Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 11 februari 2017 @ 12:28:

[...]

Vlgs mij heeft Irish ook een hekel aan het ( negatieve) commentaar op anderen: andere forummers, TO's, deelnemers aan tv programma's, zoals bijv. The Voice kids.

Yellw heb je voor mij ook koffie?

Heb gezocht naar een uitspraak van Rhae, die bijval kreeg, over hoe te gedragen, posten in het openbaar. WasIk geloof ik.n.a.v. een geloofstopic.

Kan t zo gauw ff niet terug vinden.

Waar heeft ze geen hekel aan ?

Ze gaat al steigeren als er grappen gemaakt worden die zij niet begrijpt, of niet leuk vindt, onder het mom van " oude garde dringt hun humor op " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:doornroosje9 schreef op 11 februari 2017 @ 12:21:

[...]

Ja, dat is ook zo, maar als je heel hard roept dat niemand een ander mag afzeiken en het dan zelf ook doet? Dat vind ik een beetje vreemd.

Dat snap ik, vandaar ook denk ik dat dat argument nu zo dankbaar aangegrepen wordt.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:S-Meds schreef op 11 februari 2017 @ 12:29:

[...]

ach welnee, ze heeft een probleem als ze geen aandacht krijgt

Dat dacht ik ook.

Vandaar dat ik zoveel aandacht schenk. Ik ben namelijk een heel leuk mens. Waren er maar meer zoals ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:simbalabimba schreef op 11 februari 2017 @ 12:32:

[...]

Dat snap ik, vandaar ook denk ik dat dat argument nu zo dankbaar aangegrepen wordt.

Maar dat is dan toch ook te verwachten? Wel een pesthekel hebben aan dergelijk gedrag, maar vervolgens zelf datzelfde gedrag vertonen. Beetje dubbel.
quote:simbalabimba schreef op 11 februari 2017 @ 12:32:

[...]

Ach het is allemaal een beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, de ene kant wil graag aandacht en de andere kant net zo graag.
quote:doornroosje9 schreef op 11 februari 2017 @ 12:21:

[...]

Ja, dat is ook zo, maar als je heel hard roept dat niemand een ander mag afzeiken en het dan zelf ook doet? Dat vind ik een beetje vreemd.Zoals peter ruk de vries ja. Bij boulevard! zitten afgeven op geen stijl.....
Ik snap echt niet hoe iemand die zo herkenbaar is onder nieuwe nick zich zelf onafhankelijk van de overheid vindt + rebel terwijl iedereen weet dat zij en haar vriend een uitkering hebben.

Sorry moest dit even kwijt anders krijg ik een ban
Gewoon aanklikken. Anders krijg ik te weinig aandacht
quote:strikjemetstippels schreef op 11 februari 2017 @ 12:40:

Ik snap echt niet hoe iemand die zo herkenbaar is onder nieuwe nick zich zelf onafhankelijk van de overheid vindt + rebel terwijl iedereen weet dat zij en haar vriend een uitkering hebben.

Sorry moest dit even kwijt anders krijg ik een ban Vertel.! Onze kroonprinses?
quote:Haaz schreef op 11 februari 2017 @ 12:34:

[...]

Zoals peter ruk de vries ja. Bij boulevard! zitten afgeven op geen stijl.....pardon?
quote:strikjemetstippels schreef op 11 februari 2017 @ 12:40:

Sorry moest dit even kwijt anders krijg ik een ban

Maar ís ze het dan echt?

Hoe weet iedereen dat zo zeker?

De mods zullen toch wel een IP check hebben gedaan?

Of is dat naïef? Om te denken dat het dan wel duidelijk zou zijn intussen?
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 12:42:

[...]

Vertel.! Onze kroonprinses?

Ja die, of die vliegende vrouw meer, in topic over niet gaan stemmen op actueel.

Die viel me laatst ook aan nog over te veel invloed hebben op Actueel terwijl ik er zelden kom, ik had nooit zo een ervaring met haar gehad onder haar eerdere nick (behalve dan toen zij communisme aan het op hemelen was...) maar damn toen viel het mij pas op hoe gek die is.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 februari 2017 @ 12:44:

[...]

Maar ís ze het dan echt?

Of is dat naïef? Om te denken dat het dan wel duidelijk zou zijn intussen?Ze is verhuisd
Je bent zelf een theepot
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 12:40:

Gewoon aanklikken. Anders krijg ik te weinig aandacht

Ik klik niet (dat is namelijk heel onaardig, klikken, en ik ben een leuk mens en ik doe dat niet, snap niet waarom mensen klikken, meer mensen zouden zo moeten zijn als ik ben en niet klikken) maar ik wil wel raden hoor:

A) tepelgate

B) een liedje over geweldig zijn

C) wraps, maar dan anders
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:SuzanneSuus schreef op 11 februari 2017 @ 12:45:

[...]

Ze is verhuisd

Right....

(had je een pm gestuurd, gezien?)

[...]

Maar ís ze het dan echt?

Of is dat naïef? Om te denken dat het dan wel duidelijk zou zijn intussen?Ze zei dat ze is verhuisd. Dus ja dan kun je IP check doen maar ze heeft dan een nieuw IP. Om het voor de mods op te nemen: je kunt natuurlijk niet iemand bannen op enkel een vermoeden. Lijkt mij dan.

https://www.youtube.com/watch?v=ti2sfXOKjMU

[...]

Maar ís ze het dan echt?

Of is dat naïef? Om te denken dat het dan wel duidelijk zou zijn intussen?Ik herken echt weinig mensen, maar er zijn er een paar, die vallen om bepaalde redenen zo op, die kun je haast niet missen. Zolang ze niet hetzelfde IP adres hebben als tijdens hun ban ( en zo moeilijk is dat niet, schijnt ) kunnen de mods niets.

[...]

Maar ís ze het dan echt?

Of is dat naïef? Om te denken dat het dan wel duidelijk zou zijn intussen?Dat is ze écht volgens mij. Maar idd nieuw ip. Maar die valt vanzelf weer door de mand.
quote:strikjemetstippels schreef op 11 februari 2017 @ 12:47:

[...]

Ze zei dat ze is verhuisd. Dus ja dan kun je IP check doen maar ze heeft dan een nieuw IP. Om het voor de mods op te nemen: je kunt natuurlijk niet iemand bannen op enkel een vermoeden. Lijkt mij dan.Precies, dat bedoel ik. Ze kunnen dan eigenlijk niks lijkt me. Als er geen rare dingen gebeuren dan.
quote:strikjemetstippels schreef op 11 februari 2017 @ 12:47:

[...]

Ze zei dat ze is verhuisd. Dus ja dan kun je IP check doen maar ze heeft dan een nieuw IP. Om het voor de mods op te nemen: je kunt natuurlijk niet iemand bannen op enkel een vermoeden. Lijkt mij dan.Natuurlijk wel. Ze bannen wel op grond van minder.
quote:feow schreef op 11 februari 2017 @ 12:46:

[...]

Ik klik niet (dat is namelijk heel onaardig, klikken, en ik ben een leuk mens en ik doe dat niet, snap niet waarom mensen klikken, meer mensen zouden zo moeten zijn als ik ben en niet klikken) maar ik wil wel raden hoor:

A) tepelgate

B) een liedje over geweldig zijn

C) wraps, maar dan andersDe B van broekrok.
quote:S-Meds schreef op 11 februari 2017 @ 12:44:

[...]

pardon?

Ik begrijp dat het je raakt als er zo over de man van je dromen geoordeeld wordt, maar kom op hè; Sinds hij niet meet crime-fighter is, maar verheven-meningen-verkondiger is de beste man niet meer te pruimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven