Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 20:31:

[...]

Lieve Pussy, je mag mij niet quoten. Heb je de memo niet gehad? Er is gestemd en de uitslag was unaniem. Tulisa onder de negeer. Ja ik heb de memo gelezen maar zolang anderen die gekke linkjesplakker blijven quoten luister ik ook niet
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 19:50:

[...]

Je mag nog wel staffen hoor. Ga maar huilie bij de mods.Als ik het goed heb noemen ze dit passief agressief gedrag. Wow ik leer echt veel van je, Kun je nog even doorgaan?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 20:32:

[...]

Ja ik heb de memo gelezen maar zolang anderen die gekke linkjesplakker blijven quoten luister ik ook niet
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 20:32:

[...]

Nee, definitief een schoenmaat groter. Enig idee hoe erg het is om àl je schoenen weg te moeten doen?Och vrouw toch .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 20:32:

[...]

Nee, definitief een schoenmaat groter. Enig idee hoe erg het is om àlje schoenen weg te moeten doen?Ohhh ja dat lijkt mij vreselijk, mijn vent begint al te zuchten als er sale bij een schoenenzaak staat, ben gek op schoenen
Maar hoe kom je nou ineens op een schoenmaat groter dan? Wel echt ontzettend balen zoiets
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 20:34:

[...]

Och vrouw toch .Het is nu 13,5 jaar geleden. Intensieve therapie en EMDR hebben me erg geholpen. Nu alleen het laatste stukje nog.
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 20:33:

[...]

Als ik het goed heb noemen ze dit passief agressief gedrag. Wow ik leer echt veel van je, Kun je nog even doorgaan?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 20:32:

[...]

Ja ik heb de memo gelezen maar zolang anderen die gekke linkjesplakker blijven quoten luister ik ook niet

Je verpest t voor iedereen gewoon

Lekker sportief
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Zure_Visgleuf schreef op 13 februari 2017 @ 20:21:

[...]

Goed hoor, ben net alleen een beetje geschrokken . En hoe is het met tinkerbelletje?

Dat kan ik me voorstellen.

Met mij gaat het goed.
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 20:36:

Maar hoe kom je nou ineens op een schoenmaat groter dan? Wel echt ontzettend balen zoietsIk dacht door de verweking van banden enzo. Waar je ook bekkeninstabiteit van krijgt.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 19:55:

[...]

Ik vind het vooral heftig te lezen dat ze een hele kast is kwijtgeraakt. Hoe doe je dat? Moet ik dan de kast van belle en het beest voor me zien die zich achter de gordijnen verstopt?Bij anderen verdwijnen lakens tussen de billen, bij haar misschien wel hele kasten?
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 20:36:

Maar hoe kom je nou ineens op een schoenmaat groter dan? Wel echt ontzettend balen zoiets

Had mijn schoonzus ook na de bevalling van haar eerste. Zo kon ze daarna haar bijna nieuwe dure Zandstra schaatsen niet meer aan.

Precies mijn maat

"Goh naar voor je schoonzus, ik help je wel van je zooi af"
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 20:33:

[...]

Als ik het goed heb noemen ze dit passief agressief gedrag. Wow ik leer echt veel van je, Kun je nog even doorgaan?Ik heb nu even een koembaja moment.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 20:37:

[...]

Ik dacht door de verweking van banden enzo. Waar je ook bekkeninstabiteit van krijgt.Jeetje joh wist helemaal niet dat, dat kon
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 20:37:

[...]

Ik dacht door de verweking van banden enzo. Waar je ook bekkeninstabiteit van krijgt.Oh kut. Tegenwoordig heb ik ook 42, waar het vroeger 40/41 was. Denk dat ik maar vast aan Solo vraag waar zij haar schoenen koopt.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 20:36:

[...]

Het is nu 13,5 jaar geleden. Intensieve therapie en EMDR hebben me erg geholpen. Nu alleen het laatste stukje nog.Veel erover praten helpt! Echt, je kunt hier overheen komen .
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 20:38:

[...]

Bij anderen verdwijnen lakens tussen de billen, bij haar misschien wel hele kasten?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 20:40:

[...]

Oh kut. Tegenwoordig heb ik ook 42, waar het vroeger 40/41 was. Denk dat ik maar vast aan Solo vraag waar zij haar schoenen koopt.Schrijf je ook vast in bij de GGZ, lange wachttijden tegenwoordig. Wn dit is niet op te lossen met gezellig samen koken e/o wandelen.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 20:42:

[...]

Schrijf je ook vast in bij de GGZ, lange wachttijden tegenwoordig. Wn dit is niet op te lossen met gezellig samen koken e/o wandelen.Met wandelen wordt het probleem alleen maar groter
quote:Elfje112 schreef op 13 februari 2017 @ 20:37:

[...]

Dat kan ik me voorstellen.

Met mij gaat het goed.Fijn! Dat hoor ik graag.
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 20:38:

[...]

Ik heb nu even een koembaja moment.Oh oh die weet ik!!!! Mag ik het zeggen??? Nu mag ik even of rusten of buiten spelen, toch?????
quote:Zinerva schreef op 13 februari 2017 @ 20:44:

[...]

Met wandelen wordt het probleem alleen maar groter Dat staat gelijk aan aanzetten tot.
quote:Zure_Visgleuf schreef op 13 februari 2017 @ 20:14:

[...]

Klopt Geweldig
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 20:42:

[...]

Bel de brandweer, volgens mij heb ik net per ongeluk jouw tuin in de fik gezet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven