts staan.
Hebben jullie dat geneuzel allemaal gelezen dan? Ik heb het maar over geslagen nadat ik las dat ze zichzelf nogal geweldig vindt. Sommige mensen voelen zich echt zoveel beter dan de rest. Ik lees de vrijdagavond ook nooit terug. Alleen al omdat er zoveel linkjes in de posts staan.
zaterdag 11 februari 2017 om 11:16
quote:ThunderassMan schreef op 11 februari 2017 @ 11:05:
[...]
Ik sta er boven, zogezegd.Net zeg je nog "Erboven staan is zóóóó' 1988."
[...]
Ik sta er boven, zogezegd.Net zeg je nog "Erboven staan is zóóóó' 1988."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 11 februari 2017 om 11:17
zaterdag 11 februari 2017 om 11:25
Hebben jullie dat geneuzel allemaal gelezen dan? Ik heb het maar over geslagen nadat ik las dat ze zichzelf nogal geweldig vindt. Sommige mensen voelen zich echt zoveel beter dan de rest. Aangezien iemand bijna alles quote die ik niet onder de negeer heb heb ik de borstklopperij wel gelezen ja
Hebben jullie dat geneuzel allemaal gelezen dan? Ik heb het maar over geslagen nadat ik las dat ze zichzelf nogal geweldig vindt. Sommige mensen voelen zich echt zoveel beter dan de rest. Aangezien iemand bijna alles quote die ik niet onder de negeer heb heb ik de borstklopperij wel gelezen ja
zaterdag 11 februari 2017 om 11:32
zaterdag 11 februari 2017 om 11:34
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 11:29:
[...]
Ha! Heb je mooi even tijd voor je huishouden gehad hé
Had je ook 5 uur extra bonus zoals Phae?Nee, precies op tijd waren ze. Ik was helemaal verbaasd. Omdat het zaterdag is, verwachtte ik dat het eind van de middag zou worden of zo.
[...]
Ha! Heb je mooi even tijd voor je huishouden gehad hé
Had je ook 5 uur extra bonus zoals Phae?Nee, precies op tijd waren ze. Ik was helemaal verbaasd. Omdat het zaterdag is, verwachtte ik dat het eind van de middag zou worden of zo.
zaterdag 11 februari 2017 om 11:35